mata humbaun na :( පොඩ්ඩක් ඉන්ඩපන් ඔක්කොටම එක පාර ඩෙන්න බෑනෙ ... බෙයි..
Sri_Sampath Well-known member Jan 26, 2010 14,744 12,771 113 Apr 16, 2015 #41 ElaMans said: mata humbaun na Click to expand... පොඩ්ඩක් ඉන්ඩපන් ඔක්කොටම එක පාර ඩෙන්න බෑනෙ ... බෙයි..
ElaMans said: mata humbaun na Click to expand... පොඩ්ඩක් ඉන්ඩපන් ඔක්කොටම එක පාර ඩෙන්න බෑනෙ ... බෙයි..
Sri_Sampath Well-known member Jan 26, 2010 14,744 12,771 113 Apr 16, 2015 #42 හම්බ උනේ නැත්තම් මම හරි ඩෙන්නම්
Henry L Member Jan 10, 2010 25,388 916 0 Victoria, Australia Apr 16, 2015 #43 Vote for my Team Henry please podi vote ekai denna thiyenne but eka sahena watinawa rep walin salakanu labe me aluth awurudde anith ayatath kiyanna mata udaw karanna kiyala!! http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1671713 Suba aluth awuruddak wewa!!!
Vote for my Team Henry please podi vote ekai denna thiyenne but eka sahena watinawa rep walin salakanu labe me aluth awurudde anith ayatath kiyanna mata udaw karanna kiyala!! http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1671713 Suba aluth awuruddak wewa!!!
myloo93 Well-known member Oct 27, 2012 1,577 186 63 Apr 16, 2015 #46 HENRY L ta thamai.. ko rep ?????