මුදල් වෙළඳපොල(බ්‍රෝකර් සමාගම් - 1)

CoolMan88

Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,783
    2,802
    113
    ගුරු;18924696 said:
    මුදල් වෙළඳපොල(බ්‍රෝකර් සමාගම් - 2)කොටස 2015/09/14 බලාපොරොත්තු වෙන්න.කට්ටියට තියෙන උනන්දුව අනුව තමයි මම කියල දෙන්නේ.(විශේෂයෙන් භාගෙට දන්නා හා දන්නවා කියල හිතාගෙන ඉන්න අයට කාරුණිකව ආරාධනා කරනවා මගෙත් එක්ක රැඳිලා හරියට ඉගෙන ගන්න කියල)

    bump
     

    wdishan

    Active member
  • Mar 28, 2008
    431
    45
    28
    mara charter.. oya apita ikmanata kiyanna ko kauda honda brokers la kiyala trust karanna puluwan oya seems collecting REPUTATION wage... oya adare nam lankawe minissunta ikmanata dennako message eka...
     

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,783
    2,802
    113
    mara charter.. oya apita ikmanata kiyanna ko kauda honda brokers la kiyala trust karanna puluwan oya seems collecting REPUTATION wage... oya adare nam lankawe minissunta ikmanata dennako message eka...

    machan Guru dan sathiyakin withara Elakiri log wela ne. Let's wait till he comes back. :yes:
     

    wwe12

    Member
    Oct 16, 2015
    12
    0
    0
    danna bambuwak kiyala denneth nae kila dena unta karan yanna denneth nae lankawe unge haeti ne ganan ganna epa @guru :D
     

    manarrow

    Well-known member
  • Jan 31, 2015
    5,128
    5,437
    113

    ahhh menna ara pahu giya dawas wala pada show eka danna gihilla lol wechcha kotipathi buwa aye awilla. :lol: :lol: mathaka athine katiyata boru signal denna gihin. meyage password okkoma wenas kara. :lol: :lol:

    me thread eke comments tikama kattiya balagena yannakoooo http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1693301
     
    Last edited: