මුස්ලිම් වෙළඳ ව්‍යාපාර වර්ජනය කිරීම සාර්

Captain NALI

Well-known member
  • Apr 23, 2011
    2,274
    260
    83
    Kiri Matte
    mamath karanna shop ekak ...ekata kawadawath muslim kollo enne naha..bari wela awoththamai...eth deyyanae kiyala ape sinhala kollo enawa...eka hodai..apith yanne nathuwa inna oni...mata thiyana lokuma challenge eka thamai nolimit eka .. samahara ape unuth kiayana wa lokuwata nolimit eken gatha kiyala.. mama eata wada loku showroom ekaka danawa... kohoma hari
    399451_3786696420124_1482121364_n.jpg

    319448_3786692780033_779519994_n.jpg

    me thiyenne mage shop eka
    nice t shrts koheda matchan shop aka??maath awurudu 4kin witara nolimit aken badu gan na,habai paaare thote yanakota daadiya dammama A/C aka ganna poddak athulata ringala innawa boruwata shopin karnawa wage :D
     

    siripaala

    Well-known member
  • Jul 7, 2012
    2,786
    779
    113
    Melbourne
    mamath karanna shop ekak ...ekata kawadawath muslim kollo enne naha..bari wela awoththamai...eth deyyanae kiyala ape sinhala kollo enawa...eka hodai..apith yanne nathuwa inna oni...mata thiyana lokuma challenge eka thamai nolimit eka .. samahara ape unuth kiayana wa lokuwata nolimit eken gatha kiyala.. mama eata wada loku showroom ekaka danawa... kohoma hari
    399451_3786696420124_1482121364_n.jpg

    319448_3786692780033_779519994_n.jpg

    me thiyenne mage shop eka

    අනිවා මචන් වැඩේ අති සාර්තක වෙන්න කියල පතනවා.උබට පුලුවන් අපෙත් සහයොගය තියනව.ශොප් එක කොහෙද මචන් තියන්නේ?
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    mamath karanna shop ekak ...ekata kawadawath muslim kollo enne naha..bari wela awoththamai...eth deyyanae kiyala ape sinhala kollo enawa...eka hodai..apith yanne nathuwa inna oni...mata thiyana lokuma challenge eka thamai nolimit eka .. samahara ape unuth kiayana wa lokuwata nolimit eken gatha kiyala.. mama eata wada loku showroom ekaka danawa... kohoma hari
    399451_3786696420124_1482121364_n.jpg

    319448_3786692780033_779519994_n.jpg

    me thiyenne mage shop eka

    නියමයි මචන්. මෙහෙම තමයි වැඩකරගන්න ඕන. කස්ටමර්ට දෙයියොන්ට වගේ සලකලා බඩු ගන්න එන අයට හොඳ පරිසරයක් හදලා ලස්සනට තිබ්බා නම් මාකටින් පාරක් දැම්මානම් තවත් හොඳට බිස්නස් එක දියුණුවෙයි.
    ඒ වගේම තමයි සිංහල ව්‍යාපාර වල එකක් හදන්නත් පුලුවන් හැම නගරෙකම තියෙන හැම අවශ්‍යතාවයකටම ගැලපෙන කඩ වල ලයිස්තුවක්. සමහර අය හදලා තියෙනවා පොඩි පොඩි ලිස්ට්. එහෙම නැතුව හැමෝටම බලාගන්න පුලුවන් සම්පූර්න ලයිස්තුවක් බෞද්ධ සංවිධානයකින් දුන්නොත් ඒක ලොකු උදව්වක් වෙයි
     

    ColdBreath

    Member
    Jul 7, 2010
    1,469
    191
    0
    mama mage thread ekakat kiwwe me wage ekak. muslim kada warjanaya karana eka practical naa. hodama de tamai legal and political solution ekakata yana eka 1 family 2 kids wage. Rajayata eka karanna bari nam itin, minissunta karanna wenne mewa tamai.


    රජයට මුක්කු ගහල තියෙන්නෙ සුළුතරයක් වූ ජාතීගේ පක්ශ වලින්. ඉතින් රජයට කරන්න දෙයක් නෑ. මුන් ලස්සනට රට අල්ලලා ඉවරයි. රජයේ අතපය ගැටගහලා තියෙන්නෙ. (ඇයි බං මුස්ලිම් මොන කේස් එකක් ගියත් හකීම් අස්වෙන තැනට ආවම ආන්ඩුව නැවෙනවා ඒ පැත්තට ). මුන් 'අණ්ඩුවට තර්ජනේ දාගෙන ඉන්නෙ.

    වරද කරල තියෙන්නෙ පුංචි පුංචි පක්ශ වලට බෙදිලා වෙන්වෙලා, අපේ මිනිහෙකුට පැහැදිලි බලයක් ලබා නොදෙන සිංහලයා මයි.

     

    JO BOY

    Member
    Oct 14, 2012
    2
    0
    0
    Ane Machan la Ai ban me wage Jathi bedha Treat dhanne,,
    Ogolan kiyanawane Muslim Ayage shops walin badu ganna epa kiyala..
    Oya thiyena sinhala shops walata Badu suplier Karanne kawdha ban?
    Sinhal Shops wala owners la cmb wholesale shops walin badu gannawa..a wholesale shops kagedha ban?
    Oya inna tike joly a kala bila 1kamuthuwe inna ballana machan la..:no::no:
     

    shamrincool

    Well-known member
  • Jan 6, 2011
    1,189
    65
    48
    මචන් උඹ මුස්ලිම් ද? නැත්තම් සිංහලද? මම ලිව්වේ මම අත්දැකීමෙන් දන්න දේවල්! පල්ලියෙන් සල්ලි දෙන එක මම ඕන තරම් දැකලා තියෙන දෙයක්

    ko ban apith palli yanawa apita salli denne nane?palliyen thama apen salli illanne oya palliye repair karanda mara wihilu bn ub kiyanne.christian palliwala nam denawa wena aagamaka idan christian walata convert unoth
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    එල තෙරෙඩ් එකක්.. ඔබ කියන කතාව ඈත්ත.. මුස්ලිම් කඩයකට ගියත් බලපන් උන් ටොක් කරන විදිය.. කෙවල් කරලා හරි උන් ගෙ වෑඩෙ කරගන්නවා.. උන්ගෙ කස්ටමර් සර්විස් එක තාමයි..

    :lol::lol:
     

    shamrincool

    Well-known member
  • Jan 6, 2011
    1,189
    65
    48
    ehema muslim aya balanne na mona jathiyage kadeda kiyala balanne quality quantity n pric 1 thama.kanda witharai halal da kiyalai balanne.oya math yanne thilakawardane anushamehema odel okkama
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    වරද කරල තියෙන්නෙ පුංචි පුංචි පක්ශ වලට බෙදිලා වෙන්වෙලා, අපේ මිනිහෙකුට පැහැදිලි බලයක් ලබා නොදෙන සිංහලයා මයි.

    :yes::yes:
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    Owa karanna bayayi bun loku putu wala aya

    Ai Sinhala Manussayekuta beri Lamai 3-4 Denek Hadaganna? Ai Muslim minisekuta beri 3-4 hadaganna, Meka ek ek ayeku wisin wenas wenawa, Hema Minisekutama Daruwan Ona sankyawak hadaganna puluwan, eka egollange asawa matha nisa. Daruwanta kemethi nisa, thamunga daruwan tikak loku unahama, ayeth ema ladaru daruwekwa atha hada ganna samaharak ayata hungak kemethiy, Ekata kiyanne sebehei adaraya, asawa. Eka nawathwanna katawath, Sinhala ho Demala ho muslim, Katawath behe eka nathara karanna.
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    Sorry Madman your concept is alright, but your main proposition for religion discrimination is at its peak. I know a few muslim shops who recruit Sinhalese personnel, and some muslim shops only who recruit Muslims, This is very biased, Why? Because there are good people and bad people.

    Even is muslims, there are conflicts? Have you heard of sunni muslims, and shia muslims, once a sunni muslim (Mostly like Sri Lankan Marakkala) entered a mosque of a Shia Muslim (very fair people, who have been decended from Iran, who have a basic percentage in sri lanka) They washed the mosque because they didnt like a non shia person entering.

    you should understand that this is all fine, but please don't talk in general that all muslims, behave like this, I know a few muslim shops who have made there general manager's Sinhalese. This is the genuine truth.
     

    sindukade1

    Active member
  • Oct 29, 2007
    4,505
    21
    38
    CITY OF GEMS
    අනිවා මචන් වැඩේ අති සාර්තක වෙන්න කියල පතනවා.උබට පුලුවන් අපෙත් සහයොගය තියනව.ශොප් එක කොහෙද මචන් තියන්නේ?

    machan api rathnapura
     

    sindukade1

    Active member
  • Oct 29, 2007
    4,505
    21
    38
    CITY OF GEMS

    නියමයි මචන්. මෙහෙම තමයි වැඩකරගන්න ඕන. කස්ටමර්ට දෙයියොන්ට වගේ සලකලා බඩු ගන්න එන අයට හොඳ පරිසරයක් හදලා ලස්සනට තිබ්බා නම් මාකටින් පාරක් දැම්මානම් තවත් හොඳට බිස්නස් එක දියුණුවෙයි.
    ඒ වගේම තමයි සිංහල ව්‍යාපාර වල එකක් හදන්නත් පුලුවන් හැම නගරෙකම තියෙන හැම අවශ්‍යතාවයකටම ගැලපෙන කඩ වල ලයිස්තුවක්. සමහර අය හදලා තියෙනවා පොඩි පොඩි ලිස්ට්. එහෙම නැතුව හැමෝටම බලාගන්න පුලුවන් සම්පූර්න ලයිස්තුවක් බෞද්ධ සංවිධානයකින් දුන්නොත් ඒක ලොකු උදව්වක් වෙයි

    thax idea walata