Ube amma mage pollen beheth ganna awa manasika ledeta.@Sandy_Fdo මෙන්න මුගෙන් අහන්න
සුපිරි මානසික ලෙඩෙක්
අම්මා පොල්ල කපලා බල්ලට දුන්නා කිව්වාUbe amma mage pollen beheth ganna awa manasika ledeta.
Amma wesa kame yanawa kiyala puthama pili aran neda?අම්මා පොල්ල කපලා බල්ලට දුන්නා කිව්වා![]()
මානසික ලෙඩෙක් ගෙදර ආවා කිව්වා පොල්ල එළියේ දාගෙනAmma wesa kame yanawa kiyala puthama pili aran neda?
Ah ehenam sure handiye wheel karayek. Man thope gedara giye ne. Huththi ape gedara awe thunapaha mitiyath pite badan.මානසික ලෙඩෙක් ගෙදර ආවා කිව්වා පොල්ල එළියේ දාගෙන
පොල්ල කපලා බල්ලට දුන්නා කිව්වා![]()
අශ්වගන්ධ හොඳයි කියලා අහලා තියෙනවා පාවිච්චි කරලානම් නෑ.