මීලග සටන ළමා විවාහ නැවත්වීමට කල යුතුය්

SadSandun

Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    මීලග සටන ළමා විවාහ නැවත්වීමට කල යුතුය්

    මුස්ලිම් එවුන් අවුරුදු 14න් බඳින එක නැවැත්විය යුතුය් . එතකොට අඩු වයසින් ළමය පෝලිමක් හදන එක නවතිනවා. ඊට අමතරව 18 වෙනකන් ඉගෙන ගත්තම ඔහොම ළමය හදන්නෙත් නැ .
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    Ai lama wiwaha witarak??

    mulu muslim neethiyama ahosi karala eka neetiyak yatatata genna ona.

    lama wiwaha witarak wenas karala onna api sharia law ain kara kiyala ei.. :frown:

    Podi wayasin bandapuwama unta rassawak karannath ba facory eka thama wada...
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    14න් බඳින එකෙන් හදන ළමයි ගාන අඩු කරන්න පුළුවන් වෙන එකක් නෑ බන්. ඒක කරන්න ඕනේ ළමා අයිතිවාසිකම් රකින්න ඕන නිසයි. 14 ඉඳන් 18ට අවුරුදු 4යි. ඔය අවුරුදු 4ට ලමයි දෙන්නෙක් හැදුවා කියමුකො. ටාගට් එක 5ක් නම්, උන් 5ක් හදනවම තමයි. ඒකට වයස ප්‍රශ්ණයක් නෑ. මුන් 14න් බඳින්නෙ පොඩි දරුවො එක්ක ලිංගික හැසිරෙන්න මුන්ට තියෙන විෂම කාම ආශාව. අනිත් එක තමයි උන්ගෙ ජෙනරේශන් එකේ කාලය අඩු කරගන්න.

    පලවෙනි බබා දුවෙක් කියලා හිතලා උදාහරණයක් ගත්තොත්, සිංහල කෙල්ලෙක්(S1) අවුරුදු 27න් බඳිනවා. 29 වෙද්දි පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(S2) හම්බෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 27න් බඳිනවා. එතකොට මුලින් බැඳපු කෙනා(S2) අවුරුදු 58ක ආච්චි කෙනෙක්. පරම්පරා 2ක්. තමන්ගෙ දුවගෙ දූව දැක ඇත.

    මුස්ලිම් කෙල්ලෙක්(M1) අවුරුදු 14න් බඳිනවා. 15 වෙද්දි පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M2) හම්බෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 14න් බඳිනවා. අවුරුදු 15න් පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M3) හම්බවෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 14න් බඳිනවා, අවුරුදු 15න් පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M4). එතකොට මුලින් බැඳපු කෙනා(M1) අවුරුදු 59ක ආච්චි කෙනෙක්. පරම්පරා 4ක්. තමන්ගෙ දුවගෙ, දුවගෙ, දුවගෙ, දූව දැක ඇත.
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    14න් බඳින එකෙන් හදන ළමයි ගාන අඩු කරන්න පුළුවන් වෙන එකක් නෑ බන්. ඒක කරන්න ඕනේ ළමා අයිතිවාසිකම් රකින්න ඕන නිසයි. 14 ඉඳන් 18ට අවුරුදු 4යි. ඔය අවුරුදු 4ට ලමයි දෙන්නෙක් හැදුවා කියමුකො. ටාගට් එක 5ක් නම්, උන් 5ක් හදනවම තමයි. ඒකට වයස ප්‍රශ්ණයක් නෑ. මුන් 14න් බඳින්නෙ පොඩි දරුවො එක්ක ලිංගික හැසිරෙන්න මුන්ට තියෙන විෂම කාම ආශාව. අනිත් එක තමයි උන්ගෙ ජෙනරේශන් එකේ කාලය අඩු කරගන්න.

    පලවෙනි බබා දුවෙක් කියලා හිතලා උදාහරණයක් ගත්තොත්, සිංහල කෙල්ලෙක්(S1) අවුරුදු 27න් බඳිනවා. 29 වෙද්දි පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(S2) හම්බෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 27න් බඳිනවා. එතකොට මුලින් බැඳපු කෙනා(S2) අවුරුදු 58ක ආච්චි කෙනෙක්. පරම්පරා 2ක්. තමන්ගෙ දුවගෙ දූව දැක ඇත.

    මුස්ලිම් කෙල්ලෙක්(M1) අවුරුදු 14න් බඳිනවා. 15 වෙද්දි පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M2) හම්බෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 14න් බඳිනවා. අවුරුදු 15න් පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M3) හම්බවෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 14න් බඳිනවා, අවුරුදු 15න් පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M4). එතකොට මුලින් බැඳපු කෙනා(M1) අවුරුදු 59ක ආච්චි කෙනෙක්. පරම්පරා 4ක්. තමන්ගෙ දුවගෙ, දුවගෙ, දුවගෙ, දූව දැක ඇත.
    Oya seen eka nisa thama unge growth rate eka godak wadi. 18 wenakota un igena ganna path ekata watenawa. ethakota oya 10-12 lamay hadanne na.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,465
    32,189
    113
    මුස්ලිම් එවුන් අවුරුදු 14න් බඳින එක නැවැත්විය යුතුය් . එතකොට අඩු වයසින් ළමය පෝලිමක් හදන එක නවතිනවා. ඊට අමතරව 18 වෙනකන් ඉගෙන ගත්තම ඔහොම ළමය හදන්නෙත් නැ .

    ඇයි තව බහු ස්ත්‍රී විවාහ නවත්තන්න එපාද? නීතියක් නැද්ද එක මිනිහට නීත්‍යනුකූල එක ගෑනියක් විතරයි. මුන් ළමයි ෆැක්ටරි දාන්නෙ මේක නිසා... මේක මුන්ගෙ අවුරුදු ගාණක සැලැස්මක් ලෝකෙ ව්‍යාප්ත වෙන්න.:angry:
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    14න් බඳින එකෙන් හදන ළමයි ගාන අඩු කරන්න පුළුවන් වෙන එකක් නෑ බන්. ඒක කරන්න ඕනේ ළමා අයිතිවාසිකම් රකින්න ඕන නිසයි. 14 ඉඳන් 18ට අවුරුදු 4යි. ඔය අවුරුදු 4ට ලමයි දෙන්නෙක් හැදුවා කියමුකො. ටාගට් එක 5ක් නම්, උන් 5ක් හදනවම තමයි. ඒකට වයස ප්‍රශ්ණයක් නෑ. මුන් 14න් බඳින්නෙ පොඩි දරුවො එක්ක ලිංගික හැසිරෙන්න මුන්ට තියෙන විෂම කාම ආශාව. අනිත් එක තමයි උන්ගෙ ජෙනරේශන් එකේ කාලය අඩු කරගන්න.

    පලවෙනි බබා දුවෙක් කියලා හිතලා උදාහරණයක් ගත්තොත්, සිංහල කෙල්ලෙක්(S1) අවුරුදු 27න් බඳිනවා. 29 වෙද්දි පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(S2) හම්බෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 27න් බඳිනවා. එතකොට මුලින් බැඳපු කෙනා(S2) අවුරුදු 58ක ආච්චි කෙනෙක්. පරම්පරා 2ක්. තමන්ගෙ දුවගෙ දූව දැක ඇත.

    මුස්ලිම් කෙල්ලෙක්(M1) අවුරුදු 14න් බඳිනවා. 15 වෙද්දි පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M2) හම්බෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 14න් බඳිනවා. අවුරුදු 15න් පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M3) හම්බවෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 14න් බඳිනවා, අවුරුදු 15න් පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M4). එතකොට මුලින් බැඳපු කෙනා(M1) අවුරුදු 59ක ආච්චි කෙනෙක්. පරම්පරා 4ක්. තමන්ගෙ දුවගෙ, දුවගෙ, දුවගෙ, දූව දැක ඇත.
    Oya seen eka nisa thama unge growth rate eka godak wadi. 18 wenakota un igena ganna path ekata watenawa. ethakota oya 10-12 lamay hadanne na.
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    ඇයි තව බහු ස්ත්‍රී විවාහ නවත්තන්න එපාද? නීතියක් නැද්ද එක මිනිහට නීත්‍යනුකූල එක ගෑනියක් විතරයි. මුන් ළමයි ෆැක්ටරි දාන්නෙ මේක නිසා... මේක මුන්ගෙ අවුරුදු ගාණක සැලැස්මක් ලෝකෙ ව්‍යාප්ත වෙන්න.:angry:

    Ehema wena eka nawathwanawa nam hondai namuth Bahu viwaha harima adui. ekata unge system eka athulema sahena control thiyena nisa.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,465
    32,189
    113
    Ehema wena eka nawathwanawa nam hondai namuth Bahu viwaha harima adui. ekata unge system eka athulema sahena control thiyena nisa.

    :angry: උඹ තව හොයල බලපන් දන්නෙ නැත්නම්. උන් ඔය කරන්නෙ ගර්භාශ යුද්දය.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,756
    87,160
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    14න් බඳින එකෙන් හදන ළමයි ගාන අඩු කරන්න පුළුවන් වෙන එකක් නෑ බන්. ඒක කරන්න ඕනේ ළමා අයිතිවාසිකම් රකින්න ඕන නිසයි. 14 ඉඳන් 18ට අවුරුදු 4යි. ඔය අවුරුදු 4ට ලමයි දෙන්නෙක් හැදුවා කියමුකො. ටාගට් එක 5ක් නම්, උන් 5ක් හදනවම තමයි. ඒකට වයස ප්‍රශ්ණයක් නෑ. මුන් 14න් බඳින්නෙ පොඩි දරුවො එක්ක ලිංගික හැසිරෙන්න මුන්ට තියෙන විෂම කාම ආශාව. අනිත් එක තමයි උන්ගෙ ජෙනරේශන් එකේ කාලය අඩු කරගන්න.

    පලවෙනි බබා දුවෙක් කියලා හිතලා උදාහරණයක් ගත්තොත්, සිංහල කෙල්ලෙක්(S1) අවුරුදු 27න් බඳිනවා. 29 වෙද්දි පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(S2) හම්බෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 27න් බඳිනවා. එතකොට මුලින් බැඳපු කෙනා(S2) අවුරුදු 58ක ආච්චි කෙනෙක්. පරම්පරා 2ක්. තමන්ගෙ දුවගෙ දූව දැක ඇත.

    මුස්ලිම් කෙල්ලෙක්(M1) අවුරුදු 14න් බඳිනවා. 15 වෙද්දි පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M2) හම්බෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 14න් බඳිනවා. අවුරුදු 15න් පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M3) හම්බවෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 14න් බඳිනවා, අවුරුදු 15න් පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M4). එතකොට මුලින් බැඳපු කෙනා(M1) අවුරුදු 59ක ආච්චි කෙනෙක්. පරම්පරා 4ක්. තමන්ගෙ දුවගෙ, දුවගෙ, දුවගෙ, දූව දැක ඇත.

    :dull::dull:
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    14න් බඳින එකෙන් හදන ළමයි ගාන අඩු කරන්න පුළුවන් වෙන එකක් නෑ බන්. ඒක කරන්න ඕනේ ළමා අයිතිවාසිකම් රකින්න ඕන නිසයි. 14 ඉඳන් 18ට අවුරුදු 4යි. ඔය අවුරුදු 4ට ලමයි දෙන්නෙක් හැදුවා කියමුකො. ටාගට් එක 5ක් නම්, උන් 5ක් හදනවම තමයි. ඒකට වයස ප්‍රශ්ණයක් නෑ. මුන් 14න් බඳින්නෙ පොඩි දරුවො එක්ක ලිංගික හැසිරෙන්න මුන්ට තියෙන විෂම කාම ආශාව. අනිත් එක තමයි උන්ගෙ ජෙනරේශන් එකේ කාලය අඩු කරගන්න.

    පලවෙනි බබා දුවෙක් කියලා හිතලා උදාහරණයක් ගත්තොත්, සිංහල කෙල්ලෙක්(S1) අවුරුදු 27න් බඳිනවා. 29 වෙද්දි පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(S2) හම්බෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 27න් බඳිනවා. එතකොට මුලින් බැඳපු කෙනා(S2) අවුරුදු 58ක ආච්චි කෙනෙක්. පරම්පරා 2ක්. තමන්ගෙ දුවගෙ දූව දැක ඇත.

    මුස්ලිම් කෙල්ලෙක්(M1) අවුරුදු 14න් බඳිනවා. 15 වෙද්දි පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M2) හම්බෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 14න් බඳිනවා. අවුරුදු 15න් පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M3) හම්බවෙනවා. ඒ දුවත් අවුරුදු 14න් බඳිනවා, අවුරුදු 15න් පලවෙනි බබා(දුවෙක්)(M4). එතකොට මුලින් බැඳපු කෙනා(M1) අවුරුදු 59ක ආච්චි කෙනෙක්. පරම්පරා 4ක්. තමන්ගෙ දුවගෙ, දුවගෙ, දුවගෙ, දූව දැක ඇත.


    :):):):yes::yes::yes:
     

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,690
    5,530
    113
    61055092-1286160364858367-8817151620522442752-n.jpg
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    මගුලක් කියනවා..අන්න විල්පත්තුව ආයේ කපනවා..නඩුවේ තීන්දුවත් දෙන්නේ නෑ.අලුතෙන් නඩුව අහන්න යන්නේ
     

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,690
    5,530
    113
    මගුලක් කියනවා..අන්න විල්පත්තුව ආයේ කපනවා..නඩුවේ තීන්දුවත් දෙන්නේ නෑ.අලුතෙන් නඩුව අහන්න යන්නේ

    Lankawe Dusithama Department Ekak Adikarana Department, Oya Hingana, Kondak Panannethi, Eka Ekage G** Kana Nadu Karayoth Me Ratata Prasnayak.
     

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    Muslim and Thesawalama (Tamil) personal laws are recognized as well as to Kandyan law. These were all part of British legacy.