මර්වින්ට විරුද්ධ වෙන්න 'පිරිමිකම' තිබුණෙ &#348

Charithtm

Member
Aug 5, 2008
2,540
26
0
Gambapahin vote karapu ayata mee danduwam labunata kamak naha mokada owwa laba ganna thamai elyala vote kala. Modayoo ralata honda padam
 

kadda

Well-known member
  • Jun 16, 2007
    614
    412
    63
    Agreed :yes::yes::yes::yes:

    I'm not a fan of Mervin. But kawru hari meka karapu eka gana ita sathutui..
    Rajaye sewaka kalakanni hattha.. :angry::angry::angry::angry:

    Ape salli kaka okun ice gahana eka mai karanne.. :angry::angry::angry:

    Xcuse me... Did U C the Facial Xpressions of the Samurdi officer tied by that Psyco. Look @ de video dude. He is a man 2. He also have self respect. (Even though Mervin doesn't have one). Now look what dis freak did 2 dat officer's life. how can he face the world again?? Mervin didn't knew whether his Xcuse reason is true or false. Even it is false one, there is a low in this country. Kelaniya is not another country guys. Mervin always doing this 2 innocent people... If he needs 2 B A real hero, he should go and Tie the Health Minister, Not the innocent people. Shit...Who the hell gave this man a doctorate???? Machan, I also have criticisms on Government services. But this kinda activities are not the answer. If we didn't speak up, His next victim may B U or Me or any of our Elakirian... Therefore plz don't appreciate this activity. Hail democracy...!!!
    :no::no::no::no:
     

    Hayao

    Well-known member
  • Sep 11, 2009
    37,530
    4,726
    113
    ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫
    Xcuse me... Did U C the Facial Xpressions of the Samurdi officer tied by that Psyco. Look @ de video dude. He is a man 2. He also have self respect. (Even though Mervin doesn't have one). Now look what dis freak did 2 dat officer's life. how can he face the world again?? Mervin didn't knew whether his Xcuse reason is true or false. Even it is false one, there is a low in this country. Kelaniya is not another country guys. Mervin always doing this 2 innocent people... If he needs 2 B A real hero, he should go and Tie the Health Minister, Not the innocent people. Shit...Who the hell gave this man a doctorate???? Machan, I also have criticisms on Government services. But this kinda activities are not the answer. If we didn't speak up, His next victim may B U or Me or any of our Elakirian... Therefore plz don't appreciate this activity. Hail democracy...!!!
    :no::no::no::no:

    Well said!
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    Xcuse me... Did U C the Facial Xpressions of the Samurdi officer tied by that Psyco. Look @ de video dude. He is a man 2. He also have self respect. (Even though Mervin doesn't have one). Now look what dis freak did 2 dat officer's life. how can he face the world again?? Mervin didn't knew whether his Xcuse reason is true or false. Even it is false one, there is a low in this country. Kelaniya is not another country guys. Mervin always doing this 2 innocent people... If he needs 2 B A real hero, he should go and Tie the Health Minister, Not the innocent people. Shit...Who the hell gave this man a doctorate???? Machan, I also have criticisms on Government services. But this kinda activities are not the answer. If we didn't speak up, His next victim may B U or Me or any of our Elakirian... Therefore plz don't appreciate this activity. Hail democracy...!!!
    :no::no::no::no:

    Bambuwa tama machan...

    Oya samurdhi karayo gana mama honda ta dannawa.. Umba mata ugannanna enna epa un gana..

    Okun pal horu.. Samurdiya denneth unge pawul wala weunta.. Dena ekenuth ganak gahanawa..

    Pal horunta mehema tama gahanna one..

    Habai gas bandinna tibbe oke lokkawa. Muu wa nevi...

    Aanduwe wada karana hatta hitan inne un tama porawal kiyala.. Un oya jobs ganne pandam allala..
    Aran ape sallii walin porawal wenna yanawa..

    Hondama wade okata :angry::angry::angry:
     

    blacknwhite

    Active member
  • Jun 17, 2009
    520
    26
    28
    Oita kalin amathi mandale kattiyawa gas bendanan hondai neda.......... Hemadama parippu kanne podi miniha thamai...... Ape untath maara athal mehema kalaama.
    seeni bola walata rewatenna epa ban.
     

    kadda

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    614
    412
    63
    Bambuwa tama machan...

    Oya samurdhi karayo gana mama honda ta dannawa.. Umba mata ugannanna enna epa un gana..

    Okun pal horu.. Samurdiya denneth unge pawul wala weunta.. Dena ekenuth ganak gahanawa..

    Pal horunta mehema tama gahanna one..

    Habai gas bandinna tibbe oke lokkawa. Muu wa nevi...

    Aanduwe wada karana hatta hitan inne un tama porawal kiyala.. Un oya jobs ganne pandam allala..
    Aran ape sallii walin porawal wenna yanawa..

    Hondama wade okata :angry::angry::angry:


    Gas bandapu miniha umbe pawule ekek unanam umba oya katinma katha karanawada? Boruwane machan. Umbe pudgalika tarahakata mewa appriciate karannepa. Ehenam mekat ahaganinko. man Police karayo ekka tarahai. Habai unge ekekta asaadaranayak wenawanam mama eth katha karanawa. Dnt b subjective machan.. Un horu wenna puluwan. Horu hinda gas bandinawanam issellama patan ganna oni kataninda kiala umbama hithaganin. Mama kianne me officerta danduwam denawanam ekata ayathana sangrahayak kiala ekak hadala tiyenawane. yako prabakaran karet oya tikama tamai..:frown::frown:
     
    • Like
    Reactions: Djram

    mensoft2003

    Member
    Sep 12, 2007
    1,776
    152
    0
    Bambuwa tama machan...

    Oya samurdhi karayo gana mama honda ta dannawa.. Umba mata ugannanna enna epa un gana..

    Okun pal horu.. Samurdiya denneth unge pawul wala weunta.. Dena ekenuth ganak gahanawa..

    Pal horunta mehema tama gahanna one..

    Habai gas bandinna tibbe oke lokkawa. Muu wa nevi...

    Aanduwe wada karana hatta hitan inne un tama porawal kiyala.. Un oya jobs ganne pandam allala..
    Aran ape sallii walin porawal wenna yanawa..

    Hondama wade okata :angry::angry::angry:

    හරියට හරි මචන් . මෙතැනදී අපි මර්වින්ගේ පරණ වැරදිවත් ඔහුගේ වෙනත් ජරා වැදවත් නෙමෙයි . මේ දීපු දේ හොද ආදර්ශයක් විදිහටයි ගන්න ඕනි . නිකමට හිතන්න ආණ්ඩුවේ කන්තෝරුවකට වැඩක් කරගන්න ගියාම අපි කොයි තරම් කට්ටක් කන්න ඕනිද ? ඔය මිනිස්සු වැඩක් කියල දවසේ පැය කියාද වැඩක් කරන්නේ . වැඩිය ඕනි නෑ NIC එකක් හදාගන්න, පස්ස්පෝර්ට් කන්ත්රුව , රියදුරු බලපත්‍ර ගන්න ගියාම කන කට්ට දානවනේ . අයි මේ තැන්වල ඉන්න ය පග ගන්නේ නැති හොද මහතුරුද ? නෑ . පට්ටපල් හොරු . මේක ඊළගට ලොකු උන්ටත් කරන්න ඕනි . එතකොට තමයි ලංකාව හැදෙන්නේ . මේක වෙන රටක කරනම් ඕක කරපු කෙනාව අගය කරනවා . නමුත් ලංකාවේ උන් කරන්නේ එකට විරුද වෙන එක . හෙට මේක කාට උනත් කමක් නෑ වරදක් කරනම් එළිපිටම මේ වගේ දඩුවම් කරන්න ඕනි . එතකොටයි රටක් හැදෙන්නේ. දැක්කනේ බය නැතුව කිව්වා කැලණියේ කාට හරි ඩෙංගු හැදුනොත් ඇමතිවත් ගස් බදිනවා කියල . මර්වින් වගේ තව තවත් කොන්ද පන තියන ඇමතිවරු තමයි ලංකාවට ඕනි. :yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: Thilinacba

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    Gas bandapu miniha umbe pawule ekek unanam umba oya katinma katha karanawada? Boruwane machan. Umbe pudgalika tarahakata mewa appriciate karannepa. Ehenam mekat ahaganinko. man Police karayo ekka tarahai. Habai unge ekekta asaadaranayak wenawanam mama eth katha karanawa. Dnt b subjective machan.. Un horu wenna puluwan. Horu hinda gas bandinawanam issellama patan ganna oni kataninda kiala umbama hithaganin. Mama kianne me officerta danduwam denawanam ekata ayathana sangrahayak kiala ekak hadala tiyenawane. yako prabakaran karet oya tikama tamai..:frown::frown:

    Rajaye sewakoyo okkoma ekai... Mage pawle unath eccharai..
    Patta horu. Wadata yanawa kiyala gedara. Wena ekak sign karanne.

    Api hamba kara kara tax gewanawa...

    Hondama wade okunta....
     

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    ඓශ්චර්ය ඓශ්චර්ය
    අනේ රටකට ගිය කලක්. මේවා ලංකාවේ ඉන්න ගොන්නු අනුමත කරන එකත් ඓශ්චර්යක් තමයි. ;)
     

    Djram

    Member
    Mar 23, 2007
    24,304
    1,652
    0
    37
    PaNaDuRa : The City of HeAvEn
    Xcuse me... Did U C the Facial Xpressions of the Samurdi officer tied by that Psyco. Look @ de video dude. He is a man 2. He also have self respect. (Even though Mervin doesn't have one). Now look what dis freak did 2 dat officer's life. how can he face the world again?? Mervin didn't knew whether his Xcuse reason is true or false. Even it is false one, there is a low in this country. Kelaniya is not another country guys. Mervin always doing this 2 innocent people... If he needs 2 B A real hero, he should go and Tie the Health Minister, Not the innocent people. Shit...Who the hell gave this man a doctorate???? Machan, I also have criticisms on Government services. But this kinda activities are not the answer. If we didn't speak up, His next victim may B U or Me or any of our Elakirian... Therefore plz don't appreciate this activity. Hail democracy...!!!
    :no::no::no::no:

    Gas bandapu miniha umbe pawule ekek unanam umba oya katinma katha karanawada? Boruwane machan. Umbe pudgalika tarahakata mewa appriciate karannepa. Ehenam mekat ahaganinko. man Police karayo ekka tarahai. Habai unge ekekta asaadaranayak wenawanam mama eth katha karanawa. Dnt b subjective machan.. Un horu wenna puluwan. Horu hinda gas bandinawanam issellama patan ganna oni kataninda kiala umbama hithaganin. Mama kianne me officerta danduwam denawanam ekata ayathana sangrahayak kiala ekak hadala tiyenawane. yako prabakaran karet oya tikama tamai..:frown::frown:

    :yes::yes:
    Well said brother
     

    kadda

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    614
    412
    63
    හරියට හරි මචන් . මෙතැනදී අපි මර්වින්ගේ පරණ වැරදිවත් ඔහුගේ වෙනත් ජරා වැදවත් නෙමෙයි . මේ දීපු දේ හොද ආදර්ශයක් විදිහටයි ගන්න ඕනි . නිකමට හිතන්න ආණ්ඩුවේ කන්තෝරුවකට වැඩක් කරගන්න ගියාම අපි කොයි තරම් කට්ටක් කන්න ඕනිද ? ඔය මිනිස්සු වැඩක් කියල දවසේ පැය කියාද වැඩක් කරන්නේ . වැඩිය ඕනි නෑ NIC එකක් හදාගන්න, පස්ස්පෝර්ට් කන්ත්රුව , රියදුරු බලපත්‍ර ගන්න ගියාම කන කට්ට දානවනේ . අයි මේ තැන්වල ඉන්න ය පග ගන්නේ නැති හොද මහතුරුද ? නෑ . පට්ටපල් හොරු . මේක ඊළගට ලොකු උන්ටත් කරන්න ඕනි . එතකොට තමයි ලංකාව හැදෙන්නේ . මේක වෙන රටක කරනම් ඕක කරපු කෙනාව අගය කරනවා . නමුත් ලංකාවේ උන් කරන්නේ එකට විරුද වෙන එක . හෙට මේක කාට උනත් කමක් නෑ වරදක් කරනම් එළිපිටම මේ වගේ දඩුවම් කරන්න ඕනි . එතකොටයි රටක් හැදෙන්නේ. මර්වින් වගේ තව තවත් කොන්ද පන තියන ඇමතිවරු තමයි ලංකාවට ඕනි. :yes::yes::yes:

    Etana thawa 5denek hitiya. eyalage nidahasata karunu mervin piligatta. Me minihawa vtarak gas banda. Mokada aa??? meya nikamma samurdi officer. anik un tikak hari loku position wala. Umba hithanawada machan mervin meka lokkekta karai kiala. Anika mervin metanata Media gennuwe Y??? He wanna B popular by behaving like dis. He's a sick. Kottoruwa kota kotaa ghin kehel gahata kotana dawasa wedi aathaka nehe. me wage deyak unaama agaya karanne ape wage rataka umbala wage tkak vtarai machan. ape rate dan hari low ekak nehene. Powerfull aya neethiya atata aran. me pennanne ekane.
     

    medianet85

    Well-known member
  • May 5, 2009
    4,254
    622
    113
    Land of Lions
    Etana thawa 5denek hitiya. eyalage nidahasata karunu mervin piligatta. Me minihawa vtarak gas banda. Mokada aa??? meya nikamma samurdi officer. anik un tikak hari loku position wala. Umba hithanawada machan mervin meka lokkekta karai kiala. Anika mervin metanata Media gennuwe Y??? He wanna B popular by behaving like dis. He's a sick. Kottoruwa kota kotaa ghin kehel gahata kotana dawasa wedi aathaka nehe. me wage deyak unaama agaya karanne ape wage rataka umbala wage tkak vtarai machan. ape rate dan hari low ekak nehene. Powerfull aya neethiya atata aran. me pennanne ekane.


    100% aththa bro... Rata kanne mewage gonnu thamai... paw ban araya..
     

    kadda

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    614
    412
    63
    Rajaye sewakoyo okkoma ekai... Mage pawle unath eccharai..
    Patta horu. Wadata yanawa kiyala gedara. Wena ekak sign karanne.

    Api hamba kara kara tax gewanawa...

    Hondama wade okunta....

    Rajaye sewayata ehema wela tiyenne paripaalane waradak nisaane. Ewa niwaradi karannane subject minister kenek inne. umba kiana vdihata eka hariyata wela nahane. a kianne subject minister ice gahala. machan mervinta kiala uwath gas bandimuda??? etakota apita fullma aatha 1k ganna puluwan.