netuwa copy karanna widiyak neneeka tamai easyma kemaya
![]()
Yeah this is what you have expertise nah ?
ඊට පස්සෙ
ඉන්ශා අල්ලා
මාශා අල්ලා
අල්හාම්දුරිල්ලා
නරකද thread එක post කළාට පස්සෙ Allah කියන එකත් copy කරල තියාගත්තනං ? එතකොට reply කරන්න තවත් ලේසියි

Anyway theres some info out there whatever my personal believes

And this is ok thread







