මහින්ද රාජපක්ෂ දූෂිතයෙක්- සංගාක්කාර

Silver bird

Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    අර මොබයිල්" එකෙන් මේ "මොබයිල්" එකට පැනල අරකට වඩා මේක හොඳයි කිව්වේ කුමන ක්‍රිකට්‌ ක්‍රීඩකයාද? එක්‌තරා සිසිල් බීමක්‌ ගැන බාල පරපුරට නොදිය යුතු ආදර්ශ දුන්නේ කව්ද? "සුබ අලුත් අවුරුද්දක්‌ වේවා! යෑයි කියන සංස්‌කෘතියේ වෘක්‍ෂය වෙළෙඳ ලොවට අනුව විකෘති කළේ කව්ද? "ජංගි" පෙන්නමින් සුද්දියො නටද්දි, අරක්‌කු මුදලාලිලා (විජය මල්ලයා) පවා සල්ලි හොල්ලපු අයිපීඑල් එකේ යටිතොල විකාගෙන බැට්‌ කළේ ඔහුම නොවේද? බාල කාලෙම මතුවී එන ක්‍රිකට්‌ "තරු" ඇහිඳල ඔවුන්ව වෙළෙඳ සමාජයට විකුණා යෑපෙන ක්‍රීඩක "මැනේජර්ල" ගැන කටක්‌ නොසොල්වා ඒ "මුදලාලි" මැනේජර්වම තමන්ගෙත් මැනේජර් කරගත්තේ මේ දෙබිඩි චරිතයමද?

    full story



    2500 ක් පඩි වැඩි කරන බවට පොරොන්දු වී පස්සේ එසේ කිව්වේ නැතැයි ප්‍රකාශ කලේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? කුමන දෙබිඩි චරිතයද? චන්දෙ කාලෙට විතරක් සුබ අලුත් අවුරුදු message එවන්නේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? ජංගි හොල්ලමින් , වෙන වෙන එව්වත් හොල්ලමින් නටන්නට හික්කා ප්‍රසංගය සංවිධානය කරේ කුමන ක්‍රීඩකයාද?
    චින්තනේ ඉවරකරගන්න බැරුව චින්තන අදියර දෙක ගෙනාවේ මොන ක්‍රීඩකයාද?

    :lol::lol::lol:

    අනේ පවු දෙයියනේ.
    මේ දවස් දෙක තුනේ සංගට මඩ ගහන්න කොච්චර කට්ටිය එනවද නේ. මොකද මන්ද. කාගේ පු*ද රත්වෙලා තියෙන්නේ :rolleyes::lol:
     
    • Like
    Reactions: jeevan pussella

    DXD

    Member
    Jan 21, 2009
    458
    5
    0
    අර මොබයිල්" එකෙන් මේ "මොබයිල්" එකට පැනල අරකට වඩා මේක හොඳයි කිව්වේ කුමන ක්‍රිකට්‌ ක්‍රීඩකයාද? එක්‌තරා සිසිල් බීමක්‌ ගැන බාල පරපුරට නොදිය යුතු ආදර්ශ දුන්නේ කව්ද? "සුබ අලුත් අවුරුද්දක්‌ වේවා! යෑයි කියන සංස්‌කෘතියේ වෘක්‍ෂය වෙළෙඳ ලොවට අනුව විකෘති කළේ කව්ද? "ජංගි" පෙන්නමින් සුද්දියො නටද්දි, අරක්‌කු මුදලාලිලා (විජය මල්ලයා) පවා සල්ලි හොල්ලපු අයිපීඑල් එකේ යටිතොල විකාගෙන බැට්‌ කළේ ඔහුම නොවේද? බාල කාලෙම මතුවී එන ක්‍රිකට්‌ "තරු" ඇහිඳල ඔවුන්ව වෙළෙඳ සමාජයට විකුණා යෑපෙන ක්‍රීඩක "මැනේජර්ල" ගැන කටක්‌ නොසොල්වා ඒ "මුදලාලි" මැනේජර්වම තමන්ගෙත් මැනේජර් කරගත්තේ මේ දෙබිඩි චරිතයමද?

    full story


    :angry::angry::angry:methana kattiyak mahindata kade yanawa..
    munta real hiros la adunaganna be. Munta benala wedak ne, munta api anukampa karanna one,...:angry::angry::angry:
     

    emil

    Member
    Mar 22, 2007
    7,271
    555
    0
    Elakiri.Com
    2500 ක් පඩි වැඩි කරන බවට පොරොන්දු වී පස්සේ එසේ කිව්වේ නැතැයි ප්‍රකාශ කලේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? කුමන දෙබිඩි චරිතයද? චන්දෙ කාලෙට විතරක් සුබ අලුත් අවුරුදු message එවන්නේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? ජංගි හොල්ලමින් , වෙන වෙන එව්වත් හොල්ලමින් නටන්නට හික්කා ප්‍රසංගය සංවිධානය කරේ කුමන ක්‍රීඩකයාද?
    චින්තනේ ඉවරකරගන්න බැරුව චින්තන අදියර දෙක ගෙනාවේ මොන ක්‍රීඩකයාද?

    :lol::lol::lol:

    අනේ පවු දෙයියනේ.
    මේ දවස් දෙක තුනේ සංගට මඩ ගහන්න කොච්චර කට්ටිය එනවද නේ. මොකද මන්ද. කාගේ පු*ද රත්වෙලා තියෙන්නේ :rolleyes::lol:

    :lol:
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    2500 ක් පඩි වැඩි කරන බවට පොරොන්දු වී පස්සේ එසේ කිව්වේ නැතැයි ප්‍රකාශ කලේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? කුමන දෙබිඩි චරිතයද? චන්දෙ කාලෙට විතරක් සුබ අලුත් අවුරුදු message එවන්නේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? ජංගි හොල්ලමින් , වෙන වෙන එව්වත් හොල්ලමින් නටන්නට හික්කා ප්‍රසංගය සංවිධානය කරේ කුමන ක්‍රීඩකයාද?
    චින්තනේ ඉවරකරගන්න බැරුව චින්තන අදියර දෙක ගෙනාවේ මොන ක්‍රීඩකයාද?

    :lol::lol::lol:

    අනේ පවු දෙයියනේ.
    මේ දවස් දෙක තුනේ සංගට මඩ ගහන්න කොච්චර කට්ටිය එනවද නේ. මොකද මන්ද. කාගේ පු*ද රත්වෙලා තියෙන්නේ :rolleyes::lol:

    fatta talk eka ban

    spread karannalu :dull:
     

    kaushala1988

    Well-known member
  • Oct 27, 2008
    4,413
    1,238
    113
    තමාගෙම ලෝකේ තමා
    RAJAPAKSHALA KOMA WETHATH ME WADEN UNE WIMUKTHI JAYASUNDARAYA LANKAWE DEWAL SUDDANTA PENNALA SAMMANA GATHTHA WAGE WADAK...SUDDO C4 CN EKATH EKKA EKATHU WELA LANKAWA PELLANNA HADANA WELAWAKA SANGAKKARAYA OKA KARAPU EKAI WARADI....MOKO SUDDO APITA ADARE EWN NEWE KIYALA UBATA AMUTHUWEN KIYANNA ONE NANE....OYA KATHAWA KIYANNATH OKA HODA KUTTIYAK GANNA ATHI....NATHTHAN APE RATA BALU SUDDO ISSARAHA OHOMA WIKUNAIDA ....????


    MEKATH BALALAMA HITAPALLAKO....ONNA MEWAYE PRATHIPALA...


    http://www.espncricinfo.com/magazine/content/story/522022.html


    :baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    Dinushasankalpa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    56,439
    4,158
    113
    කඩවත
    http://www.youtube.com/watch?v=sNB15w--u4U

    okata gihin balapan. oya thiyenne 1st part eka. parts 7k thiyanawa.
    11.gif
     

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    RAJAPAKSHALA KOMA WETHATH ME WADEN UNE WIMUKTHI JAYASUNDARAYA LANKAWE DEWAL SUDDANTA PENNALA SAMMANA GATHTHA WAGE WADAK...SUDDO C4 CN EKATH EKKA EKATHU WELA LANKAWA PELLANNA HADANA WELAWAKA SANGAKKARAYA OKA KARAPU EKAI WARADI....MOKO SUDDO APITA ADARE EWN NEWE KIYALA UBATA AMUTHUWEN KIYANNA ONE NANE....OYA KATHAWA KIYANNATH OKA HODA KUTTIYAK GANNA ATHI....NATHTHAN APE RATA BALU SUDDO ISSARAHA OHOMA WIKUNAIDA ....????


    MEKATH BALALAMA HITAPALLAKO....ONNA MEWAYE PRATHIPALA...


    http://www.espncricinfo.com/magazine/content/story/522022.html


    :baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled:


    ithin dan sanga boruda kivwe? :rolleyes: eka kiyala imuko. kathawak pawathwanna awasara ganna onada eya. katha kireeme nidhasa nadda etakota lankawe dan? :rolleyes:

    adara illala dekata nemeddi nam suddo balu nane. mein kiyala gannawa :rolleyes:
     

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    2500 ක් පඩි වැඩි කරන බවට පොරොන්දු වී පස්සේ එසේ කිව්වේ නැතැයි ප්‍රකාශ කලේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? කුමන දෙබිඩි චරිතයද? චන්දෙ කාලෙට විතරක් සුබ අලුත් අවුරුදු message එවන්නේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? ජංගි හොල්ලමින් , වෙන වෙන එව්වත් හොල්ලමින් නටන්නට හික්කා ප්‍රසංගය සංවිධානය කරේ කුමන ක්‍රීඩකයාද?
    චින්තනේ ඉවරකරගන්න බැරුව චින්තන අදියර දෙක ගෙනාවේ මොන ක්‍රීඩකයාද?

    :lol::lol::lol:

    අනේ පවු දෙයියනේ.
    මේ දවස් දෙක තුනේ සංගට මඩ ගහන්න කොච්චර කට්ටිය එනවද නේ. මොකද මන්ද. කාගේ පු*ද රත්වෙලා තියෙන්නේ :rolleyes::lol:

    Ela Ela oya thiyenne
     
  • Sep 23, 2010
    81
    12
    8
    යෙහෙලිත් එක්ක මහමායා එකේ ඉගෙන ගත්ත මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා.ඕනිනම් තව විස්තර හොයලා දාන්නම් වෙලාවක.සිම්පල්

    Hehe.. boru kiyanna epa lokka, Yehali study kale "Mahamaya" newe, Yehali study kale Kandy Convent eke. Yehali and Sanga dennama ekama age eke. mama Sangath ekka cricket play karala thiyanawa, but mama trinity newe, mama wena college ekaka. Yehalita oya kiyana tharam billions walin depola ne, Yehali pawle ekama lamayath newe, Yehalita malli kenek innawa, mage hondama yaluwek, Australia Study kala. Den lankawe business karanawa.
    nodanna dewal danna bawa pennala, boru heroes wenna epa
     

    B I L L A H

    Member
    Jun 30, 2011
    203
    28
    0
    S R I L A N K A
    ත්‍රෙඩ් එක පටන් ගත්තු සක්කිලියා හිතන ඉන්නේ එළකිරි එකේ ඉන්නේ පොඩ්ඩක් ටපලවල කිව්වම ඇඳගන්න උන් කියලා.. මූ කටු සුප් බොන සක්කිලියෙක්, උබේ *කේ කරගැට නැත්නම් අපිත් උඹට සපෝර්ට් එකක් දෙන්නම්,, ග්‍රීස් නැතුවම..
     
    • Like
    Reactions: rab

    Langly

    Member
    Mar 1, 2009
    253
    26
    0
    Nowhere
    2500 ක් පඩි වැඩි කරන බවට පොරොන්දු වී පස්සේ එසේ කිව්වේ නැතැයි ප්‍රකාශ කලේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? කුමන දෙබිඩි චරිතයද? චන්දෙ කාලෙට විතරක් සුබ අලුත් අවුරුදු message එවන්නේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? ජංගි හොල්ලමින් , වෙන වෙන එව්වත් හොල්ලමින් නටන්නට හික්කා ප්‍රසංගය සංවිධානය කරේ කුමන ක්‍රීඩකයාද?
    චින්තනේ ඉවරකරගන්න බැරුව චින්තන අදියර දෙක ගෙනාවේ මොන ක්‍රීඩකයාද?

    :lol::lol::lol:

    අනේ පවු දෙයියනේ.
    මේ දවස් දෙක තුනේ සංගට මඩ ගහන්න කොච්චර කට්ටිය එනවද නේ. මොකද මන්ද. කාගේ පු*ද රත්වෙලා තියෙන්නේ :rolleyes::lol:

    Ela ela macahn.. Oya thiyenne....
    11.gif
     

    jeevan pussella

    Well-known member
  • May 17, 2007
    3,610
    333
    83
    Balangoda
    2500 ක් පඩි වැඩි කරන බවට පොරොන්දු වී පස්සේ එසේ කිව්වේ නැතැයි ප්‍රකාශ කලේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? කුමන දෙබිඩි චරිතයද? චන්දෙ කාලෙට විතරක් සුබ අලුත් අවුරුදු message එවන්නේ කුමන ක්‍රීඩකයාද? ජංගි හොල්ලමින් , වෙන වෙන එව්වත් හොල්ලමින් නටන්නට හික්කා ප්‍රසංගය සංවිධානය කරේ කුමන ක්‍රීඩකයාද?
    චින්තනේ ඉවරකරගන්න බැරුව චින්තන අදියර දෙක ගෙනාවේ මොන ක්‍රීඩකයාද?

    :lol::lol::lol:

    අනේ පවු දෙයියනේ.
    මේ දවස් දෙක තුනේ සංගට මඩ ගහන්න කොච්චර කට්ටිය එනවද නේ. මොකද මන්ද. කාගේ පු*ද රත්වෙලා තියෙන්නේ :rolleyes::lol:

    :lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: Silver bird

    Similar threads