මහින්දානන්ද මුස්ලිම් මන්ත්‍රීවරුන්ගේ ර&a

barath dpriye

Well-known member
  • Sep 20, 2014
    3,239
    1,174
    113
    මචං අපිට කලු කොටුවක් විතරයි පේන්නේ. පුලුවන් නම් ලින්ක් එක දාන්න...
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    උන් හැමදාම කරන්නෙ රෙදි ගලවනව කිය කිය ටෝක් දෙන එක විතරයි. පස්සෙ ආයිත් දේශපාළන වාසි ගන්න සෙට් වෙනව.
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,280
    17,268
    113
    උන් හැමදාම කරන්නෙ රෙදි ගලවනව කිය කිය ටෝක් දෙන එක විතරයි. පස්සෙ ආයිත් දේශපාළන වාසි ගන්න සෙට් වෙනව.

    U ehema hari katha kara.ko jeppo tika?:rofl:
     

    goku90

    Member
    Jul 25, 2017
    326
    107
    0
    ඩෙටනේටර් එක්ක අල්ලපු එකාව නිදහස් කරලාද යකෝ
    අරු කැගහනවා නේ ලෝකේ ඉස්සරහට ඇත්ත ගෙනියනවා කියලා
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    එකෙක් වත් මුස්ලිම් විරුද්ධව කතා කරන්නෙ නෑ.
    හැමෝම කියන්නේ අහිංසක මුස්ලිම් ජනතාව කියලා මුස්ලිම් එකාව මුරුංගා අත්තේ තියලා උගෙන් ඡන්ද ගන්න.
    නමුත් සිංහල අපි වෙනුවෙන් කවුරුත් නැහැ.

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=24506210#post24506210

    ඊළඟ ඡන්දෙ cancel නොකර මෙන්න මේ වැඩේ කරන්න.
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,931
    26,470
    113
    උන් හැමදාම කරන්නෙ රෙදි ගලවනව කිය කිය ටෝක් දෙන එක විතරයි. පස්සෙ ආයිත් දේශපාළන වාසි ගන්න සෙට් වෙනව.


    Umba baninawa arenna ranilta wada ratata karapu dewal kiapan. Umbe adyapana sudusukam kohomada ranilta wada wadida? Umba ranil ta wada chanda gattada? Umba karapu rajya thanthrika wada monawada? Umba ranil ta wada aduwen mongal kiala apita pahadili karapanko. Umba wesige puthek neve kiala kohomada kianne? Ranil gana nam ratama dannawa ne, ranil ge amma ganath dannawa. Eith umba gana danne na ne.

    Umbatath thiyenne ranilta irisiya kara kara bana bana inne nathuwa eeta wada wadiyen chanda aran agamathi ehema wela rata hadanna. Umbe arthika dakma kiyapanko. Kohomada umbe danuma parliment eke wada kerena hati wiyaeasthawa, acts hadana hati ehema gana?


    Ranil baluwama mara talented ne, winisuruwonwa ba gannawa, pakshe digatama nayakaya. Show off mokuth nathuwath bahutharaya thiana agamathi. Nikan superhero porak wage.


    Oya monawa kiwwath ithin ranil dinum ne. Balapan mahindala sira la cha wena tharamak. Thiyana suluthareth tika tika adu wenawa. Ohoma gihin binduwatama yay da 😀



    Umba kiana ewa analyse karala balamu.

    Ponila- umbata mama ponnaya kiwwoth umba mokada karanne? Umba mata ehema kiwwoth mama nam karanne mulinma kalpana karala balanawa mama ponnayek da kiala. Ehenam mama ekko eka honda hithin bara gannawa ehema naththam eken midenn monawa hari karanawa. Umba kiapu eka mata adala nathnam mama karagena yana wada karagena athal eke innawa umba ona ekak kiyapuden kiala. Anna ehem thamai raniluth innawa aththe. Mange danuma hari parinatha bawa hari nisa labenn ona dewal man ta labenawa. Umba witharak nevei wimala athulu thawa godak aya bannane, prasidda wedikaweth. Ko ranil salunada nah ne. Man issara wagema sathuten innawa.

    Umba agamak adahuwe nathath mokakda godak agam wala kiyanne kiala hithuwada “samaya”. Umbe gedara gamu umba kiana eka umbe gedara aya ahanne naha kiala umba unwa marala danawada. Ehema nathnam katath galapena dekata katha baha karala ekanga wenawada. Demala minissu marala iwara karanna puluwanda, wairayen wairaya sansideda?

    Millenium city eke siddiya jathika arakshawata tharjanaya una siddiyak neweida. Ehema nam mahindage kaledi hari ekata nadu dala ai ranil wa hire damme naththe. Ai umba naduwak damme naththe?

    Maha banku seen eka gannako. Ranil waradi nam ai nadu dala hire damme naththe. Ranilta bahutharekuth nathuwa agamathi una kiala ne mahinda parshawayen kianne. Ithin ai nadu damme naththe.

    Rate thiyana dewal pita ratata wikineema - udaharanayak aran waren okath api katha karamu. Wikunapu sales contract eke copiyakuth geinna enakota :)

    Batalanda-ekata dapu commission eke report eke thiyanawada ranil neethi wirodhi lesa ekata sambandai kiala. Thiyanawa nam eka pawichchi karala nadu danna thibba ne. Eh nadu walata mokada une.

    Hama dema thama thama danum mattam anuwa ne therum ganne. Me mata therena hati. Budu hamuduruwoth ipadenakotama budu une nah ne. Umbath kalayak yanakota dewal wenas widihata dakinna ida thiyey. Anna edata mawa mathak unoth kiapanko api katha karamu.



    :(
     

    Challenger SRT8

    Well-known member
  • Dec 2, 2013
    9,151
    5,388
    113
    404
    88006637_1254235578299874_2974532158359601152_o.jpg