මහින්දට වැඩකරන බහුතරයේ සටන්පාඨය!

yakshaya

Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    ela ela malli.ponna fonseka danatama paradai

    GoogleSearchIconShadow.gif
    SuperSearchIconShadow.gif

    ganu godak dooshanaya kara kialath kivva neda SF ta. welawata P lu welawakata K lu welawakata W lu.

    Opapathika ekek hari kamak nah rata hadanawa nam :)
     

    smaldeniya

    Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,615
    484
    83
    පෘතුවියේ

    මම මෙච්චර කල් දැක්කෙ edit කරපු image දාන අය විතරයි අදමයි මේ අතින් ඇද ඇද ක‍‍ඩේ යන එකෙක්ව දැක්කෙ උඹට නම් සෑහෙන අමාරුවක් ඇති නේ බන් :P:P:P:P
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    aneee pakooooo thota hithena dewal lankawee wennee naaa :growl:

    Hehe හොර අයි ඩී කුක්කා.......කියන දෙයක් නියම අයි ඩී එකෙන් ඇවිල්ලා කියපන්..............ඇයි බයට පුක ගැහෙනවාද?:P:rofl:
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia


    මම මෙච්චර කල් දැක්කෙ edit කරපු image දාන අය විතරයි අදමයි මේ අතින් ඇද ඇද ක‍‍ඩේ යන එකෙක්ව දැක්කෙ උඹට නම් සෑහෙන අමාරුවක් ඇති නේ බන් :P:P:P:P

    මූ මචන් ටොයිලට් චිත්‍ර ශිල්පියෙක්:P. මුන් තමයි ඔය ටොයිලට් වල ගෑනුන්ගේ ඒවා ඇඳ ඇඳ "අත" පාවිච්චි කරන්නේ...:rofl:
     

    slsaico

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,428
    2,494
    113
    ඇල්ල
    මම මෙච්චර කල් දැක්කෙ edit කරපු image දාන අය විතරයි අදමයි මේ අතින් ඇද ඇද ක‍‍ඩේ යන එකෙක්ව දැක්කෙ උඹට නම් සෑහෙන අමාරුවක් ඇති නේ බන් :P:P:P:P

    ow banz...itin Ubata mokada? ubada mage bill gewane....ne...pon___+++ kade yana epa machanz...kollewage hitapan banzzz...
     

    slsaico

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,428
    2,494
    113
    ඇල්ල
    මූ මචන් ටොයිලට් චිත්‍ර ශිල්පියෙක්:P. මුන් තමයි ඔය ටොයිලට් වල ගෑනුන්ගේ ඒවා ඇඳ ඇඳ "අත" පාවිච්චි කරන්නේ...:rofl:

    yes..machaan...mata hithenne Ubath awa balala අතේ සැප අරන්න් තියේනවා කියලා
     

    slsaico

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,428
    2,494
    113
    ඇල්ල
    YAKO RANILTA LAMAI NATI EKEI LTTE EKEI TIYENA SAMBANDE MOKAKDA
    UBALA EKA POINT EKAK ALLAGENA MODA MADA CARIYO WAGE KA GAHANAWA :baffled::nerd::dull:

    දේකේ ඇති සම්බන්ධයක් නෑ බං.....කඩේ යන්නේ එක්කේ ‍pon##### / නැතම් LTTE ! ok.දැන් හරිද?