@SLK_sri අඩෝ නෝ. මොකද මේ නාලා . Account 2ක මාරු උනාද ?ඇයි බන් ඔච්චර ගොං. මම anthare2 යවපු මෙසේජ් එකේ ස්ක්රීන් ශොට් එක anthare2 ss ගහලා ඇයි ඔයාට එවන්නේ.anthare2 ම ඒක පෝස්ට් කරන්න බැරිද. කලබලේට account දෙක මාරු කරගත්තා නේද
@SLK_sri අඩෝ නෝ. මොකද මේ නාලා . Account 2ක මාරු උනාද ?ඇයි බන් ඔච්චර ගොං. මම anthare2 යවපු මෙසේජ් එකේ ස්ක්රීන් ශොට් එක anthare2 ss ගහලා ඇයි ඔයාට එවන්නේ.anthare2 ම ඒක පෝස්ට් කරන්න බැරිද. කලබලේට account දෙක මාරු කරගත්තා නේද
dan pm dapu ubada neweida gon
hathara athe gu nala hemadama pukshana una modaya kawuda???
------ Post added on Jan 30, 2022 at 7:02 PM
උන් දෙන්න මේකෙ දැන් මරා ගන්නව. උබ වෙන නූලක් දාපන් දැන් මේකෙ කුණුහරුප විතරයි ඉතුරු වෙන්නෙ.ඔයාට ෆේල් හද හද මේකේ කමෙන්ට් දානවා ඇර වෙන වැඩක් නැද්ද
මම ඔය jvp anthare2.0 කියන එකාට යවපු මෙසේජ් එකක්![]()
උබලා යන ගමනක් යන තැනක විස්කි ගෑනි එක්ක පලයල්ල@SLK_sri මීට පස්සේ මගේ පෝස්ට් වලට කමෙන්ට් කරගෙන ආවේ නැති උනාට කමක් නෑ
ඔයාගේ දේශපාලනය ඔයා කරගන්න
අපි අපේ ගමන යනවා
අපි ඔයා එක්කවත් වෙන කාත් එක්කවත් තරගයක් නෑ
බොරු දාන්න එපා@riduna pm පැතුම් ලැට් පොන්සි විශ්කි ගෑනි එක්ක මොන පුක කරලා සැප්තැම්බර් බැරිනම් ඔක්තෝබර් එන්න කියහන් අපිට සත 5ක වැඩක් නෑ ඔය ලැට් පොන්සිහැබයි ඌට එහේ ලැට් සෝදපු එක හොදයි හිතෙයි මෙහේ ඇවිල්ලා චන්දෙට වියදම් කරන්න උනාම
හිගාකන්න නම් ලෑස්ති වෙන්න එපා කියහන්
උබලා යන ගමනක් යන තැනක විස්කි ගෑනි එක්ක පලයල්ලමේකේ පැතුන් පොන්සිට පඩ ගියා ඒව මේව දාන්න එපා
අනික ඌ දැන් ලින්ක්ඩ් ඉන් එකේ පුක දෙන්න පටන් අරගෙන
රිපොර්ට් පාර දීල කට්ටිය කෙලෝ ගන්න හදන්නේ ලැට්සියා
------ Post added on Jan 30, 2022 at 9:55 PM
ගුපියො කොහොමත් පාරට බහින්ඩ කොන්ද පන තියෙන උන් නෙමේ..උබල දන්නෙ පුක්කෙලි දදා යටිකුට්ටු වැඩ කරන්ඩ, මෝඩ පැතුමට ඕක නොතේරෙන හැටියක්..පාරවල් වල අරගල කරන්න ගිහින් නැති ප්රශ්න හදන්නයි, ගොබ්බසේනට මිනීමරන්න හේතු හදල දෙන්නයි අවශ්ය නෑ. හරියට චන්දේ දාන එක තමයි කරන්න තියෙන්නේ.
අද පස්වරු 9.39 ට හදපු අකෙනුත් කමෙන්ට් එකක් දාල කියන්නේMchn kohetada enna ona? Pathumta uk wala suddk pupe arepu thanatada enna ona?


account eke hadanna ona ubenui ube gaani(pathum) genui ahalada ponnayoඅද පස්වරු 9.39 ට හදපු අකෙනුත් කමෙන්ට් එකක් දාල කියන්නේ![]()
@SLK_sri පොන්නය නාල, ෆේක් සියක් හැදුවත් ගොන්කම වහ ගන්ඩ බැ කියන්නෙ ඕකනෙ![]()
ඇයි බන් ඔච්චර ගොං. මම anthare2 යවපු මෙසේජ් එකේ ස්ක්රීන් ශොට් එක anthare2 ss ගහලා ඇයි ඔයාට එවන්නේ.anthare2 ම ඒක පෝස්ට් කරන්න බැරිද. කලබලේට account දෙක මාරු කරගත්තා නේද
1 fake ekak pennapan???@SLK_sri පොන්නයගේ fake මාට්ටු![]()
------ Post added on Jan 31, 2022 at 8:43 AM
moda gono anthare 2 ubage pm eke screen shot eka ubagema anith thread eke dala,
mama eka copy karala methane damma. dan kiyapan uba ai ochchara moda???
uba ara @nicjosh83 moda gonage wachana ahala weda karala kiriye puka ira ganna epa
1 fake ekak pennapan???
nethnam uba jathaka une wesa ganiyekta polin dala kiyala pili gannawada???
ps. ahhh sorry, ubata dan pili ganna deyak naha, eka uba kalinma pili gaththa uba jathaka une Nugegoda handiye wesa ganiyekta polin dala kiyala
------ Post added on Jan 31, 2022 at 8:38 AM
------ Post added on Jan 31, 2022 at 8:43 AM