මුස්ලිම් රාජ්‍යයක් කිරීමේ සැලසුමක්

malakadss

Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    https://mawbima.lk/news-more/52949?...jPhLGgdtmbku1DDftdHd-41MQRgm5xFZ0R8wQbIkO76B4

    පියවර 4ක් ඔස්සේ මෙරට මුස්ලිම් රාජ්‍යයක් කිරීමේ දරුණු සැලසුමක් - විජේදාස සියල්ල හෙළි කරයි

    w1.JPG

    w2.JPG

    w3.JPG

    w4.JPG

    w5.JPG

    w6.JPG

    w7.JPG

    w8.JPG

    w9.JPG

    w10.JPG
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    කෝ අර බොරුවට හම්බයින්ට බණින @ruchira55 .

    රාජිතලා වගේ එවුන් එහෙම දෙයක් නෑ කියලා පර සක්වල ගෑහුවා. අන්තිමට විජේදාසයි,නානසාර හාමුදුරුවොයි කියපු ඒවා ඈත්ත වුනා
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    හම්බයින්ගේ එකම අරමුණ ඕක තමයි....මොකද එහෙම උන රටවල් ලෝකේ ඕන තරම් තියනවනේ...

    එකම වෙනස තියෙන්නේ හිත රවට්ටගන්නේ නැතුව අපි ඕක පිළිගන්නේ කවදද කියන එක.....ඔය කව්රු පිළිගත්තත් ජෙප්පෝ නම් කීයටවත් ඕක පිළිගන්නේ නෑ….
     

    Boralugoda01

    Well-known member
  • Apr 23, 2017
    3,378
    1
    3,143
    113
    නගරසභාවේ
    හම්බයින්ගේ එකම අරමුණ ඕක තමයි....මොකද එහෙම උන රටවල් ලෝකේ ඕන තරම් තියනවනේ...

    එකම වෙනස තියෙන්නේ හිත රවට්ටගන්නේ නැතුව අපි ඕක පිළිගන්නේ කවදද කියන එක.....ඔය කව්රු පිළිගත්තත් ජෙප්පෝ නම් කීයටවත් ඕක පිළිගන්නේ නෑ….

    හම්බයා හම්බයමයි කියලා තේරුම් ගන්නවා නම් ගොඩක් හොඳයි...සජිත් වගේ උන් කොහොමත් පරදින්නම ඕන මොකද උන් හම්බයෝ රොත්තත් එක්ක ඉන්න නිසා..

    ඒ වගේම තමයි සබ්‍රි කියන ඒකත් තම්බියෙක්.. ඌ ආණ්ඩුව හොඳයි කියනවා කියලා ඌ හොඳ තම්බියෙක් වෙන්නත් අනිත් උන් නරක තම්බි වෙන්නත් බැහැ..මගේ මතය
     

    jayanathek

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    9,585
    3,551
    113
    සිංහල දේශපාලකයෝ බහුතරයක් අඩු වැඩු වශයෙන් මේ මුස්ලිම් අන්තවාදය ශක්තිමත් කරන්න උදව් කරල තියෙනවා.....මේවට විරුද්දව හඩක් නැගුවේ ඉතාම සුලු දේශපාලකයන් පිරිසක්.... මේ සුලු පිරිසටත් පන්න පන්න ගැහුවා අනික් අන්... පිස්සෝ ජාතිවාදියෝ.... කිය කිය උන්ගේ දේශපාලන අනාගතයම විනාශ කරල දැම්ම අපේම උන්....මේක මුස්ලිම් සල්ලි වල බලේ.... වෙන එකක් තියා ඉබ්‍රහිම්ලත් ජවිපේ වැජබුනේ උන්ගේ සල්ලි නිසා..... විජේදාස රාජපක්ෂට මා ගරු කරන්නේ මේ නිසයි....
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    ටහුඩු දැම්නෙ මීටර් උනේ, මේ අර ශ්‍රී ලංකාව සිංහල බෞද්ධ රටක් නෙවේ කියලා කියපු දේසහ්ඩ්‍රෝයියහ් නේද? දැන් මෙයා පේමී කෙනෙක්ද?
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    දුවගෙන ආවනේද හම්බය
    හම්බයා කිවුවාට හම්බ ලේබල් වදින්නේ නැහැ . සජිත් ටයි රණිල්ටයි කඩේ යන එවුන්ට තමා හම්බ ලේබල් වදින්නේ
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    හම්බයා හම්බයමයි කියලා තේරුම් ගන්නවා නම් ගොඩක් හොඳයි...සජිත් වගේ උන් කොහොමත් පරදින්නම ඕන මොකද උන් හම්බයෝ රොත්තත් එක්ක ඉන්න නිසා..

    ඒ වගේම තමයි සබ්‍රි කියන ඒකත් තම්බියෙක්.. ඌ ආණ්ඩුව හොඳයි කියනවා කියලා ඌ හොඳ තම්බියෙක් වෙන්නත් අනිත් උන් නරක තම්බි වෙන්නත් බැහැ..මගේ මතය
    තම්ම්බි ඔක්කොම එකට එකතු කරොත් පාඩුව අපිට . පේනවනේ සිංහල මිනිස්සු දෙකට බෙදිලා නාගන්න නෑම
     
    • Like
    Reactions: Boralugoda01

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,284
    17,293
    113
    ටහුඩු දැම්නෙ මීටර් උනේ, මේ අර ශ්‍රී ලංකාව සිංහල බෞද්ධ රටක් නෙවේ කියලා කියපු දේසහ්ඩ්‍රෝයියහ් නේද? දැන් මෙයා පේමී කෙනෙක්ද?

    LOL අනුන්ගෙ ලබ්බ නෙමෙයි උඹත් ඵහෙමයිනේ..මූ UNP හරි JVP හරි හිටියනම් උඹටත් මූ දේශප්‍රේමියා..අනේ පල ඩෝ යන්න..:lol:
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    LOL අනුන්ගෙ ලබ්බ නෙමෙයි උඹත් ඵහෙමයිනේ..මූ UNP හරි JVP හරි හිටියනම් උඹටත් මූ දේශප්‍රේමියා..අනේ පල ඩෝ යන්න..:lol:
    පේමී බන් පේමී ඉයා දෙන් දේසක්පේමී