මහ බැංකුවෙන් හොරකම් කරපු උන්ට return එකක් දෙමු&#3503

Alaya

Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    මහ බැංකුවෙන් හොරකම් කරපු උන්ට return එකක් දෙමු&#3503

    බැඳුම්කර නිකුතුවෙන් මහ බැංකුවෙන් හොරකම් කරපු සල්ලි වලින් අර්ජුන් ඇලෝශියස් දාපු Radio Channel එක සියත Radio නේද?

    තව TV Channel එකකුත් දාන්න යනව කියල ආරංචියි.

    කට්ටියත් එක්ක එකතු වෙලා සියත Radio එක අහන්නෙ නැතුව වර්ජනය කරමුද?

    එතකොට උන් ratings වල පහලට යනවා. advertisements හම්බ වෙන්නෙ නෑ

    මේ මතය සමාජය තුල පැතිරවිය යුතුයි.

    මම වැරදිද දන්නෙ නෑ? උඹලගෙ අදහස් කියපල්ල
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: SLCRI

    ANTI_BUDDY_47

    Member
    Mar 4, 2017
    63
    12
    0
    Home
    images
    okane wela thiyanne

    ubala horunta support

    me muna diha baladi horek wage penawada wawane na bun :sorry:
     

    ride_out

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    2,876
    1,577
    113
    uba oya hithana widihata thama math hithanne ban. eth ape rate 90% kma ohoma hithanne na. mole athuwa kalpana karana minissu ape rate innawa nan mecchara horu parliament yaida ban. ehenan ape ratath dan developed country 1k.
     
    • Like
    Reactions: Alaya

    Alaya

    Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    uba oya hithana widihata thama math hithanne ban. eth ape rate 90% kma ohoma hithanne na. mole athuwa kalpana karana minissu ape rate innawa nan mecchara horu parliament yaida ban. ehenan ape ratath dan developed country 1k.

    සහතික ඇත්ත මචන්

    ඔය චතුරල උනත් පිස්සු කෙලින්නෙ බුද්ධිමත් මිනිස්සුගෙ චන්ද බලාගෙන නෙවෙයි.

    ගැලරියෙ ඉන්න උන්ගෙ චන්ද බලාගෙන
     
    Last edited:

    DotaMesi

    Active member
  • Nov 5, 2015
    748
    249
    43
    Duminda-Silva-450x270.png


    mun kudu genawa kiyaddi ape minissu hiru fm ahala hiru tv balanawa ban.
    owa hariyana weda newei ban.
     

    Alaya

    Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    රඹා;21316818 said:
    :lol:ඕකද බන් අර ගන්නව කියපු ඇක්ශන් එක:P

    ayi ubata eeta wada honda plan ekak thiyanawada?
     

    Vandetta

    Well-known member
  • Dec 29, 2015
    3,124
    996
    113
    V
    im with you bro
    sick and tired of this shit
    they act like nothing happened while there is plenty of evidence that shows there has been an illegal transaction
    ranil and ravi don't talk about that because I think Arjun is a friend of them
    I used to respect ranil a lot for his attitudes
    now im just sick disgusted and tired of all these motherfuckers
    next time lets vote for a change
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Alaya