මැට්ටා;14408470 said:රත්තරං කියල පඩයක් යනවා ඇහුනත් උබ එමසැනින්ම මෙතන නේ ?
එළකිරි එකේ කොතන හරි රත්තරං කියල comment එකක් වැටුනහම උබේ phone එකට message එකක් එනවද බං මෙච්චර ඉක්මනට එන්න ?![]()
![]()
මැට්ටා;14408470 said:
උබ ඉතිං මේකට එන හැම fake එකක්ම Muslim කියලනේ හිතන්නේ .
හැම දේම ඇදේට බලන්න එපා බං . මූ දෙමළ ..
DMC ද උබoya video eke thiyenne ape iskole... oke ragapannne master ge aiyage putha....![]()
![]()
මොකෝ වල් බබෝ උබ දිව අදින්නේ ?
උබ ගාලු එනවනේ ලගදි ..
මන් බලාගන්නම්කෝ ...![]()



මට හීනෙනුත් මතක් වෙනවා උඹ රැසියාවේ කරපු පොඩි ප්රොජෙක්ට් අම්මපා කක්කුස්සි වලවල් කීයක් කැපුවද බන්රත්තරං;14420012 said:මම ඉතින් අපේ චූටි මල්ලියට ආදරෙයිනේ.. ඔය චූ බරට කරන වැඩ කව්ද ගනන් ගන්නේ...
වගකීමෙන් කියන්නේ කොල්ලනේ මේ ෆේක් එකකින් රගන්නේ මුස්ලිම් හෝ දෙමල එකෙක් නෙමේ,...... කලිසමේ රෙවුන ගූ හෝදගන්න දගලන එකෙක්... නාට්ටිය කොරන් යන්නකෝ මල්ලිලා.... ඕනෙවට වඩා රංගනේ වැඩි උනාම තාත්වික බව යට යනවා, මේකටත් උනේ ඒකමයි.. මම මේ කියපු එක කලින්ම තේරුන උන් ඉන්නවනම් අත උස්සපල්ලා බලන්න
මට හීනෙනුත් මතක් වෙනවා උඹ රැසියාවේ කරපු පොඩි ප්රොජෙක්ට් අම්මපා කක්කුස්සි වලවල් කීයක් කැපුවද බන්
ආනේ බන් කොච්චර වුනත් උඹේ අම්මට එහෙම කරපු එක වැරදි කියලා හැගෙන්නේ කොහොමද උඹට අරාබියෝ අරින ඇරිල්ලටරත්තරං;14420278 said:ඔව් බන්... මටත් මතක් වෙනවා.. අපේ අම්මගේ වලත් හෑරුවනේ ඒ දවස් වල ඌරන්ට ලගින්න
රත්තරං;14420278 said:ඔව් බන්... මටත් මතක් වෙනවා.. උබේ අම්මගේ වලත් හෑරුවනේ ඒ දවස් වල ඌරන්ට ලගින්න
ඔව් බන්... මටත් මතක් වෙනවා.. අපේ අම්මගේ වලත් හෑරුවනේ ඒ දවස් වල ඌරන්ට ලගින්න


උබ උගේ පොස්ට් එක සංස්කරණය කරලානේ බන් දාලා තියෙන්නෙ![]()
මම හොදටම අදුනන බබෝ...ඕකා මේකේ ඉන්න අංක එකේ වේcගේ පුතෙක්...please ignore meඋබ උගේ පොස්ට් එක සංස්කරණය කරලානේ බන් දාලා තියෙන්නෙ![]()
උඹට අරාබියන්ගේ කිරි මවුත් එකට ගන්න හොදයිනේ...ටොයිලට් කොල්ලාරත්තරං;14420479 said:ඔව් බන්.. ලමා අපචාරී කුපාඩියොත් ශුද්ද වන්තයො වගේ පේන එකේ ඕවා මොනාද බන්
මම හොදටම අදුනන බබෝ...ඕකා මේකේ ඉන්න අංක එකේ වේcගේ පුතෙක්...please ignore me


මම හොදටම අදුනන බබෝ...ඕකා මේකේ ඉන්න අංක එකේ වේcගේ පුතෙක්...please ignore me
ඔව් ඉතිං උඹ ඉන්න කොට උන් කොහෙද බන් අපිව ගණන් ගන්නේ එකේ වාසියටත් උඹ ඇරගන්නවා කියලා ආරංචිරත්තරං;14420589 said:අමුතුවෙන් ignore කරන්න දෙයක් නෑ බන්.. ගෝත්රික පිරිසක් විදිහට රටක් ජාතියක් ලෙයක් භාශාවක් යන එනමක් නැති උබලව අපි තියා අඩුමගානේ අරාබියො කෙසේවෙතත් බංගලියොවත් ගනන් ගන්නේ නෑ බන්

මම හොදටම අදුනන බබෝ...ඕකා මේකේ ඉන්න අංක එකේ වේcගේ පුතෙක්...please ignore me
රත්තරං;14420589 said:අමුතුවෙන් ignore කරන්න දෙයක් නෑ බන්.. ගෝත්රික පිරිසක් විදිහට රටක් ජාතියක් ලෙයක් භාශාවක් යන එනමක් නැති උබලව අපි තියා අඩුමගානේ අරාබියො කෙසේවෙතත් බංගලියොවත් ගනන් ගන්නේ නෑ බන්
මොකද උඹට අරාබි පොලු මතක් වුනාදරත්තරං;14420672 said:අමුතුවෙන් ignore කරන්න දෙයක් නෑ බන්.. ගෝත්රික පිරිසක් විදිහට රටක් ජාතියක් ලෙයක් භාශාවක් යන එනමක් නැති උබලව අපි තියා අඩුමගානේ අරාබියො කෙසේවෙතත් බංගලියොවත් ගනන් ගන්නේ නෑ බන්

මොකද උඹට අරාබි පොලු මතක් වුනාද![]()
උබට උබ කිව්වා දෙ ඔප්පු කරන්න බෑ දවිහිළු කරන්න එපා බන් බි cool![]()

