මාතර රෝහලේ බෙහෙත් තුණ්ඩු වලත් සන්ධානයේ ම&#3505

cadruwan

Junior member
  • Feb 12, 2007
    30
    0
    6
    මාතර රෝහලේ බෙහෙත් තුණ්ඩු වලත් සන්ධානයේ ම&#3505

    :shocked:
    mathara_h.jpg

    මාතර මහ රෝහලේ රෝගීන්ට නිකුත්කරන ඖෂධ බහාලුම් කවරවල මතුපිට එක්සත් ජනතා නිදහස් සන්ධානයෙන් මාතර දිස්ත්‍රික්කයට තරඟ කරන සරත් යාපා මහතාට මනාප ලබා දෙන ලෙස මුද්‍රණය කර භාහිර රෝගී අංශය මගින් නිකුත් කරමින් සිටියදී ජනතා විමුක්ති පෙරමුණේ දකුණු පළාත් සභා අපේක්ෂක චාල්ස් නන්දන මහතාට හමුවී තිබේ.
    ඒ මහතා මේ සම්බන්ධයෙන් මාතර මූලස්ථානයට පැමිණිලි අංක E1B 161/173 යටතේ පැමිණිලිකර තිබේ. පැමිණිල්ලෙන් අනතුරුව අදාල බහාලුම් තොඟය පොලීසිය විසින් අත්අඩංගුවට ගෙන ඇති අතර ඒවා භාවිතයෙන් ඉවත්කරන ලෙස රෝහල් අධ්‍යක්ෂක වරයා අදාල අංශවලට දැනුම්දී තිබේ.
     

    skybirb

    Well-known member
  • Apr 26, 2008
    2,853
    37
    48
    ස‍ර‍ත්‍ යා‍පගෙ‍ ප‍රි‍ත‍්‍යා‍ග‍ය‍ක්‍ද‍ ද‍න්‍නැ‍:lol:
     

    Keshantha

    Active member
  • Sep 23, 2007
    610
    28
    28
    Maara vidiyata nondi wenava neda

    Maara vidiyata nondi wenava neda me chande illana evun...... ara thava ekek galle wala policiyata bena bena hire yanava enava.. eath oya ekama paththe kastiya thamai NONDI wenne.. thava ANARKELI .... maara baila talks dada yanava... "Mama Oyalage akka kenek kiyala hithanna kiyanava",,,,, "Mama Oyalage NANGI kenek kiyala hithanna kiyanava" ane manda munta nomination dunne monava hithagenada kiyala.... Anika Dakune evun MODAI kiyala lokema hithai thamai MUN dinnoth....... :frown::frown::frown::frown::frown:
     

    CoolCartoon

    Member
    Oct 11, 2006
    10,160
    94
    0
    Melbourne.....
    Maara vidiyata nondi wenava neda me chande illana evun...... ara thava ekek galle wala policiyata bena bena hire yanava enava.. eath oya ekama paththe kastiya thamai NONDI wenne.. thava ANARKELI .... maara baila talks dada yanava... "Mama Oyalage akka kenek kiyala hithanna kiyanava",,,,, "Mama Oyalage NANGI kenek kiyala hithanna kiyanava" ane manda munta nomination dunne monava hithagenada kiyala.... Anika Dakune evun MODAI kiyala lokema hithai thamai MUN dinnoth....... :frown::frown::frown::frown::frown:

    Dakune un moday kiyala hithana Ekath moday machan... cuz Some people has to win.... yeah... and ALL OF CANDIDATES are same machan... politics is corrupted shit in SL.

    btw ANARKALI WILL WIN. mark my words. that is how things are...