mun nam Sira.... Eth ara ALLRIGHT kiyana band eke inna nanda malani ge sindu kiyana ponnaya nisa musical balilla epa wela hitiye.. 


Apoooo mewa band da ????
feed back , all right wage ekak langin wat tiyanna baaa
mewata gahanna band ne yaluwamun nam Sira.... Eth ara ALLRIGHT kiyana band eke inna nanda malani ge sindu kiyana ponnaya nisa musical balilla epa wela hitiye..![]()
thanks ban
supiriALLRIGHT hodai.. Ara Nanda Malini ge sindu kana PONNAYA nathnam
ela ne kawuda ban elakiri kolla?
mokakda play karannne?
adane danne
සතුටු සුරංගALLRIGHT hodai.. Ara Nanda Malini ge sindu kana PONNAYA nathnam

aniwarenma banMunge music nam ela!
ne ban aiyakenek ubalat aduranawa ati samahara wetaකවුද එළකිරි කොල්ල උබද
එල එල මකස මචං
සතුටු සුරංග![]()



කෝරලේමහත්තයා;13151948 said:ela ela.
Na ban Sathuta Suranga inne PURPLE RANGE eke. ooth eka PONNAYEK thamai. ALLRIGHT eke inne wena ekek. Oya ALLRIGHT hodai kiyapu buwa nam dannawa athi eka LOL..සතුටු සුරංග![]()
ela ela banbump
Na ban Sathuta Suranga inne PURPLE RANGE eke. ooth eka PONNAYEK thamai. ALLRIGHT eke inne wena ekek. Oya ALLRIGHT hodai kiyapu buwa nam dannawa athi eka LOL..
මහවැව තියන සුපිරිම බෑන්ඩ් එක මේක තමයි...
මේ බෑන්ඩ් එකේ එල කිරි එකේ කොල්ලෙකුත් ඉන්නවා සුපිරියි....
yako eka all right nemeසතුටු සුරංග![]()

)