මහරගම පැත්තෙ කෙල්ලෙක් එක්ක යන්න තැනක්

kevin_levin

Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    275072028_1589590141395774_5346238258618368114_n.jpg
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,965
    15,412
    113
    Ariyana reach hotel eka hodai wage. Mama ethanata yanne drinks walata only. Gedara idan Maharagama ta thiyenne 4.8KM.
     

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,703
    7,001
    113
    වදුරව
    ඔය ගුබ්බෑයම් වල රින්ගන්න එපා යකො...!!
    ඔවගෙ බෙඩ් ශීට් වල ගෑ උනත් STD හැදෙනව.

    එච්චර චටර්.
    අනෙක කැමරා හැමතැන්ම.
     
    Last edited:

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,607
    21,182
    113
    Panadura
    ඔය ගුබ්බෑයම් වල රින්ගන්න එපා යකො...!!
    ඔවගෙ බෙඩ් ශීට් වල ගෑ උනත් STD හැදෙනව.
    එච්චර චටර්.
    අනෙක කැමරා හැමතැන්ම.
    රූම් අස්සේ ලගින උන්ට ඕවා හැදුනට කමක් නෑ බන්