පුලුවන්.මොකද අපේ රට පිරිහිලා තියන නිසා.මර්වින් කරපු වැඩෙන් දැන් කට්ටිය බයවෙලා තියෙන්නේ.මේ වගෙ හැම එක්කෙනා ම කරනවා නම් අපේ රට දියුණු වෙනවා...mehema ratak hadanna bee.. mooda wenna epaa
පුලුවන්.මොකද අපේ රට පිරිහිලා තියන නිසා.මර්වින් කරපු වැඩෙන් දැන් කට්ටිය බයවෙලා තියෙන්නේ.මේ වගෙ හැම එක්කෙනා ම කරනවා නම් අපේ රට දියුණු වෙනවා...mehema ratak hadanna bee.. mooda wenna epaa
umba ai methana jaathiya sandahan karala thiyenne ? nama kiwwama hondatama athi neda ?
මම මර්වින් ට පක්ෂව කථා කලා කියලා මට - rep දීලා.දුන්න එකාට කොන්ද පණක් තියනවා නම් නම ගහලා දෙන්න ඔන්නේ.
මර්වින් සිල්වා කවදත් රට වෙනුවෙන් කැපවෙන පුද්ගලයෙක්.එතුමා තමයි අපේ රටේ ඉන්න එකම හොඳම ඇමති..
මර්වින් සිල්වා ට ජය වේවා...



Mulu kathawama Ethanai Thiyenney Sahodaraya.. Podddak thyrum ganna balanna.. Ai A' manussayawa Gas bande kiyana Eka... monawa unath Ara Sinhala Boudda Gahanu kena Ara Muslim Ekkenawa Gas bandala karapu Aparadeta wiruddawa katha kara... A'ka loku deyak.. Ethana hitiya Piriminta wada Rial Boudda Gahanu Ekkena Eyage Quality Eka pennuwa.. anna A'kathamai Niyama Bouddayo..nathuwa methana nahayen Andana sinha pataw newei...
umba ai methana jaathiya sandahan karala thiyenne ? nama kiwwama hondatama athi neda ?
වරදිල්වත් මර්වින් ඇමතිතුමා හම්බයෙක් උනානම් ?




mervin ela eka kawadath but Muslim Unta kelinna hadana eka nam Ishta nowena deyak mathaka tiya ganing
ඔකට ඇස් උඩ දන්න ඔනි නැ බන් කියලා තියෙන කතාව ඇත්තනෙ , ලංකාවෙ ජනගහනයෙන් 75% සිංහල අනිකුත් ජාතින් අතර ඉතුරු 25% බෙදිලා යන්නෙ , එකෙන් මුස්ලිම් ප්රතිශතය හොයා ගත්තාම උබට ඔය ඇස් ඇන්ටි කොලොක් වයිස් කරකවන්න වෙවි

Muslim Weema Lankawedi Barapathala lesa Awadanamakata lakweemak Wela Dan...![]()
Xcuse me... Did U C the Facial Xpressions of the Samurdi officer tied by that Psyco. Look @ de video dude. He is a man 2. He also have self respect. (Even though Mervin doesn't have one). Now look what dis freak did 2 dat officer's life. how can he face the world again?? Mervin didn't knew whether his Xcuse reason is true or false. Even it is false one, there is a low in this country. Kelaniya is not another country guys. Mervin always doing this 2 innocent people... If he needs 2 B A real hero, he should go and Tie the Health Minister, Not the innocent people. Shit...Who the hell gave this man a doctorate???? Machan, I also have criticisms on Government services. But this kinda activities are not the answer. If we didn't speak up, His next victim may B U or Me or any of our Elakirian... Therefore plz don't appreciate this activity. Hail democracy...!!!
![]()
![]()
do this... post a thread about the Government workers and their use to us...
and decide who should blamed..?
If some normal guy did this he's hero, Marvin goes villen because of his image is not much good.



boru newei ban Aththa...![]()
, ඔහොම සැක කරන්න ගියිත් අර ලගදි දවසක තමගෙ රුප චායාව කන්නාඩියකින් දැක්ක වල් උරා පිස්සුවෙන් දිව්වා වහෙ කතාවක් අපිට උබ ගැනත් අහන්න වෙවිwaradilawath kiyanney Ai umba wage kiyala hithuwada sinhayata Dawa epaduna Ekek kiyalaa... Mervin kiyanney Dutu gamunu dan kaale inna Ehew Eke umba wage Kale giya welay sinhayata setwela wadey deela chater widiyata sathwa sewanayen epadichcha naskooniyek newei..mervin ela eka kawadath but Muslim Unta kelinna hadana eka nam Ishta nowena deyak mathaka tiya ganing
whom should be blamed? poor Samaurdhi officers or da cunt whos on rampage