මහ පාරේ අරගලය. පැතුම් ජනතාවට අරගලයකට ආරාධනා කරයි??

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ඇයි බන් ඔච්චර ගොං. මම anthare2 යවපු මෙසේජ් එකේ ස්ක්‍රීන් ශොට් එක anthare2 ss ගහලා ඇයි ඔයාට එවන්නේ.anthare2 ම ඒක පෝස්ට් කරන්න බැරිද. කලබලේට account දෙක මාරු කරගත්තා නේද
    @SLK_sri අඩෝ නෝ. මොකද මේ නාලා . Account 2ක මාරු උනාද ?😂🤭
     
    • Haha
    Reactions: erozan

    riduna pm

    Well-known member
  • Jun 22, 2018
    5,918
    3,421
    113
    dan pm dapu ubada neweida gon




    hathara athe gu nala hemadama pukshana una modaya kawuda???
    ------ Post added on Jan 30, 2022 at 7:02 PM
    🤣🤣
    මම pm දැම්මේ ඔයාට නෙමේ anthare2 ට
    ඔයා ඇයි කලබල වෙලා
     

    riduna pm

    Well-known member
  • Jun 22, 2018
    5,918
    3,421
    113
    @SLK_sri මීට පස්සේ මගේ පෝස්ට් වලට කමෙන්ට් කරගෙන ආවේ නැති උනාට කමක් නෑ
    ඔයාගේ දේශපාලනය ඔයා කරගන්න
    අපි අපේ ගමන යනවා
    අපි ඔයා එක්කවත් වෙන කාත් එක්කවත් තරගයක් නෑ
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,619
    100,856
    113
    ඔයාට ෆේල් හද හද මේකේ කමෙන්ට් දානවා ඇර වෙන වැඩක් නැද්ද
    මම ඔය jvp anthare2.0 කියන එකාට යවපු මෙසේජ් එකක් 🤣🤣
    උන් දෙන්න මේකෙ දැන් මරා ගන්නව. උබ වෙන නූලක් දාපන් දැන් මේකෙ කුණුහරුප විතරයි ඉතුරු වෙන්නෙ.
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    @riduna pm පැතුම් ලැට් පොන්සි විශ්කි ගෑනි එක්ක මොන පුක කරලා සැප්තැම්බර් බැරිනම් ඔක්තෝබර් එන්න කියහන් අපිට සත 5ක වැඩක් නෑ ඔය ලැට් පොන්සි :LOL::LOL::LOL: හැබයි ඌට එහේ ලැට් සෝදපු එක හොදයි හිතෙයි මෙහේ ඇවිල්ලා චන්දෙට වියදම් කරන්න උනාම :LOL::LOL::LOL: හිගාකන්න නම් ලෑස්ති වෙන්න එපා කියහන්

    @SLK_sri මීට පස්සේ මගේ පෝස්ට් වලට කමෙන්ට් කරගෙන ආවේ නැති උනාට කමක් නෑ
    ඔයාගේ දේශපාලනය ඔයා කරගන්න
    අපි අපේ ගමන යනවා
    අපි ඔයා එක්කවත් වෙන කාත් එක්කවත් තරගයක් නෑ
    උබලා යන ගමනක් යන තැනක විස්කි ගෑනි එක්ක පලයල්ල :LOL::LOL::LOL::LOL: මේකේ පැතුන් පොන්සිට පඩ ගියා ඒව මේව දාන්න එපා :LOL::LOL::LOL::LOL: අනික ඌ දැන් ලින්ක්ඩ් ඉන් එකේ පුක දෙන්න පටන් අරගෙන :LOL::LOL::LOL::LOL: රිපොර්ට් පාර දීල කට්ටිය කෙලෝ ගන්න හදන්නේ ලැට්සියා :LOL::LOL::LOL::LOL:
    ------ Post added on Jan 30, 2022 at 9:55 PM
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    riduna pm

    Well-known member
  • Jun 22, 2018
    5,918
    3,421
    113
    @riduna pm පැතුම් ලැට් පොන්සි විශ්කි ගෑනි එක්ක මොන පුක කරලා සැප්තැම්බර් බැරිනම් ඔක්තෝබර් එන්න කියහන් අපිට සත 5ක වැඩක් නෑ ඔය ලැට් පොන්සි :LOL::LOL::LOL: හැබයි ඌට එහේ ලැට් සෝදපු එක හොදයි හිතෙයි මෙහේ ඇවිල්ලා චන්දෙට වියදම් කරන්න උනාම :LOL::LOL::LOL: හිගාකන්න නම් ලෑස්ති වෙන්න එපා කියහන්


    උබලා යන ගමනක් යන තැනක විස්කි ගෑනි එක්ක පලයල්ල :LOL::LOL::LOL::LOL: මේකේ පැතුන් පොන්සිට පඩ ගියා ඒව මේව දාන්න එපා :LOL::LOL::LOL::LOL: අනික ඌ දැන් ලින්ක්ඩ් ඉන් එකේ පුක දෙන්න පටන් අරගෙන :LOL::LOL::LOL::LOL: රිපොර්ට් පාර දීල කට්ටිය කෙලෝ ගන්න හදන්නේ ලැට්සියා :LOL::LOL::LOL::LOL:
    ------ Post added on Jan 30, 2022 at 9:55 PM
    බොරු දාන්න එපා
    ලින්කින් එකේ මුතුත් නැ
    කෝ සාක්කි
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    @SLK_sri පොන්නය නාල, ෆේක් සියක් හැදුවත් ගොන්කම වහ ගන්ඩ බැ කියන්නෙ ඕකනෙ🤭🤭
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    පාරවල් වල අරගල කරන්න ගිහින් නැති ප්‍රශ්න හදන්නයි, ගොබ්බසේනට මිනීමරන්න හේතු හදල දෙන්නයි අවශ්‍ය නෑ. හරියට චන්දේ දාන එක තමයි කරන්න තියෙන්නේ.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පාරවල් වල අරගල කරන්න ගිහින් නැති ප්‍රශ්න හදන්නයි, ගොබ්බසේනට මිනීමරන්න හේතු හදල දෙන්නයි අවශ්‍ය නෑ. හරියට චන්දේ දාන එක තමයි කරන්න තියෙන්නේ.
    ගුපියො කොහොමත් පාරට බහින්ඩ කොන්ද පන තියෙන උන් නෙමේ..උබල දන්නෙ පුක්කෙලි දදා යටිකුට්ටු වැඩ කරන්ඩ, මෝඩ පැතුමට ඕක නොතේරෙන හැටියක්..🤭🤭🤭
     

    ZeroFire

    Well-known member
  • Jan 30, 2022
    826
    962
    93
    අද පස්වරු 9.39 ට හදපු අකෙනුත් කමෙන්ට් එකක් දාල කියන්නේ :lol::lol:
    account eke hadanna ona ubenui ube gaani(pathum) genui ahalada ponnayo😂. 24*7 pathum media unit🤭.lol🤣.
     
    • Haha
    Reactions: Idias

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    මේ ගොන් හුත්තා මොනවද කියවන්නෙ. රට පාලනය කරන්නෙ ජනතා චන්දයෙන් පත් උන එවුන් මිසක් මූ ගූගල් කරල හොයා ගන්න එක එක ගූ රටවල් වගේ නෙවෙයි.

    කරන්න තියෙන දේ හරි පහසුයි. තමන්ගෙ චන්දය ප්‍රතිපත්ති වෙනුවෙන් දෙන එක.

    නැතුව එක එක රට බේරගත් වියත් ජෝකර්ලට කෙලෙහිගුන දක්වන්න නෙවෙයි.
     
    • Haha
    Reactions: Idias

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,656
    50,023
    113
    සේදවත්ත
    ඌ එංගලන්තේ මෙහේ අපි පාරට යන්න ඕනේ වෙන වැඩ නෑනෙ. පතුමට නම් අහු වෙන්න එපා ඔය දොස්තරලා කියන්නේ රිරීමාංශෙත් උරල බොන මහ අසමජ්ජාතියක්
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    @SLK_sri පොන්නය නාල, ෆේක් සියක් හැදුවත් ගොන්කම වහ ගන්ඩ බැ කියන්නෙ ඕකනෙ🤭🤭

    1 fake ekak pennapan??? nethnam uba jathaka une wesa ganiyekta polin dala kiyala pili gannawada???
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඇයි බන් ඔච්චර ගොං. මම anthare2 යවපු මෙසේජ් එකේ ස්ක්‍රීන් ශොට් එක anthare2 ss ගහලා ඇයි ඔයාට එවන්නේ.anthare2 ම ඒක පෝස්ට් කරන්න බැරිද. කලබලේට account දෙක මාරු කරගත්තා නේද

    moda gono anthare 2 ubage pm eke screen shot eka ubagema anith thread eke dala,
    mama eka copy karala methane damma. dan kiyapan uba ai ochchara moda???
    uba ara @nicjosh83 moda gonage wachana ahala weda karala kiriye puka ira ganna epa

    @SLK_sri පොන්නයගේ fake මාට්ටු 🤭
    1 fake ekak pennapan???

    nethnam uba jathaka une wesa ganiyekta polin dala kiyala pili gannawada???

    ps. ahhh sorry, ubata dan pili ganna deyak naha, eka uba kalinma pili gaththa uba jathaka une Nugegoda handiye wesa ganiyekta polin dala kiyala
    ------ Post added on Jan 31, 2022 at 8:38 AM

    මේන්න තියනවා පචයාගේ පච පච.​

    ------ Post added on Jan 31, 2022 at 8:43 AM
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    moda gono anthare 2 ubage pm eke screen shot eka ubagema anith thread eke dala,
    mama eka copy karala methane damma. dan kiyapan uba ai ochchara moda???
    uba ara @nicjosh83 moda gonage wachana ahala weda karala kiriye puka ira ganna epa


    1 fake ekak pennapan???

    nethnam uba jathaka une wesa ganiyekta polin dala kiyala pili gannawada???

    ps. ahhh sorry, ubata dan pili ganna deyak naha, eka uba kalinma pili gaththa uba jathaka une Nugegoda handiye wesa ganiyekta polin dala kiyala
    ------ Post added on Jan 31, 2022 at 8:38 AM


    ------ Post added on Jan 31, 2022 at 8:43 AM

    ඇයි පොන්නයෝ ඔය දාලා තියෙන්නේ බැල්ලිගෙ පුතේ...තොට ඇඟිල්ලෙන් ඇනල පොවන්න තෝ මෝඩද හරකෝ ? 🤭