ahh wife and thawa minihek ekka neda marala thibbeBro dakke godak kalekinne........
ape paththeth mee wage scene ekak una...paththreth giya...ara kuruwita pathal walaka miniyak hangala hambawechcha eka...marala thiyenne februry , miniya hoya gaththe giyamase![]()
mamathama scene of crime officer ta hitiye eke 
ahh wife and thawa minihek ekka neda marala thibbemamathama scene of crime officer ta hitiye eke
![]()

