මාසෙට 50000 ක් දෙනව කියන්නෙ. අපේ කවුරු හරි කරන ක#
මාසෙට 50000 ක් දෙනව කියන්නෙ. අපේ කවුරු හරි කරන කෙනෙක් ඉන්නවද?
https://goo.gl/Du7xHL
මාසෙට 50000 ක් දෙනව කියන්නෙ. අපේ කවුරු හරි කරන කෙනෙක් ඉන්නවද?
https://goo.gl/Du7xHL
Unta oka padiyen adu karaganna puluwanne mona ehekatada salli illane
Mama kiyanneth ekane. Mama call kara. Mama kiwwa oya thram shuwar nam palamu mase padiyen kapa ganna kiyala.ne sir meka company procedure ekane kiwwa. one lax customer hoya gaththoth kiyakda 9000 gane, sakvithi wage weida?


Unta oka padiyen adu karaganna puluwanne mona ehekatada salli illane
ubalata pin sidda wenna ahu une neheමාසෙට 50000 ක් දෙනව කියන්නෙ. අපේ කවුරු හරි කරන කෙනෙක් ඉන්නවද?
https://goo.gl/Du7xHL

නමදාහේ කෑලි දාහක් රට වටෙන්ම සෙට් කරගත්තත් ලක්ෂ අනුවක් නෙ.
එහෙම කරන්න බෑ කියයි