machan api electronic badu sinhala kadekin gaththata godak ewaye lankawe agent muslim neda bnz
නුගේගොඩ ඔරියන්ටල් ෆාමසියත් සිංහල කෙනෙකුගෙ
නුගේගොඩ ඒලියන් බූට් ශොප් එක සිංහලයෙකුගෙද?
mata wifi router ekak + casual shoes dekak ganna thanak kiyannakolamba, nugegoda awatin
![]()
එක නම් දැන් නෑ. එත් Balanna shoe shop එක නම් සිංහල. near to glits
අපි ඔක්කොම දන්නවනේ මුස්ලිම් මිනිස්සු කොහොමද අපේ ආර්ථිකේ අල්ලන්නේ කියල. අපි උන්ට බැනලා වැඩක් නෑ. අපි දැනගන්න ඕනේ අපේ සිංහල බෞද්ධ business ටික නග්ගල ගන්න.එතකොට ඒ මිනිස්සුන්ට අපේ ආර්ථිකේට ගහන එක සැහෙන්න අමාරු වේවි. නැත්නම් ඉතින් ඔක්කොටම මුදට පනින්න තමයි වෙන්නේ. එළකිරියේ ඉන්න කට්ටිය දන්නා සිංහල බෞද්ධ කඩ ගෙන මේකෙන් ඔක්කොටම කියන්න පුළුවන්.
මුලින්ම නුගේගොඩින් පටන් ගමු
CIB Shopping Center
Vijaya saree
M.D. Gunasena Book Shop
Nugegoda "Spring & Summer" eka

. පස්සේ මම ඇහුවා කවුද දැන් අයිතිකාරයා කියලා. මිනිහා කිවුවා මුම්ටාෂ් කියලා කෙනෙක් කියලා
.so අපේ ලිස්ට් එකෙන් Balanna shoe shop, නුගේගොඩ අයින් වෙනවා. දැන් එක මුස්ලිම් management එකක්. අපරාදේ මගේ රුපියල් 3000.00.
