මහ බැංකුව අහෝසි නොකලොත් IMF ණය ත් වෙච්ච දෙයක් නැති වෙයි !!

pramodh87

Well-known member
  • Oct 11, 2007
    3,927
    10,291
    113
    Screenshot_20220422-154933_Chrome.jpg
     

    ruka!

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    767
    871
    93
    ඇයි එහෙම කියන්නේ? තේරෙන්නේ නෑ.
    එහෙම මහබැන්කුව අහෝසි කරන්න පුලුවන්ද?
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    මට නම් තේරුනේ නැ මු කියන එක. මු කියන්නේ මහ බැංකුව විකුනන්නද? වහලම දාන්නද>>??
    https://elakiri.com/threads/සිරාවටම-චීනයට-චාන්ස්-එකක්-විදිහට-පෙන්නලා-අවුරුද්දක-රුපියල්-වියදම්වලට-reserves-ටිකක්-කලින්-ඉල්ලගෙන-යූ-ආන්වලින්-currency-board-එකකට-ගියොත්-මොකද.2038067/

    ඇයි එහෙම කියන්නේ? තේරෙන්නේ නෑ.
    එහෙම මහබැන්කුව අහෝසි කරන්න පුලුවන්ද?
    ------ Post added on Apr 22, 2022 at 5:24 PM
    currency board


    ------ Post added on Apr 22, 2022 at 5:27 PM


    ------ Post added on Apr 22, 2022 at 5:27 PM
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    ඇයි එහෙම කියන්නේ? තේරෙන්නේ නෑ.
    එහෙම මහබැන්කුව අහෝසි කරන්න පුලුවන්ද?

    මට නම් තේරුනේ නැ මු කියන එක. මු කියන්නේ මහ බැංකුව විකුනන්නද? වහලම දාන්නද>>??
    මූල්‍ය මණ්ඩලයක් හැන්ඩ්ල් කරන්නෙ ඊට පස්සෙ.
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    sudu pakayata pissu. lankawe moka dammat politics influence tibot money print karnwa. pakee sudu unge bijja molee un hitanne unge ratawal wage kiyala okkoma. central bank eka hinda mehemwat run karanne gon cabraalaya pisu keliyata
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,879
    1
    51,857
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    Currency board එකක් දැම්මොත් 5000 කොලේට පුක දිපු පකයින්ට කෙල වෙයි නේද?
    ආයෙ සල්ලි බෙදලා චන්ද ගන්න බැරිවෙයි. ( පොකට් එකෙන් දුන්නොත් ඇරෙන්න)
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    sudu pakayata pissu. lankawe moka dammat politics influence tibot money print karnwa. pakee sudu unge bijja molee un hitanne unge ratawal wage kiyala okkoma. central bank eka hinda mehemwat run karanne gon cabraalaya pisu keliyata
    Yako currency board ekak kiyanne independent institute ekak. Supreme court Eka wage.. central bank ekakata wada 1000 gunayakin hondai umba wage modayoo inna ape wage ratakata
     
    • Haha
    Reactions: kasunkaru

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    Yako currency board ekak kiyanne independent institute ekak. Supreme court Eka wage.. central bank ekakata wada 1000 gunayakin hondai umba wage modayoo inna ape wage ratakata
    kawuda bn court independent kiwe. yahapaalana kalenm independent ati mun okkoma nidos kota nidahas. thoth pala suddekge ratakata gon haraka