මුතුහෙට්ටිගේ ආතල්(හොදද මන්ද මේව මෙහෙම දාන මුතුහෙට්ටිගේ ආතල්(හොදද මන්ද මේව මෙහෙම දාන එක )
madhawavish Well-known member Sep 18, 2014 6,068 1 3,005 113 the universe Sep 17, 2017 #1 මුතුහෙට්ටිගේ ආතල්(හොදද මන්ද මේව මෙහෙම දාන මුතුහෙට්ටිගේ ආතල්(හොදද මන්ද මේව මෙහෙම දාන එක )
ruchira55 Well-known member Mar 23, 2012 39,997 40,900 113 Sep 17, 2017 #2 e ban mu boru badak daagena da ban. watetama bada neh
BlueBat Member Aug 14, 2011 15,181 1,092 0 Sep 17, 2017 #3 me uge family da ban? nethnam badu seen ekak da.
madhawavish Well-known member Sep 18, 2014 6,068 1 3,005 113 the universe Sep 17, 2017 #4 සිත් අන්ධයි නෙත් කුරිරුයි පිරි මායා බන්ධනේ
K_ZONE Well-known member May 28, 2009 5,175 4,085 113 invoke db "Injected Memory" Sep 17, 2017 #5 bhmp
D DasunDe Well-known member Aug 25, 2013 2,581 677 113 Sep 18, 2017 #8 Dan government eken Yana ekak mass Kawuda leak Kaley Tamil sir da
Mewan_Rose Well-known member Aug 14, 2016 3,651 570 113 Sep 18, 2017 #9 මූ දවස් කීයක් පාර්ලිමේන්තු ගිහිල්ලා තියෙනවද?ඒකෙන් දවස් කීයක් කතා කරලා තියේද ?
B bulkhead Well-known member Nov 19, 2015 4,165 407 83 Sep 18, 2017 #11 Inna tharamk un ohoma thamai. Komis gagaha Badu gahanawa
LazyLizard Well-known member Aug 27, 2015 59,445 14,448 113 11 කටුකරෝලගම Sep 18, 2017 #13 madhawavish said: සිත් අන්ධයි නෙත් කුරිරුයි පිරි මායා බන්ධනේ Click to expand...
gangsterz Well-known member Dec 28, 2008 3,677 366 83 Sep 18, 2017 #14 LazyLizard said: Click to expand... PATTA YAKOW
R rangana26 Well-known member Feb 21, 2013 9,698 13,475 113 Sep 18, 2017 #15 ඇත්තෝ කති බොති සු*ති නැත්තෝ ඇත්තන්ට ඔරවති
~Hansel~ Member Mar 17, 2013 3,735 355 0 Berlin නෙමේ Sep 18, 2017 #16 rangana26 said: ඇත්තෝ කති බොති සු*ති නැත්තෝ ඇත්තන්ට ඔරවති Click to expand... aniwa. ube personal life eka monawa karat apita mokada. kuhaka hathhtak inna rata kawada hadennada itin
rangana26 said: ඇත්තෝ කති බොති සු*ති නැත්තෝ ඇත්තන්ට ඔරවති Click to expand... aniwa. ube personal life eka monawa karat apita mokada. kuhaka hathhtak inna rata kawada hadennada itin
G GMC Member Sep 13, 2017 1,193 234 0 Sep 18, 2017 #17 rangana26 said: ඇත්තෝ කති බොති සු*ති නැත්තෝ ඇත්තන්ට ඔරවති Click to expand... ohoma nemei bro sutha aththo kathi bothi sukathi sutha naththoo patha potha perala perala balathi (sutha hewath sukhaya aththo kathi bothi sukha wiharanaya karathi. sukhaya naththoo patha potha perala perala ballathi)
rangana26 said: ඇත්තෝ කති බොති සු*ති නැත්තෝ ඇත්තන්ට ඔරවති Click to expand... ohoma nemei bro sutha aththo kathi bothi sukathi sutha naththoo patha potha perala perala balathi (sutha hewath sukhaya aththo kathi bothi sukha wiharanaya karathi. sukhaya naththoo patha potha perala perala ballathi)
A amasin Member Nov 11, 2012 11,743 766 0 44 Sep 18, 2017 #18 me denna ekata tiyala gahanna puluvannam marune
crazybuddy Well-known member Dec 31, 2010 52,403 7,078 113 35 කෙල්ල ළඟ Sep 18, 2017 #19 මුගේ බඩ අඩුවෙලා බං..
Mewan_Rose Well-known member Aug 14, 2016 3,651 570 113 Sep 18, 2017 #20 crazybuddy said: මුගේ බඩ අඩුවෙලා බං.. Click to expand... ගාල්ල දිස්ත්රික් පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රී