අනේ හුකේ.දවසේ ගාන කවර් කරගන්න දාන ත්රෙඩ්.
KDH Well-known member Jul 4, 2014 18,419 8,586 113 රූකඩ රාජ්ජේ Jul 27, 2016 #21 අනේ හුකේ.දවසේ ගාන කවර් කරගන්න දාන ත්රෙඩ්.
ȜMA X Well-known member Jan 25, 2012 4,894 1,081 113 Hamilton, NZ Jul 27, 2016 #22 50KG said: . ඔච්චර පයි කොටවලට ආසනම් ඔයිට වඩා හොඳයි ගිහින් කටේ තියාගෙන හිටපන් වලතරයාගේ බිජ්ජ Click to expand... පොනිල්ගේ එකට වඩා වල්තරගේ රහද? පයි රහ හොදට දන්න පොන්සියෙක් එලකිරියෙ ඉන්න එකත් කොචිචර දෙයක්ද. අනිත් දවසෙ වල්තරට කියලා මන්න පාරක් ගහ ගනින් කකුල් දෙක ඇත් කරලා... රබර් පයියාඅහ් Last edited: Jul 27, 2016
50KG said: . ඔච්චර පයි කොටවලට ආසනම් ඔයිට වඩා හොඳයි ගිහින් කටේ තියාගෙන හිටපන් වලතරයාගේ බිජ්ජ Click to expand... පොනිල්ගේ එකට වඩා වල්තරගේ රහද? පයි රහ හොදට දන්න පොන්සියෙක් එලකිරියෙ ඉන්න එකත් කොචිචර දෙයක්ද. අනිත් දවසෙ වල්තරට කියලා මන්න පාරක් ගහ ගනින් කකුල් දෙක ඇත් කරලා... රබර් පයියාඅහ්
gaiya#1 Member Jan 22, 2011 777 96 0 ඈත ගම්මානයක.... Jul 27, 2016 #23 lol ai ban sidunada rep kapanne , man comment ekak wath damme na ne anek ewun wage, emotion ekak witharane gahauwe .. echaratama ridenwada ban ubalata, .. lol lamaka ponna toyya, kadu kinisi walata bayai wage
lol ai ban sidunada rep kapanne , man comment ekak wath damme na ne anek ewun wage, emotion ekak witharane gahauwe .. echaratama ridenwada ban ubalata, .. lol lamaka ponna toyya, kadu kinisi walata bayai wage
gaiya#1 Member Jan 22, 2011 777 96 0 ඈත ගම්මානයක.... Jul 27, 2016 #24 50KG said: මහින්ද යනු හොරෙක් , තක්කඩ්යෙක් , මිනි මරුවෙක්, ඒකාධිපතියෙක්. මතක නැද්ද කටුගෙයි කඩු පවා හොරකම් කළා මහින්දට කඩේ යන්නේ ගොන් හරක්. මොලේ අබ ඇටයක් තරම්වත් නැති උන් Click to expand... gaiya#1 said: Click to expand... gaiya#1 said: lol ai ban sidunada rep kapanne , man comment ekak wath damme na ne anek ewun wage, emotion ekak witharane gahauwe .. echaratama ridenwada ban ubalata, .. lol lamaka ponna toyya, kadu kinisi walata bayai wage Click to expand... ....................
50KG said: මහින්ද යනු හොරෙක් , තක්කඩ්යෙක් , මිනි මරුවෙක්, ඒකාධිපතියෙක්. මතක නැද්ද කටුගෙයි කඩු පවා හොරකම් කළා මහින්දට කඩේ යන්නේ ගොන් හරක්. මොලේ අබ ඇටයක් තරම්වත් නැති උන් Click to expand... gaiya#1 said: Click to expand... gaiya#1 said: lol ai ban sidunada rep kapanne , man comment ekak wath damme na ne anek ewun wage, emotion ekak witharane gahauwe .. echaratama ridenwada ban ubalata, .. lol lamaka ponna toyya, kadu kinisi walata bayai wage Click to expand... ....................
ක කුටුම්භ Banned May 13, 2012 790 105 0 කළුතර Jul 27, 2016 #26 උබ කොච්චර මෙතන දර්ශනේ දැම්මට ජනතාව රජය එක්ක නෑ දැන්.. පොනිල දහ අතේ කල්පනා කරනව..මුල්ගල් 50000 හදන්න යනවලු ඒ වුනාට කරන්න බෑලු .. අපරාදෙ මුල්ගල්
උබ කොච්චර මෙතන දර්ශනේ දැම්මට ජනතාව රජය එක්ක නෑ දැන්.. පොනිල දහ අතේ කල්පනා කරනව..මුල්ගල් 50000 හදන්න යනවලු ඒ වුනාට කරන්න බෑලු .. අපරාදෙ මුල්ගල්
chaturanga836 Well-known member Aug 12, 2015 3,362 1,325 113 Malabe Jul 27, 2016 #27 කුටුම්භ;20470211 said: උබ කොච්චර මෙතන දර්ශනේ දැම්මට ජනතාව රජය එක්ක නෑ දැන්.. පොනිල දහ අතේ කල්පනා කරනව..මුල්ගල් 50000 හදන්න යනවලු ඒ වුනාට කරන්න බෑලු .. අපරාදෙ මුල්ගල් Click to expand... ow therun ganin... ubath waren paada yathrawata.. minissu ubata moodaya kiyala kiyana eka nawathiyi
කුටුම්භ;20470211 said: උබ කොච්චර මෙතන දර්ශනේ දැම්මට ජනතාව රජය එක්ක නෑ දැන්.. පොනිල දහ අතේ කල්පනා කරනව..මුල්ගල් 50000 හදන්න යනවලු ඒ වුනාට කරන්න බෑලු .. අපරාදෙ මුල්ගල් Click to expand... ow therun ganin... ubath waren paada yathrawata.. minissu ubata moodaya kiyala kiyana eka nawathiyi
madhawavish Well-known member Sep 18, 2014 6,068 1 3,005 113 the universe Jul 27, 2016 #28 aniwa...siraa kathawa