
ubata baya nam ekkan yanna. eth vaccine course eka hariyatama hari nam unge immune system eka supiriyata wada. oka awlak wenne na.mukuth wenne na ban..![]()


කමෙන්ට් බම්ප් දාපු හැමෝටම තැන්කිව් වේවා , ඊයේ බව්වව ඩොකා ගාවට එක්ක ගියා , පුකට ඉන්ජෙක්ෂන් හතරක් ගැහුවා , තුවාලෙට නං ගාන්න බෙටඩින් දුන්නා![]()
කමෙන්ට් බම්ප් දාපු හැමෝටම තැන්කිව් වේවා , ඊයේ බව්වව ඩොකා ගාවට එක්ක ගියා , පුකට ඉන්ජෙක්ෂන් හතරක් ගැහුවා , තුවාලෙට නං ගාන්න බෙටඩින් දුන්නා![]()


