මුස්ලිම් කඩ වෙනුවට සිංහල බෞද්ධ කඩ....

ColdBreath

Member
Jul 7, 2010
1,469
191
0
නුගේගොඩ ඔරියන්ටල් ෆාමසියත් සිංහල කෙනෙකුගෙ
නුගේගොඩ ඒලියන් බූට් ශොප් එක සිංහලයෙකුගෙද?
 

RAPTOR22

Member
Sep 2, 2012
285
12
0
නුගේගොඩ ඔරියන්ටල් ෆාමසියත් සිංහල කෙනෙකුගෙ
නුගේගොඩ ඒලියන් බූට් ශොප් එක සිංහලයෙකුගෙද?

එක නම් දැන් නෑ. එත් Balanna shoe shop එක නම් සිංහල. near to glits
 

ColdBreath

Member
Jul 7, 2010
1,469
191
0
mata wifi router ekak + casual shoes dekak ganna thanak kiyanna :) kolamba, nugegoda awatin :)

Balanna shoe shop Nugegoda (next to glitz) for shoes.

There is a small shop next to Kirulaphone Cargills (in the same building) You can get the router from them.

 

Neranjan1st

Well-known member
  • May 17, 2007
    1,503
    192
    63
    Galle
    අපි ඔක්කොම දන්නවනේ මුස්ලිම් මිනිස්සු කොහොමද අපේ ආර්ථිකේ අල්ලන්නේ කියල. අපි උන්ට බැනලා වැඩක් නෑ. අපි දැනගන්න ඕනේ අපේ සිංහල බෞද්ධ business ටික නග්ගල ගන්න.එතකොට ඒ මිනිස්සුන්ට අපේ ආර්ථිකේට ගහන එක සැහෙන්න අමාරු වේවි. නැත්නම් ඉතින් ඔක්කොටම මුදට පනින්න තමයි වෙන්නේ. එළකිරියේ ඉන්න කට්ටිය දන්නා සිංහල බෞද්ධ කඩ ගෙන මේකෙන් ඔක්කොටම කියන්න පුළුවන්.

    මුලින්ම නුගේගොඩින් පටන් ගමු

    CIB Shopping Center
    Vijaya saree
    M.D. Gunasena Book Shop




    Nugegoda "Spring & Summer" eka
     

    RAPTOR22

    Member
    Sep 2, 2012
    285
    12
    0
    Nugegoda "Spring & Summer" eka

    <<<<<<<නුගේගොඩ සිංහල බෞද්ධ කඩ>>>>>>
    CIB Shopping Center
    Vijaya saree
    M.D. Gunasena Book Shop
    Sausiri Nugegoda
    Balanna Shoe shop
    Anoma optitions
    Sarasavi Book Shop
    Hithahoda
    Nugegoda Famacy
    Spring & Summer
    <<<<<<<මහරගම සිංහල බෞද්ධ කඩ>>>>>>
    Hemantha Textiles

    <<<<<<<Malabe සිංහල බෞද්ධ කඩ>>>>>>
    Supul
    A.I.B fasions
     

    RAPTOR22

    Member
    Sep 2, 2012
    285
    12
    0
    අයියෝ මම අද ගිය shoes දෙකක් ගන්න මගේ සුපුරුදු place එකට Balanna shoe shop නුගේගොඩ. සපත්තු දෙකට pay කරාට පස්සේ නිකමට වගේ discount එක අඩු නිසා cashier කොල්ලගෙන් ඇහුවා මොකෝ මල්ලි දැන් වෙනද වගේ regular customers ලට discount නැත්තේ කියලා. මෙන්න බොලේ උ කියපී අපේ management එක වෙනස් උනා sir කියලා:eek::eek:. පස්සේ මම ඇහුවා කවුද දැන් අයිතිකාරයා කියලා. මිනිහා කිවුවා මුම්ටාෂ් කියලා කෙනෙක් කියලා:growl::growl:.so අපේ ලිස්ට් එකෙන් Balanna shoe shop, නුගේගොඩ අයින් වෙනවා. දැන් එක මුස්ලිම් management එකක්. අපරාදේ මගේ රුපියල් 3000.00.:(:(
     
    • Wow
    Reactions: Kumbhakarna22

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    මුස්ලිම් උඹල ඌරු මස් කන්නේ නැහැනේ. එතකොට උඹලගේ එකෙක් ලෙඩ වෙලා හරි ඔපරේෂන් කරලා හරි මැරෙන්න යද්දී ලේ දෙනකොට උඹල බලනවද ඒ ලේ හලාල් ද කියල.

    සුපුරුදු පරිදි ඉතින් මේකටත් හම්බ එකෙක් වත් උත්තර දෙන්නේ නැහැ. අය්යෝ අල්ලා දෙවියනේ, තෝ වත් මගේ මේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර දීපන්කො. උඹේ අනුගාමිකයෝ එකෙක් වත් කටක් හොල්ලන්නෙ නැහැනේ.
     
    • Like
    Reactions: ColdBreath