මහජන කැරැල්ලක් අත ළග….! බුද්ධි අංශ රජයට අනතුරු හඟවයි.

incest_cult

Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,354
    1,821
    113
    colombo
    ලොල් තව බඩු මිල වැඩි කරලා fuck එක දෙන්න ඕනේ බයි රැලට
    මරි මෝඩ කතාවක්, ඔය බයි කියන කට්ටියට මහ එකාලා පඩි ගෙවනව කියල කියන ගමන් උන්ට ෆක් වෙන්න බඩු මිල වැඩි වෙන්න ඕනි කියන එක හෙන ගොන්.. කෝමත් ඒකෙන් වෙන්නෙ අහිංසක මිනිස්සු තැලෙන එක, ඕකමනෙ ජවිපෙ උනත් කලේ හැමදාම... ඉතිහාසය පුරාවට ආණ්ඩු එක්ක තමන්ගෙ ඇරියස් පියවන්න ගිහින් තමුන්ටත් කෙලෝගෙන රටටත් කෙලෝ ගන්නවනෙ. ඊට වැඩිය බුද්ධිමත් තීරණ ගන්න කාලයක් ජවිපෙන් නම් ලඟපාතක පේන්නෙ නෑ. ඊයෙ කියනව ආණ්ඩුවෙන් අයින් උන අය හරි නම් උන්ට ඡන්දෙ දෙන්න කියල මිනිස්සුන්ට කියන්න ඕනිලු... මිනිස්සු තමන්ගැන පැහැදිලා නම් ඔහොම කියන්න ඕනි වෙන්නෙ නෑ... වෙලා තියෙන්නෙ උන්ම දන්නව උන්ට හැමදාම වෙන් දේ ආයෙම වෙන්න පුළුවන් කියලා..
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    මරි මෝඩ කතාවක්, ඔය බයි කියන කට්ටියට මහ එකාලා පඩි ගෙවනව කියල කියන ගමන් උන්ට ෆක් වෙන්න බඩු මිල වැඩි වෙන්න ඕනි කියන එක හෙන ගොන්.. කෝමත් ඒකෙන් වෙන්නෙ අහිංසක මිනිස්සු තැලෙන එක, ඕකමනෙ ජවිපෙ උනත් කලේ හැමදාම... ඉතිහාසය පුරාවට ආණ්ඩු එක්ක තමන්ගෙ ඇරියස් පියවන්න ගිහින් තමුන්ටත් කෙලෝගෙන රටටත් කෙලෝ ගන්නවනෙ. ඊට වැඩිය බුද්ධිමත් තීරණ ගන්න කාලයක් ජවිපෙන් නම් ලඟපාතක පේන්නෙ නෑ. ඊයෙ කියනව ආණ්ඩුවෙන් අයින් උන අය හරි නම් උන්ට ඡන්දෙ දෙන්න කියල මිනිස්සුන්ට කියන්න ඕනිලු... මිනිස්සු තමන්ගැන පැහැදිලා නම් ඔහොම කියන්න ඕනි වෙන්නෙ නෑ... වෙලා තියෙන්නෙ උන්ම දන්නව උන්ට හැමදාම වෙන් දේ ආයෙම වෙන්න පුළුවන් කියලා..

    අපි නං ජවිපෙ නෙවේ අපි ස්වාදීන මතදාරී විමල් පාක්ෂිකයෝ.. විමල් ස තමයි අපේ රට බේරගන්න ඉන්න දෙයියෝ :D
     
    • Haha
    Reactions: incest_cult

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    කවුරුත් එන් නෑ ආවත් සවේන්ද්‍ර දාල තියනවා ඔලු කටු කුඩුවෙන්න . එච්චරයි. අපේ උන් එලි බහින් නෑ උන්ට මොන විප්ලවද 😂. කාලකන්නි මේ වගෙ එවගේ මිඩියා වල වොයිස් කට් දිදී දුක කිය කිය ඉදී .අපේ උන් විප්ලවයක් කියන්නේ මොකද්ද කියලවත් දන් නෑ .
     

    Thari87

    Well-known member
  • Jun 18, 2021
    1,517
    2,112
    113
    අපේ එවුන්ට කොහේද කොන්දක් ඔච්චර දෙයක් කරන්න..අනික එච්චර තද එකමුතු කමක්.. උපරිම හුවක් කියයි එච්චරයි..ඊට පස්සේ දෙකට තුනට නැවිලා වැදගෙන ඇමති පස්සෙන් යයි..
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    View attachment 164138

    කොහොමද ගැම්ම? ගහයි කැරලි නෙමෙයි තල කැරලි 😂😂😂

    ලබ්බක් කොරයි
    ලක්ස ගානක් එක්ක හැප්පෙන්න පුලුවන්ද බන්
    සිංහලු දහස් ගානක් කැරැල්ලකින් අවොත් මුන්ට රෙදි ගලවන් දුවන්නයි වෙන්නේ
    අනිත් එක මුන්ගේ පව්ල් වල උන් සාමාන්‍ය මිනිස්සුනේ
    කැරැල්ලකදී මුලින් අණ පිලිපැද්දට පස්සේ මොරාල් එක බහිනවා තමන්ගේම මිනිස්සුන්ට ගහද්දි
    එහෙම වෙලා උනුත් එකතු වෙලා ගහන්න ඉඩ තීනවා
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    ලබ්බක් කොරයි
    ලක්ස ගානක් එක්ක හැප්පෙන්න පුලුවන්ද බන්
    සිංහලු දහස් ගානක් කැරැල්ලකින් අවොත් මුන්ට රෙදි ගලවන් දුවන්නයි වෙන්නේ
    අනිත් එක මුන්ගේ පව්ල් වල උන් සාමාන්‍ය මිනිස්සුනේ
    කැරැල්ලකදී මුලින් අණ පිලිපැද්දට පස්සේ මොරාල් එක බහිනවා තමන්ගේම මිනිස්සුන්ට ගහද්දි
    එහෙම වෙලා උනුත් එකතු වෙලා ගහන්න ඉඩ තීනවා
    mema dasuna kedinaka dakeemata hakiweida?
     

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    ඇත්ත තාමත් සර් මහත්තය කියල බනින්නෙත්
    මොල ඔක්කොම වහල් කරලා ඉවරයි


    ඇත්ත. මිනිස්සු ලයිෆ් එකේ අන්තිම ස්ටේජ් එකට ආවම මිනියක් මරන්න වුනත් දෙපාරක් හිතන් නෑ මොකද ඌ ඒ මරන්නෙ මැරෙන් නැතුව ජීවත්වෙන්න.
    ------ Post added on Mar 20, 2022 at 2:53 AM
    මේ පෙන්නේ නැද්ද? මේ ඊයේද කොහෙද. කොලොන්න පැත්තේ

    276987500_510698013824977_3291839431383381906_n.jpg
     
    • Sad
    Reactions: iworld

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    රටේ බහුතරයක් ඉන්නේ මේ වගේ වහල්ලු. මුන් ඉන්නකන් මු ගොඩේ ගොඩ.
    hmmm godak gam wala samurdi ganna haththa molen nemei, puken hithala kathire gahanne........
    dena takaramata, badu tikata, salli walata, wikinena unta wesiyo kiyanne nathuwa wena kiyanna honda wachanayak kiyapalla..............
     
    • Like
    Reactions: Srilankan1

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    මේ පෙන්නේ නැද්ද? මේ ඊයේද කොහෙද. කොලොන්න පැත්තේ

    276987500_510698013824977_3291839431383381906_n.jpg
    අප්පෝ තවත් දේශපාලුවන්ට දීගෙන ඉන්නවනෙ කොහේ රට ගොඩ එන්නද රටේ බහුතරයක් ඔය වගේ. ඒ නිසා කවුරු ආවත් රට ගොඩගන්න එක හීනයක්
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,990
    10,280
    113
    Lankawe un gahana karali :lol: mokak hari pakshekin bath packet ekai gal kaalai deela transport nuth dela genalla gedaratath araluwoth misak..lol
    Owa kiyanda epa bn. Nikam katha ahagannawa witharai. Ekko okkoma epa kiyala anith un wage jvp eka hodai hodai kiyala kohewath nethi gas hiwalekta kathire gahala ena eka hodai.
     
    • Like
    Reactions: nvhcc89

    CondomWisdom

    Well-known member
  • Jul 11, 2020
    1,938
    2,665
    113
    Achchu gahala salary denna puluwannan mona karanna baida bro :P Basil hithana widihata hithanna tharan gon wenna yanna epa :rofl:
    උඹ කියන එක හරි. ඒත් උඹට දැන් කාලයක් තිස්සෙ වෙන්නෙ ඒක කියලා තේරෙන්නේම නැද්ද?
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,232
    113
    Forest
    උඹ කියන එක හරි. ඒත් උඹට දැන් කාලයක් තිස්සෙ වෙන්නෙ ඒක කියලා තේරෙන්නේම නැද්ද?
    Ow Finance Minister highway wala ticket kadapu ekek unama ehema wenawa ithin :P Party politics hariyanne na lankawata. Gobbayek Finance Minister karala okkoma uuwa defend karanna oni naththan party eken yanna oni :rofl: Owwa hodai gam sabha walatanan. UNP kiyalath okama thama kare
     

    CondomWisdom

    Well-known member
  • Jul 11, 2020
    1,938
    2,665
    113
    Ow Finance Minister highway wala ticket kadapu ekek unama ehema wenawa ithin :P Party politics hariyanne na lankawata. Gobbayek Finance Minister karala okkoma uuwa defend karanna oni naththan party eken yanna oni :rofl: Owwa hodai gam sabha walatanan. UNP kiyalath okama thama kare
    උන්ටයි යාලුවන්ටයි රිදෙන්නෙත් නැති වෙන්න, tax bill pass කර කරා කට්ට කනනෙත් නැතුවම ආණ්ඩුවට රුපියල් ගන්න ලේසිම ක්‍රමේ තමා රුපියල් ඕන ඕන වෙලාවට ඕන ඕන හැටියට හදාගන්න එක.

    උදා : උඹට income tax එකක් ගැහුවත් උඹේ ආදායමෙන් x% ගියා කියල හිතමු.

    සල්ලි උඹෙන් tax විදියට එකතු කරන්නෙ නැතුව උන්ම අච්චු ගහගන්නවා.

    1. ක්‍රමයෙන් උඹේ income එකෙන් x අඩුවුනා. උඹේ මිලදීගැනිමේ හැකියාව x% වලින් අඩුවුනා.
    2. ක්‍රමයෙන් උද්ධමනයන් උඹේ income එකේ value එක y% එකකින් අඩුවුනා. උඹේ මිලදී ගැනීමේ හැකියාව අඩුවුනා.

    2න්ම උනේ උඹේ මිලදී ගැනීමේ හැකියාව අඩුවුන එක.

    එකම වෙනස 1 ක්‍රමයෙන් target කරලා ආදායම් මට්ටම බලලා කරන එක. එතැනදී වැඩි ආදායම් ලබන්න ලබන්න hit එක වැඩි.
    2 දී හිඟන්නයි ධමිමිකයි දෙන්නටම එකම විදියට :D
     
    • Like
    Reactions: Sonique

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    zE46N9h.jpeg


    දේශපාලන පක්ෂ හෝ සංවිධාන විසින් මෙහෙයවීමකින් තොරවම, ආණ්ඩුවට එරෙහිව දැවැන්ත මහජන කැරැුල්ලක් ඇති වීමේ අවදානමක් මතුව ඇතැයි, බුද්ධි අංශ, රජයේ ඉහළම අංශ දැනුම්වත් කර ඇතැයි වාර්තා වේ.

    මේ බව ඉරිදා මව්බිම පුවත්පත සිය මුල්පුවතින් වාර්තා කර සිටියි.

    ජනාධිපතිවරයා රටේ පවතින තත්ත්වය පිළිබදව ජාතියා අමතා විශේෂ ප‍්‍රකාශයක් සිදු කිරීමටත්, ආර්ථික අර්බුදයෙන් ගොඩ ඒම සදහා ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදලේ උපදෙස් පැතීමටත් හේතුව, වර්ධනය වෙමින් පවතින මේ නව තත්ත්වය බව ද පුවත්පත වාර්තා කර සිටියි.
    buddi anshe warthawa eliyata awillane.. e kiyanne buddi anshe indala therumak na....

    eka athakata minissu karallak gahanna possibility eka wadi wenawa kiyala kiyanna buddi anshayak ona na.. 5 wasare podi ekekta unath oka kiyanna puluwan :lol: