https://elakiri.com/threads/සිරාවටම-චීනයට-චාන්ස්-එකක්-විදිහට-පෙන්නලා-අවුරුද්දක-රුපියල්-වියදම්වලට-reserves-ටිකක්-කලින්-ඉල්ලගෙන-යූ-ආන්වලින්-currency-board-එකකට-ගියොත්-මොකද.2038067/මට නම් තේරුනේ නැ මු කියන එක. මු කියන්නේ මහ බැංකුව විකුනන්නද? වහලම දාන්නද>>??
------ Post added on Apr 22, 2022 at 5:24 PMඇයි එහෙම කියන්නේ? තේරෙන්නේ නෑ.
එහෙම මහබැන්කුව අහෝසි කරන්න පුලුවන්ද?
ඇයි එහෙම කියන්නේ? තේරෙන්නේ නෑ.
එහෙම මහබැන්කුව අහෝසි කරන්න පුලුවන්ද?
මූල්ය මණ්ඩලයක් හැන්ඩ්ල් කරන්නෙ ඊට පස්සෙ.මට නම් තේරුනේ නැ මු කියන එක. මු කියන්නේ මහ බැංකුව විකුනන්නද? වහලම දාන්නද>>??
https://elakiri.com/threads/සිරාවටම-චීනයට-චාන්ස්-එකක්-විදිහට-පෙන්නලා-අවුරුද්දක-රුපියල්-වියදම්වලට-reserves-ටිකක්-කලින්-ඉල්ලගෙන-යූ-ආන්වලින්-currency-board-එකකට-ගියොත්-මොකද.2038067/
------ Post added on Apr 22, 2022 at 5:24 PM
currency board
------ Post added on Apr 22, 2022 at 5:27 PM
------ Post added on Apr 22, 2022 at 5:27 PM
එල එල..මූල්ය මණ්ඩලයක් හැන්ඩ්ල් කරන්නෙ ඊට පස්සෙ.
Ethakota wena wasiya mokakda bnමූල්ය මණ්ඩලයක් හැන්ඩ්ල් කරන්නෙ ඊට පස්සෙ.
Unlike a conventional central bank, which can print money at will, a currency board issues domestic notes and coins only when there are foreign-exchange reserves to back it. Under a strict currency- board regime, interest rates adjust automatically.Ethakota wena wasiya mokakda bn
Yako currency board ekak kiyanne independent institute ekak. Supreme court Eka wage.. central bank ekakata wada 1000 gunayakin hondai umba wage modayoo inna ape wage ratakatasudu pakayata pissu. lankawe moka dammat politics influence tibot money print karnwa. pakee sudu unge bijja molee un hitanne unge ratawal wage kiyala okkoma. central bank eka hinda mehemwat run karanne gon cabraalaya pisu keliyata
kawuda bn court independent kiwe. yahapaalana kalenm independent ati mun okkoma nidos kota nidahas. thoth pala suddekge ratakata gon harakaYako currency board ekak kiyanne independent institute ekak. Supreme court Eka wage.. central bank ekakata wada 1000 gunayakin hondai umba wage modayoo inna ape wage ratakata