වල් ඌරන්ට එක දෙයයි කියන්න තියෙන්නේ.ඒ මේ රටේ ඉන්න ඕනේ නම් ඒ විදියට ඉදපල්ලා.මේ රට කවදාකවත් මුස්ලිම් රටක් කරන්න උඹලට ඉඩ දෙන්නේ නෑ.උඹලගේ අරාබියෙයි පකිස්තානෙයි අපි පන්සල් හදන්න යන්නේ නෑනේ.ඒක නිසා පාඩුවේ ඉදපල්ලා.



අපිට වඩා උඹලා පව් කියලත් හිතෙනවා වෙලාවකට මේ එලකිරියේ මුස්ලිම් උන්ගේ පල්ලි දැකලා උඹලා නහයෙන් අඬන එක දැක්කම... මේක බෞද්ද රටක් කියල මහා ලොකුවට සද්දේ දැම්මට බාර් රට පුරාම පිරිලා..
අන්න කළුතර බෝධියට පෙය්නමානයෙන් හෙලුවෙන් සුද්දන්නට නේකඩ් බීච් හදනවා ( මේවට අපේ පස්චාත් බාගයත් හිනාවෙවී "බිච් ප්ලීස්" කියල කියනවා...)
![]()
කෝ මේවට අර කන්ඩලම හෝටලෙන් දවල් කෑම එක ගෙන්න ගන්න කලින් ඒක හැදුවොත් තමන්ට ගිනිතියා ගන්නවා කියලකිව්ව ඉනාමලුවේ ලොකු හාමදුරුවෝ?
මම නම් ඌරුමස් අතිනුත් අල්ලල තියෙනවා පස්සෙ අත හෝදගත්තා... ඒක මහ දෙයක් නෙවෙයි...
නමුත් මට නම් ප්රශ්නේ තියෙන්නේ උඹලා ඌරුමස් අපිට කවන්න මේතරම්ම ට්රය් කරන්නේ ඇයි කියන එකයි.. මස් කන්න හොඳ නහැ කියන්නෙත් උඹලාමයි... සත්තු පව් පව් ගගා උන්ව මරලා මුස්ලිම් අයගෙ ගෙවල් ගාව දන්නයි මුස්ලිම් අයගේ පල්ලි හදන තැන්වල වලදාන්නයි ප්ලෑන් කරන එකමයි වැඩේ උඹලගේ.. බුදුන්ගේ බන මඩුවට අල්ලපු වත්තේ ඌරුමස් කඩයක් තිබුනයි කියලා ඉතිහාසයේ අපිට පාඩමට උගන්නල දීලා තිබුනා... බලද්දි අපිට වඩා ඌරන් එක්ක උඹලට සම්බන්දේ ගොඩක් වැඩියි වගේ...
උඹලා ඌරෙක්ව මරලා ඔලුව කුරාන් පොතක් උඩින් තියල මහා වීර ක්රියාවක් කරා කියලා හිතනවානම් ඌරෙක්ව මරලා උගේ මස් මුස්ලිම් ගෙවල්වලට ඉස්සරහා දාලා මහා වීර ක්රියාවක් කරා කියලා හිතනවානම්...
ඒවගේම ඌරෙක්ව මරලා මුස්ලිම් අයගේ පල්ලි හදන තනක වලලලා ඒකින් මහා කාලකන්නි සතුටක් ලබන එක උබලට හරිනම්... මුස්ලිම් අපිට හරකෙක්ව කෑමට විතරක් කපල කන එකේ කිසිම වැරැද්දක් නැහැ.
සත්ව කරුනාව ගැන මහාලොකුවට මෙතන කතා කරාට අහින්සක ඌරෙක්ව නිකරුනේ මරලා ඌව මුස්ලිම් අයගේ එඩම්වල වලදාලා උඹලා තව තවත් මෝඩ ජාතියක් කියන එකම ඔප්පු කරන්න හදන්නේ...![]()
ado uba aththa kathwak qwe..kohma hari.....මම නම් ඌරුමස් අතිනුත් අල්ලල තියෙනවා පස්සෙ අත හෝදගත්තා... ඒක මහ දෙයක් නෙවෙයි...
නමුත් මට නම් ප්රශ්නේ තියෙන්නේ උඹලා ඌරුමස් අපිට කවන්න මේතරම්ම ට්රය් කරන්නේ ඇයි කියන එකයි.. මස් කන්න හොඳ නහැ කියන්නෙත් උඹලාමයි... සත්තු පව් පව් ගගා උන්ව මරලා මුස්ලිම් අයගෙ ගෙවල් ගාව දන්නයි මුස්ලිම් අයගේ පල්ලි හදන තැන්වල වලදාන්නයි ප්ලෑන් කරන එකමයි වැඩේ උඹලගේ.. බුදුන්ගේ බන මඩුවට අල්ලපු වත්තේ ඌරුමස් කඩයක් තිබුනයි කියලා ඉතිහාසයේ අපිට පාඩමට උගන්නල දීලා තිබුනා... බලද්දි අපිට වඩා ඌරන් එක්ක උඹලට සම්බන්දේ ගොඩක් වැඩ
උඹලා ඌරෙක්ව මරලා ඔලුව කුරාන් පොතක් උඩින් තියල මහා වීර ක්රියාවක් කරා කියලා හිතනවානම් ඌරෙක්ව මරලා උගේ මස් මුස්ලිම් ගෙවල්වලට ඉස්සරහා දාලා මහා වීර ක්රියාවක් කරා කියලා හිතනවානම්...
ඒවගේම ඌරෙක්ව මරලා මුස්ලිම් අයගේ පල්ලි හදන තනක වලලලා ඒකින් මහා කාලකන්නි සතුටක් ලබන එක උබලට හරිනම්... මුස්ලිම් අපිට හරකෙක්ව කෑමට විතරක් කපල කන එකේ කිසිම වැරැද්දක් නැහැ.
සත්ව කරුනාව ගැන මහාලොකුවට මෙතන කතා කරාට අහින්සක ඌරෙක්ව නිකරුනේ මරලා ඌව මුස්ලිම් අයගේ එඩම්වල වලදාලා උඹලා තව තවත් මෝඩ ජාතියක් කියන එකම ඔප්පු කරන්න හදන්නේ...![]()

![]()
![]()
අනුන්ට කියන්න කලින් තමන්ගේ පැත්තත් පොඩ්ඩක් බලලා හිටියනම් හොඳයි කියල හිතුනේ නැද්ද?![]()
ado uba aththa kathwak qwe..kohma hari.....
ubata tiaka mole thyennawa..
oba gana godak santhosai..anika ubalage agame ethihase podi awulak thyneawa
අපිට වඩා උඹලා පව් කියලත් හිතෙනවා වෙලාවකට මේ එලකිරියේ මුස්ලිම් උන්ගේ පල්ලි දැකලා උඹලා නහයෙන් අඬන එක දැක්කම... මේක බෞද්ද රටක් කියල මහා ලොකුවට සද්දේ දැම්මට බාර් රට පුරාම පිරිලා..
අන්න කළුතර බෝධියට පෙය්නමානයෙන් හෙලුවෙන් සුද්දන්නට නේකඩ් බීච් හදනවා ( මේවට අපේ පස්චාත් බාගයත් හිනාවෙවී "බිච් ප්ලීස්" කියල කියනවා...)
![]()
කෝ මේවට අර කන්ඩලම හෝටලෙන් දවල් කෑම එක ගෙන්න ගන්න කලින් ඒක හැදුවොත් තමන්ට ගිනිතියා ගන්නවා කියලකිව්ව ඉනාමලුවේ ලොකු හාමදුරුවෝ?
කොහොම උනත් හෝටලෙන් වෙන හානියයට වඩා වැඩි හානියක් උඹලගේ පල්ලිවල මිනිසුන්ගේ මනස
දරුනුකරලා බොරු උගන්නල මිනිස්සු මේ ජීවිතේ විතරක් නෙමෙයි මුළු සන්සාරේම අතරමන් වෙනවා .
නියත මිථ්යාදෘෂ්ටිය තරම් ප්රබල පාපයක් තවත් නැති බව බුදුන් වදාලා . එක නිසා උඹ කියන ප්රශ්නේ අපි අංක දෙකට තියල එකත් කවද හරි විසඳනවා .කොහෙන් හරි DVD එකක්
හොයාගෙන ඔයාලගේ එක්කෙනාට වගේ අද්රෙස්ස් නැතිවෙන ගේමක් දෙන්න ලේසියි .සමාජේ ලොකුවට
අර්තිකෙන් වැජබෙන බොහෝ දෙනා ගාව වැරැදි ඕන තරම් .ඒගොල්ලෝ වීදුරු ගෙවල්වල ඉඳන් ගල්ගහනවා .

රවුෆ් හකීම් ගැන වෙන්න ඇති මේ කියන්නේ... රවුෆ් හකීම් කියන්නේ ලංකාවේ සමස්ත මුස්ලිම් ජාතියේම ප්රධාන නියේජිතයා නෙවෙයි..[/SIZE
ඔයාලගේ පැත්තෙන් අපිව මිත්යාදෘශ්ටිකයෝ විදියට බලනවා වගේම අපිට ඔයාලවත් මිත්යාදෘශ්ටිකයෝ විදියටයි පේන්නේ... ඔයාලට අපිව මිත්යාදෘශ්ටිකයෝ.. අපිට කිසිම සමාවක් නෑ... ඒවගේම ඔයාලව අපිට කාෆිර්ලා කිසිම සමාවක් නෑ දෙගොල්ලොම එකමදේ කියන්නේ නේද?[/SIZE
පල්ලිවලින් කවදාවත් නරකක් උගන්නන එක නිකන් කටට ආව පලියට කියන්න එපා... අපිට එහෙනම් කියන්න වෙන්නේ පන්සලින් උගන්නන්නෙත් නරකයි කියල...
රවුෆ් හකීම් ගැන වෙන්න ඇති මේ කියන්නේ... රවුෆ් හකීම් කියන්නේ ලංකාවේ සමස්ත මුස්ලිම් ජාතියේම ප්රධාන නියේජිතයා නෙවෙයි..
ඔයාලගේ පැත්තෙන් අපිව මිත්යාදෘශ්ටිකයෝ විදියට බලනවා වගේම අපිට ඔයාලවත් මිත්යාදෘශ්ටිකයෝ විදියටයි පේන්නේ... ඔයාලට අපිව මිත්යාදෘශ්ටිකයෝ.. අපිට කිසිම සමාවක් නෑ... ඒවගේම ඔයාලව අපිට කාෆිර්ලා කිසිම සමාවක් නෑ දෙගොල්ලොම එකමදේ කියන්නේ නේද?
පල්ලිවලින් කවදාවත් නරකක් උගන්නන එක නිකන් කටට ආව පලියට කියන්න එපා... අපිට එහෙනම් කියන්න වෙන්නේ පන්සලින් උගන්නන්නෙත් නරකයි කියල...


අල්ලාහ් තාලා ට තිබුනලු පුරස්ථ ග්රන්තියේ ආසාදනයක් ( සමාජ රෝග නිසා වෙන්න ඇති මම හරියටම දන්නේ නෑ.කුරානේ බලපන් ) ඉතින් මිනිහට ( සොරි සර්වබලදහරී බාල අපරාධකාරී හ් උත්තමය ) මුත්රා කරන කොට ඔක්කොම යන්නේ නැතිලු . ඉතින් මිනිහ කරන්නේ ගඩොලකට වගේ එකකට තියාගෙන ඉන්නවලු බින්දු බින්දු උරා ගන්නකන්. මේක රහසක් විදියට තිය ගත්තත් වැඩේ කොහොම හරි leak වුනා.අන්තිමට පොර කිව්වලු පිරිමි ආත්මයේ ශුද්ධිය ද මොකද්ද පවත්වාගෙන යාමට එහෙම කල යුතුයි කියල . ඉතින් රැලේ එවුනුත් එකම කරාලු .
මේ thread එකේ මට -rep දෙන එවුනුත් තාම ගඩොලට අල්ලනවලු . මෙහෙම මෝඩ රැලකට මොන logical thinking ද ?


