මුස්ලිම් ජාතිකයෝ.... රණ්ඩු වෙන එක නවත්තලා ටි&#

๑۩praneesha۩๑

Active member
  • Jul 16, 2010
    274
    25
    28
    මුස්ලිම් ජාතිකයෝ.... රණ්ඩු වෙන එක නවත්තලා ටි&#

    මුස්ලිම් අය කවුරුත් තරහා වෙන්න එපා හරිද... හිනා වෙන්න දැම්මෙ:)









    0.36Sec There is a sinhala guy too
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    Oh noo.... U have mistaken machan....
    Americans are the most stupid people in the world..

    (I'm not an Arab or a Muslim)

    machan uba ehema kiyanne americawata yana lankawe ayage ange katu/kambi/ana gahala evana nisa wenna athi :rolleyes:

    mama kiyanne na American aya hodai kiyala.

    eth arab un nam mata penna ba..
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    machan uba ehema kiyanne americawata yana lankawe ayage ange katu/kambi/ana gahala evana nisa wenna athi :rolleyes:

    mama kiyanne na American aya hodai kiyala.

    eth arab un nam mata penna ba..

    Read the whole news on "katu" before u talk....

    This is how people get things in SL. When they have a news they accep it as true. And don't follow the story till end...

    Maids did that themselves in SL as they were suffering from a mental disorder.
    How can u get on a plane with metal on body?
     

    MuslimLankan

    Member
    Nov 25, 2008
    6,319
    697
    0
    pas wani clip eke dewiyan wandina wayasaka manussayawa walak haarala bimata wattapu kollo dennata Allah dewiyan wahanse honda buddiyak labaa denna one. :yes::yes::yes::yes:
     

    Tharindu4

    Member
    Jun 16, 2008
    477
    32
    0
    100% thure

    ๑۩praneesha۩๑;9510908 said:
    වෙන ජාතිකයන්ට අගෞරව කරන්න එපා කියලා අපේ ආගමේ නම් දේශනා කරලා තියෙනවා... :) (මම බෞද්ධ)
    Elama thama 100% true (මම බෞද්ධ):yes::yes::yes:
     

    MuslimLankan

    Member
    Nov 25, 2008
    6,319
    697
    0
    Read the whole news on "katu" before u talk....

    This is how people get things in SL. When they have a news they accep it as true. And don't follow the story till end...

    Maids did that themselves in SL as they were suffering from a mental disorder.
    How can u get on a plane with metal on body?

    True :yes::yes::yes::yes:
     

    ๑۩praneesha۩๑

    Active member
  • Jul 16, 2010
    274
    25
    28
    machan uba ehema kiyanne americawata yana lankawe ayage ange katu/kambi/ana gahala evana nisa wenna athi :rolleyes:

    mama kiyanne na American aya hodai kiyala.

    eth arab un nam mata penna ba..

    ඇඟට ගහලා තියෙන ඇණ අරන් ගිහින් තියෙන්නෙත් ලංකාවෙන් ද? ඒ ඇණ ලංකාවෙ "පෙරේරා සමාගම" නිශ්පාදනය කරපුවා කියලා ඔප්පු වෙලා තියෙනවා.:P
     

    MuslimLankan

    Member
    Nov 25, 2008
    6,319
    697
    0
    ๑۩praneesha۩๑;9512105 said:
    ඇඟට ගහලා තියෙන ඇණ අරන් ගිහින් තියෙන්නෙත් ලංකාවෙන් ද? ඒ ඇණ ලංකාවෙ "පෙරේරා සමාගම" නිශ්පාදනය කරපුවා කියලා ඔප්පු වෙලා තියෙනවා.:P

    ai saudi arabiyawe ana nadda ? eyata barida eya wadakarana place eken ana tikak hoyaganna ? :lol::lol::lol::lol:
     

    rauxz

    Member
    Aug 27, 2009
    7,393
    377
    0
    හිත ගිය තෑන......
    ๑۩praneesha۩๑;9512105 said:
    ඇඟට ගහලා තියෙන ඇණ අරන් ගිහින් තියෙන්නෙත් ලංකාවෙන් ද? ඒ ඇණ ලංකාවෙ "පෙරේරා සමාගම" නිශ්පාදනය කරපුවා කියලා ඔප්පු වෙලා තියෙනවා.:P

    ඒ සීන් එක මොකක්ද?
    anyway..
    ඒක එක සිදුවීමක් විතරයි. තවත් ගොඩක් කතා තියෙනවා.පොඩ්ඩක් හොයලා බලන්න.
    කොහොම වුනත් අරාබි ජාතිකයක් ලග ගොඩක් uncivilized වැඩ තියෙනවා.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    ๑۩praneesha۩๑;9512105 said:
    ඇඟට ගහලා තියෙන ඇණ අරන් ගිහින් තියෙන්නෙත් ලංකාවෙන් ද? ඒ ඇණ ලංකාවෙ "පෙරේරා සමාගම" නිශ්පාදනය කරපුවා කියලා ඔප්පු වෙලා තියෙනවා.:P

    oya ana seen eka nathuwa thawa koi tharam dewal thiyenawade ?

    wada deepu eva, padi nogewa wada gaththu eva..

    unge terrorist gathiya kohe giyath eliyata enawa.

    suddanta api bannata un minissu washayen hoda gathi guna thiyena un.
    arab un ge hoda kiyana ekek mata puluwan nam hoyala diyan..

    arab = oil money only. no brain.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    ඒ සීන් එක මොකක්ද?
    anyway..
    ඒක එක සිදුවීමක් විතරයි. තවත් ගොඩක් කතා තියෙනවා.පොඩ්ඩක් හොයලා බලන්න.
    කොහොම වුනත් අරාබි ජාතිකයක් ලග ගොඩක් uncivilized වැඩ තියෙනවා.

    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    ๑۩praneesha۩๑

    Active member
  • Jul 16, 2010
    274
    25
    28
    oya ana seen eka nathuwa thawa koi tharam dewal thiyenawade ?

    wada deepu eva, padi nogewa wada gaththu eva..

    unge terrorist gathiya kohe giyath eliyata enawa.

    suddanta api bannata un minissu washayen hoda gathi guna thiyena un.
    arab un ge hoda kiyana ekek mata puluwan nam hoyala diyan..

    arab = oil money only. no brain.

    අපි? මම බැන්නෙ නැහැ නෙ!:eek::shocked:
    අනිත් එක මම මේක දැම්මෙ හිනා වෙන්න මිසක් කරුණාවතීට ඇණ ගැහුව එක හොයන්න නෙමේ:)