patiyo meke wela thiyenne salli thiyenne eka kotasakata witharane.godak aya dupppath innawa.e aya kandy thiya kohewath yanna baruwa inne.
ආයතනයක ලාභය කෝටියයි , සේවකයට හාරදාහයි, හරිද?
patiyo meke wela thiyenne salli thiyenne eka kotasakata witharane.godak aya dupppath innawa.e aya kandy thiya kohewath yanna baruwa inne.





lankawe amathi kenek kiyala thiyenawa lagadi wena ratawalata lankawa naya denawa kiyala![]()





දැන් උඹම කියනවා හෙන කෝටි පතියෝ ගැන ,ඉතින් උන්ට සල්ලි තියෙනවානම් , ඒකට් උඹට කමකුත් නැත්නම් දුප්පත් එකාට එතනට එන්නත් බැරිනම් ආණ්ඩුව මක් කරන්නද? කෝටි පතියට එච්චර සල්ලි යන්නේ ඉතින් සල්ලි බෙදිලා යන්නේ නැති නිසා තමයි. සල්ලි බෙදිල යන්නනම් ඒ වගේ උන්ගෙන් සල්ලි පොඩි මිනිහට යන්න ක්රමයක් තියෙන්න ඕන. ඒකට තමයි දේශපාලන ප්රතිපත්තිය තීරකය වෙන්නේ,
![]()