මාලිමා බැල්ලි EPF එකටත් හුවකන්ඩ යන්නෙ?

lilman

Well-known member
  • May 10, 2009
    41,193
    54,966
    113
    Colombo
    නාකි මයිනත් ඕකට කෙලින්න ගියා ඉන්දරේ

    දැන් ජෙප්පොත් කෙලින්න යනව :(
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,318
    36,432
    113
    කෑගල්ල
    Oka mandatory nathuwa optional kalanam hari..

    Kamathi un lump sum eka gani
    Anik un pension eka gani
    එතකොට තියන ගාන කොච්චර කාලේකට කොහොම බෙදලා දෙන්නද plan කරන්නේ. මාසෙට කීයද හම්බ වෙන්නේ.. සක්කිලි ජෙප්පෝ ඒකටත් හුකන්න හදන්නේ..
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    උඹ දන්න ගොඩෙ ගැනු ත්‍රෙඩ් දාගෙන හිටපන් මෙතන දෙශපාලනෙ ගැන කියවන්නෙ නැතුව
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,129
    1
    58,480
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ජීවිතේට ජොබ් එකක් කරපු නැති ඉන්දරේ එනවා ජීවිතේට ජොබ් එකක් කරපු නැති ජෙප්පන්ට EPF ගැන කියල දෙන්න

    Alanis Morissette Reaction GIF by MOODMAN
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113

    EPF තියෙන උන් විතරක් ඕකට කතා කලාම ඇති. උඹ වගේ බල්ලෙක් ගහලා ඉපදුන උන් ජනේලෙන් පුක දෙන්න ගියාම තියෙන ඒවත් අපිට නැති වෙනවා. 😏 😏

    ඉන්ස්ට බලලා අතේ පාර ගහලා මුල්ලකට වෙලා හිටපන්.
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,014
    4,608
    113
    එතකොට තියන ගාන කොච්චර කාලේකට කොහොම බෙදලා දෙන්නද plan කරන්නේ. මාසෙට කීයද හම්බ වෙන්නේ.. සක්කිලි ජෙප්පෝ ඒකටත් හුකන්න හදන්නේ..
    preference

    bulk gane puluwan wenna one

    loan gane puluwan wenna one

    pension wage ganna puluwan wenna one
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    EPF අරමුධලට නාකි මයිනයි, ඒකධමනි කජු මුත්තයි, උඩුරැවුල් පොන්නලාල් පිම්පියයි දෙකට නමලා ඇරියා. දැන් පන ඇද ඇද තියෙන්නේ. ඒකට ජෙබ්බෝත් අරින්නද හදන්නේ. ඇයි මේ හුත්තලා පුද්ගලික සේවකයොන්ටම හුකන්නේ. ගිහින් උන්ගේ නල්ලමලේ රාජ්‍ය පිංගුත්තර සේවකයොන්ට හුකාගත්තා නම් ඉවරයි නේ. සක්කිලි :angry::angry::angry::frown::frown:
     
    • Like
    Reactions: wpril5

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,031
    2
    15,774
    113
    ඉන්දරේ උඹට EPF තියේද?
    නම්බරයක් තියෙනවා. Roar එකේ ඉද්දි මාසෙට 50 ගාණෙ salary තිබ්බනෙ. එ‍්කෙන් එකතු වුණ balance එක දැන් 1.70 ක් වගේ වෙලා තියෙනවා. 2019 ඉඳලා jobless. 🤣🤣

    ජීවිතේට ජොබ් එකක් කරපු නැති ඉන්දරේ එනවා ජීවිතේට ජොබ් එකක් කරපු නැති ජෙප්පන්ට EPF ගැන කියල දෙන්න

    Alanis Morissette Reaction GIF by MOODMAN
    ජීවිතේටම මාස 9 ක් job කරා හරිද. ලේසි නෑ.👌😂
    ------ Post added on Jan 7, 2026 at 10:20 AM
     
    • Haha
    Reactions: topkollek

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,613
    10,852
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    EPF අරමුධලට නාකි මයිනයි, ඒකධමනි කජු මුත්තයි, උඩුරැවුල් පොන්නලාල් පිම්පියයි දෙකට නමලා ඇරියා. දැන් පන ඇද ඇද තියෙන්නේ. ඒකට ජෙබ්බෝත් අරින්නද හදන්නේ. ඇයි මේ හුත්තලා පුද්ගලික සේවකයොන්ටම හුකන්නේ. ගිහින් උන්ගේ නල්ලමලේ රාජ්‍ය පිංගුත්තර සේවකයොන්ට හුකාගත්තා නම් ඉවරයි නේ. සක්කිලි :angry::angry::angry::frown::frown:
    Sirawata..
     
    • Like
    Reactions: Cypress