Hatton National Bank kiyanne ekataකෝ HNB එහෙම නෑනේ ?
Hatton National Bank kiyanne ekataකෝ HNB එහෙම නෑනේ ?
හැටන් නැෂනල් බෑන්ක් පී එල් සී
බලපත්රලාභි වාණිජ බැංකු
10
Hatton National Bank kiyanne ekata
උඩින් පල්ලෙන් බලලා comment කරේkirisapoayoth innawa ambanaka danවෑව්. තැන්කිව් දැනුවත් කරාට.
රජයේ එකක් වුන සමුර්දි බැංකුවත් නෑPlantatation බැංකු, සමුපකාර බැංකු මෙව්ව්ගේ නැහැ නේද.
අරාබි බාසාවෙන් හබීබි කියන්නෙ wife ට. නේද @Al Baik ?හබිබී බෑන්ක්![]()
CAL is UT fund. UTs are not considered cash deposits. So they are not under the protection of the Deposit Insurance Scheme. The website clearly mentions this. See where CAL has invested the money related to your UT. Most of them should be in the above list.koban CAL capital alliance
Habibi Kiyanne My Love Kiyana Eka Ta.රජයේ එකක් වුන සමුර්දි බැංකුවත් නෑ
අරාබි බාසාවෙන් හබීබි කියන්නෙ wife ට. නේද @Al Baik ?
------ Post added on Mar 10, 2026 at 9:53 PM
CAL / NDB Wealth / First Capital වගේ ඒවා බැංකු හෝ මූල්යසමාගම් නෙවෙයි නේද? හැබැයි Trustee & Custodian විදියට ඉන්නෙ පිලිගත් මුල්ය සමාගම්. මං මේ පැත්තේ ලොකු දැනුමක් නෑ, දාන්න කෙනෙක් තා පැහැදිලි කරන්න.ADO CAL Eka nane?