Mamanam MR ge munath thahaduwa dekka gaman TV eka off kala. MR unnehe oheta tiyenne match bala eka nemei, gihin balapan ara Judiciary Commission eke secretary ta gehuwe kawda kiyala (PSD eken hari mirror ekak issarahata hari gihin ahapan)
Heta 7.30pm ITN balapalla. Anduwe redi apullana Mahinda abesundaraya 'wimasuma' ta kiyaway maha raja subha patapu nisa tamay ape team eka 1st runner up une kiyala. Maha rajata kade yana niwata kalakanni. Report
Reply 1 reply · active 8 hours ago