මොනවද වෙන්න ඕනේ ?
මට්චන් මට PM එකක් දීපන් බන් mobile no එක
uba kawda kiyala, ube case eka mokakda kiyala danne nathuwa mage relation eknekge contacts denna bane.. mulin seen eka kiyayan involve wenna puluwan ekakda kiyala balanna.
ඒක මෙතන දාන්න අමාරුයි බන්.. ලගදි රට ගිය කෙනෙකුට පොඩි ප්රශ්නයක් බන්.. ඒකට උදව්වක් ගන්න හරි advize එකක් ගන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් කියනවද
ehenam sry tama, case eka danne nathuwa contacts denna ba. wena kamati kenek innawanam help karai

visa ?k da?


mageth yaluo godak innawa.but machan contact no denna kalin mata pm ekak hari dala case eka kiyanna.


bump
