1.Passport scan හරි හතරැස්
2.විසා පොටො app එකකින් ගත්ත පොටො එකෙ background එක සුදු කරගන්න
3.bank statement සල්ලි ,එක්කෙනෙක් ට ලක්ශ 2/3ක් තියෙන
4. air ticket return
5. hotel confirmation ( booking .com)
6. employer / service letter .
7. වීසා දෙන්න මට කියලා ලියුමක්
ලමයිට
1. birth certificate translation /original
2. Marriage certificate translation
6. employer / service letter එක ඕනමද බන්. company එකේ HR වේසි ගෙන් letter එකක් ගන්න ගියාහම එපා වෙනවා. උන් හිතන් ඉන්නෙ අපි රට යන්නෙ උන්ගෙ සල්ලි වලින් කියලා