මාසෙට 50000 ක් දෙනව කියන්නෙ. අපේ කවුරු හරි කරන ක&#35

webuka

Member
Nov 12, 2015
46
6
0
මාසෙට 50000 ක් දෙනව කියන්නෙ. අපේ කවුරු හරි කරන ක&#35

මාසෙට 50000 ක් දෙනව කියන්නෙ. අපේ කවුරු හරි කරන කෙනෙක් ඉන්නවද​?
https://goo.gl/Du7xHL
 

webuka

Member
Nov 12, 2015
46
6
0
Unta oka padiyen adu karaganna puluwanne mona ehekatada salli illane

Mama kiyanneth ekane. Mama call kara. Mama kiwwa oya thram shuwar nam palamu mase padiyen kapa ganna kiyala.ne sir meka company procedure ekane kiwwa. one lax customer hoya gaththoth kiyakda 9000 gane, sakvithi wage weida?
 

Butter Gel

Well-known member
  • Dec 21, 2014
    2,266
    251
    63
    Mama kiyanneth ekane. Mama call kara. Mama kiwwa oya thram shuwar nam palamu mase padiyen kapa ganna kiyala.ne sir meka company procedure ekane kiwwa. one lax customer hoya gaththoth kiyakda 9000 gane, sakvithi wage weida?

    aniwa sakvithi thama :lol::lol:
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    වැඩේ පටන්ගෙන මාසෙන් දෙකෙන් ඕකුන් හොයන්න නෑ :yes: නමදාහේ කෑලි දාහක් රට වටෙන්ම සෙට් කරගත්තත් ලක්ෂ අනුවක් නෙ.

    ඔච්චර ෂුවර් නං හම්බෙන ගානෙන් අඩුකරගන්න කියපන්කො :yes: එහෙම කරන්න බෑ කියයි :D