















enews karayage oluwa kohe hari thadata heppila wage................





puduma de e news karaya kiyapu nathi eka prabage ammage heart beat aka mahinda nawaththuwa. aka hinda a methiniya miya giya kiyala
praba ape ahinsaka kollanwa meruwe naneee.hurathal kala witharane.....!enews karayage oluwa kohe hari thadata heppila wage................
![]()
ow bun....kageda ban oya ENEWS eka????
රාවණා;9503421 said:Benet Rupasinghe kiyalaa panna pokayek.....