මුස්ලිම් වෙළඳ ව්‍යාපාර වර්ජනය කිරීම සාර්

Oct 5, 2012
26
4
0
mamath karanna shop ekak ...ekata kawadawath muslim kollo enne naha..bari wela awoththamai...eth deyyanae kiyala ape sinhala kollo enawa...eka hodai..apith yanne nathuwa inna oni...mata thiyana lokuma challenge eka thamai nolimit eka .. samahara ape unuth kiayana wa lokuwata nolimit eken gatha kiyala.. mama eata wada loku showroom ekaka danawa... kohoma hari
399451_3786696420124_1482121364_n.jpg

319448_3786692780033_779519994_n.jpg

me thiyenne mage shop eka

ube shop eke piliwela ana hithapan
balapan t shirt tika thiyana katha eka eka ewa eka eka pathi welata harila ohoma ba
 
  • Like
Reactions: Rex921

|MadMan|

Member
Jul 27, 2012
2,881
155
0
mamath karanna shop ekak ...ekata kawadawath muslim kollo enne naha..bari wela awoththamai...eth deyyanae kiyala ape sinhala kollo enawa...eka hodai..apith yanne nathuwa inna oni...mata thiyana lokuma challenge eka thamai nolimit eka .. samahara ape unuth kiayana wa lokuwata nolimit eken gatha kiyala.. mama eata wada loku showroom ekaka danawa... kohoma hari
me thiyenne mage shop eka

Dakkane machan shop karana un witharai seen eka danne! Rathnapure koheda machan oya?
 

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,755
    87,156
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Sorry Madman your concept is alright, but your main proposition for religion discrimination is at its peak. I know a few muslim shops who recruit Sinhalese personnel, and some muslim shops only who recruit Muslims, This is very biased, Why? Because there are good people and bad people.

    Even is muslims, there are conflicts? Have you heard of sunni muslims, and shia muslims, once a sunni muslim (Mostly like Sri Lankan Marakkala) entered a mosque of a Shia Muslim (very fair people, who have been decended from Iran, who have a basic percentage in sri lanka) They washed the mosque because they didnt like a non shia person entering.

    you should understand that this is all fine, but please don't talk in general that all muslims, behave like this, I know a few muslim shops who have made there general manager's Sinhalese. This is the genuine truth.

    unge agame aya atreth gaha ganneem ma tamai .. :dull::dull:

    general manager sinhala unama post eka dapu kena kiyana wade tawat sartaka wenawa neda bn... :dull: sinhala minissu wadiyen kadeta ei.. muslim aithikarayage salli mitiya lokuwenawa :baffled::dull::dull:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,755
    87,156
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    mamath karanna shop ekak ...ekata kawadawath muslim kollo enne naha..bari wela awoththamai...eth deyyanae kiyala ape sinhala kollo enawa...eka hodai..apith yanne nathuwa inna oni...mata thiyana lokuma challenge eka thamai nolimit eka .. samahara ape unuth kiayana wa lokuwata nolimit eken gatha kiyala.. mama eata wada loku showroom ekaka danawa... kohoma hari
    399451_3786696420124_1482121364_n.jpg

    319448_3786692780033_779519994_n.jpg

    me thiyenne mage shop eka

    jayawewa machan.. :):):)
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,755
    87,156
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    අපේ සිංහල කඩත් වෙනස් විය යුතුය් මංලා

    1. ස්ථානය පිරිසිදුව පිලිවෙලකට හොන්ද මුහුණුවරකින් පවත්වගන්න ඕනි
    කෑම කඩයක්නම් ‍ආහාර හොන්ද පිරිසිදුව උයලා පිරිසිදු ස්ථානය තබන්න ඕනි
    රෙදි කඩ වගේ නම් පාරිභෝගිකයින්ට තෝරාගන්න පහසු ආකාරයෙන් ප්‍රදර්ශනය කරන්න ඕනි

    2. ගුණාත්මක භාවය ගැන සැලකිල්ලක් දක්වන්න ඕනි
    කෑම රහ නැතිවුනහද හෝටල් වලට මිනිස්සු එන්නේ නෑ
    දෙපාරක් සේදුවම සායම් යන රෙදි විකුණන කඩවල් වලට එන්නේ නෑනි

    3.භාණ්ඩයේ ගුණාත්මකභාවය අනුව සධාරණ මිලක් පවත්වන්න ඕනි

    4.පසු සේවා සැපයීම
    මෙතෙන්දි තමයි ගොඩක් අය ඇන ගන්නේ
    භාණ්ඩයකට වගකීමක් ලබා දෙන විට ඊට අදාල වටපි‍ටාව වගකීම් අහෝසිවන අන්දම ආදී දේ ගැන පරිභෝගිකයා දැනුවත් කල යුතුමයි.

    6.පාරිභෝගිකයාට ගරු කිරීම

    මන් දැකලා තියෙන දෙයක් තමයි සිංහල කඩවලට කෙල්ලෙක් ගියොත් ඒකිව නෝන්ඩි කරනවා
    ඒකිට උසුලු විසුලු කරනවා
    අනිවාර්යෙන්ම අවස්ථානුකූලව ගැලපෙන පරිදි කථාබහ කලයුතුමයි

    7.කාලීනව update වීම
    මුස්ලිම් රෙදි කඩවලට මිනිස්සු යන්න හේතුව තමයි ඒවායි නව විලාසිතා තිබීම
    එම නිසා වෙලදපොලට අලුතින් පැමිණෙන විලාසිතා
    වැනි දේ ගැන අවධානය යොමු කල යුතුමයි.

    :yes::yes:
     

    netlife007

    Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    Originally Posted by sindukade1
    mamath karanna shop ekak ...ekata kawadawath muslim kollo enne naha..bari wela awoththamai...eth deyyanae kiyala ape sinhala kollo enawa...eka hodai..apith yanne nathuwa inna oni...mata thiyana lokuma challenge eka thamai nolimit eka .. samahara ape unuth kiayana wa lokuwata nolimit eken gatha kiyala.. mama eata wada loku showroom ekaka danawa... kohoma hari
    399451_3786696420124_1482121364_n.jpg

    319448_3786692780033_779519994_n.jpg

    me thiyenne mage shop eka

    Jaya Shri
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    අපේ සිංහල කඩත් වෙනස් විය යුතුය් මංලා

    1. ස්ථානය පිරිසිදුව පිලිවෙලකට හොන්ද මුහුණුවරකින් පවත්වගන්න ඕනි
    කෑම කඩයක්නම් ‍ආහාර හොන්ද පිරිසිදුව උයලා පිරිසිදු ස්ථානය තබන්න ඕනි
    රෙදි කඩ වගේ නම් පාරිභෝගිකයින්ට තෝරාගන්න පහසු ආකාරයෙන් ප්‍රදර්ශනය කරන්න ඕනි

    2. ගුණාත්මක භාවය ගැන සැලකිල්ලක් දක්වන්න ඕනි
    කෑම රහ නැතිවුනහද හෝටල් වලට මිනිස්සු එන්නේ නෑ
    දෙපාරක් සේදුවම සායම් යන රෙදි විකුණන කඩවල් වලට එන්නේ නෑනි

    3.භාණ්ඩයේ ගුණාත්මකභාවය අනුව සධාරණ මිලක් පවත්වන්න ඕනි

    4.පසු සේවා සැපයීම
    මෙතෙන්දි තමයි ගොඩක් අය ඇන ගන්නේ
    භාණ්ඩයකට වගකීමක් ලබා දෙන විට ඊට අදාල වටපි‍ටාව වගකීම් අහෝසිවන අන්දම ආදී දේ ගැන පරිභෝගිකයා දැනුවත් කල යුතුමයි.

    6.පාරිභෝගිකයාට ගරු කිරීම

    මන් දැකලා තියෙන දෙයක් තමයි සිංහල කඩවලට කෙල්ලෙක් ගියොත් ඒකිව නෝන්ඩි කරනවා
    ඒකිට උසුලු විසුලු කරනවා
    අනිවාර්යෙන්ම අවස්ථානුකූලව ගැලපෙන පරිදි කථාබහ කලයුතුමයි

    7.කාලීනව update වීම
    මුස්ලිම් රෙදි කඩවලට මිනිස්සු යන්න හේතුව තමයි ඒවායි නව විලාසිතා තිබීම
    එම නිසා වෙලදපොලට අලුතින් පැමිණෙන විලාසිතා
    වැනි දේ ගැන අවධානය යොමු කල යුතුමයි.
    meka hema sinhala kadayakatama handbook ekak widihata dunna nam hari :)