Ube amma Sexy widiyata andala Bogahayata thiyagena idapanAdo gas yanne nati business idea ekak deepan..
Amo amo umbe amma krana business apita set wenne ne ban..ube ammata nam mona wdiyata andath business walin nam aduwak ne..nattamila polime enneUbe amma Sexy widiyata andala Bogahayata thiyagena idapan
Gass yanna one neha gaha yata inna thiyenne![]()
Thanks. Arogya Parama Laabha!Invest in yourself(health, appearance, skills etc...). it compounds.
50 30 20 Ruleඅමතර ආදායමක් widihata මේ වගේ ගාණක් හම්බවෙනවා නම් ඉස්සරහට වැඩක් වෙන widihata මේක කොහොමද ප්රයෝජන යට ගන්න ඕන???
කොහොමද යාළුවා බඩු දෙන්නේසීරියස් නං හාඩ්වෙයාර් බඩු දෙන්නං. හාඩ්වෙයාර් වලට කථා කරලා බඩු දා ගනිං. හැබැයි ඉතිං බිස්නස් රෙග් කරන්න වෙනවා. නැත්නම් Daraz එකේ විකුනපන්. නැති දෙයක් නැහැ හරිද ලයිට් බල්බ් එකේ ඉඳන් පේපර් කටර් එකට යනකං තියෙනවා.
නුවර නං ඉන්නෙ අතට දෙන්නම්. නැත්නං කුරිය. හාඩ්වෙයාර් එකක් කරනවා නං හොඳ ප්රයිස් ටිකක් දාලා දෙන්නම්.කොහොමද යාළුවා බඩු දෙන්නේ