මුස්ලීම්වරුන්ගෙන් ලාංකීය සමාජයට දායකත්&#

gazaly

Member
Nov 21, 2006
11,736
207
0
S.A
Ane bang Nodanna deywal Kiyawala Henin Seeruwe maaruwenna Epa..
ow.... umba hari..

උබල අහින්සක පොඩි උන්ගෙ කැලි කපල ඒඩ්ස් හදවන්නෙ නැ
Umba moda harakek kiyala Oppu karanna Epa.. loke Muslimla Innawa Biliyana 3kata wada me hama kenama wage perahama kapagena inne..
namuth Aids Kaarayo kawda okkoma um Muslim Unda? Boudda Sinhalayanta Aids Nadda lankaawe? Aids Kiyanne Kona kapuwama Ena Ledaknewei booruwoo Ekek moda kathawak kiwwa paliyata a'kama Adagena yanna tharam galwandina modayek wenna epa..

බලු විදියට ගැනුන්ට සලකන්නෙ නැ
Ayyai malli dennama Ekathuwela Ekama Eka gahaniyekwa Dooshanaya karala Athi une Ape Muslim unda? Eka gei magul kanawaya kiyagena Ekama ganiyek Ayyai malli thiya ganna Umbalada Gahanunta balu widiyata salakanne ehema nathinam Mulin Kellekwa bandala Thamanta Puluwannam witharak Husbund nathi Wandabuwo 3k bandala Eyalatath Jeewithayak dena apida gahanunta Baluwada karanne?
Islam aagame Hama Gahaniyekma Hama pirimiyekma Kasada bandina Eka Aniwaaryay..namuth Umbalage aagamata Anuwa aagame paare giya kenata aagamata anuwa gahanu Eyalage hisa mudu karala thatte gahala chater karana Eka harida Eyalata kasada bandinnath barikarala thiyenney.. kawda yako balu wada kare gahanunta Apida Umbalada? Rajawaru Anthappura thiyan badu gahuwe Un muslim nisada? Dagabawal Wehera wihaara Waw Amunu Hadanakota Eda kaale Rajawarunta Maha sangaya wahansela thamailu paara kiwwe.. ehenam Ara Rajawaru gahanu 1000k thiyan antappura thiyan inna kota ko Ara maha sangaya wahansela hitiye? Ada wage Eyalath Edaa car Gatthhada bens Gatththada Rajata kade yanna ha? kiyapiya..:angry:

suicide bombing නැ උබලගෙ terrorism නැ

waradi thiyenawa Degollogema.. namuth Wenasa
Ape Un Ape Jaathiyata Aagamata Pana Dena un ok A'ka nisa Loke Koi mullaka hari ekek Apita Ape Aagamata jaathiyata Kelawanna aawoth Ape Muslim Un pana gana desarayak hithanne naha.. A'ka nisai Ada
Ape unge Ehema Suiside karapu unge Nam list ekak denna bari tharamata thiyenne.. namuth Ada umbalata kawda Ehema Suiside karagatthu Ayata List Ekakata Inne Edaatath Adatath hetath inne Hasala Weeraya Witharai Ekama kenek ge namak witharai Umbalata hamadaamath kiya kiya inna wenne.. Ape un Ehema naha.. mage pana unath mama ready denna mage aagama Jaathiya wenuwen.. mathaka thiya ganin wenasa..:angry:

Muslimla Trastawaadin Wenne nikan newei ape unta puk gahanna Umbala ho wena mona jaathiyak aawith witharai.. api Muslimla Ape Aagamata ape adahiliwalata Agawrawa karaddi Api lipton watarawme kagahala newei uththara denne.. Api niwatayo newei.. walinam wali. Apita kawruth Ekai hondin inna Ekata Api pana unath denawa.


යක්කු වගෙ සත්තු මරන්නෙ නැ
ow Api Satthu maranwa A' kannata Witharai Fun Ekata newei.
Lankaawe Inna Muslimlata wada dawasakata kapena Harak pramanaya wadi bohodurata..
Ehenam ko me kapana harak mas tika yanne Muslimla witharamada Kanne? Yako Umbalage un thamai Apitath wada Wadiyen lankaawe Harak mas kanne.. Arath Lankaawe Deewarayo Okkoma Muslimlada?
Maaluwath Sathek kiyala Umbalata hithenne natthy Ai? Kukul mas kana Umbala biththara kana Umbala Elumas kana Umbala Uurumas kana Umbala harak mas withara Api kaaworth Satthu maranawa kiyala kiyanne mona paka padanamakinda yako? thota mas kiyala peynne Haraka ge mas witharada? umbalata waradi kiyala wadakuth naha Neethi daapu maha Eka waradduwanam E'ta pahalin hama Ekama Dan A'kama pilipadagena maalu kukul mas kaka mas kana Eka paw kiyanawa. Mehemath jaathiyak innawa kiyala Loke Anith un dannawada danne naha. :P

අතක් පතක් නැතිව ගිහින් අනික් මිනිස්සුන්ගෙ තැන් අල්ල ගන්නෙ නැ

kaatada Dan aathak paathak nathiwela thiyenne? kawda Dan nahayen Andanne Apita Thiyenne lokenma buddagamata lankaawa Witharai kiyala?? Apida? umbala banku pothe salli daala A'wa Poliyen pirila salli wadiyen aawama Idam Aran noka nobee lamai hadanne nathuwa lobawela Indala Salli Ekathu karana Athare Ape Un Business karala hamba karala Salliwalata Idam gatthama umbata umbe puka kasanawada A'ka Dakiddi? ha kiyapiya? poliya enakang kata Aran indala hari yanne naha yako hamba karapalla Jaathiyak hatiyata Issarahata Ennata nam.. :lol:


පල්ලියෙ කුරනේ ඉඹල ගිහින් මිනී මරන්නෙ නැ
ow kalinuth mama kiwwa api minee maranwa A' Apiwa maranna Ena Ape Jaathiye Hathuranwa. Apita puk gahanna aawoth Api Unta puk gahala Anath gahalai Ewanne mathaka tiya ganin. Apita Niwatayo nowee ape podu hathuraa apith ekka Waliyata aawoth A'welawata Apita kiyala thiyenne Ehema Waliyata aawa Ekawa maralama danna kiyala Al Kuraan Eke.. api nana guna wala Ussan Yuddeta yanne naha kiyala dannawane. So Apita Oluwa kelin thiya ganna jathiyak widiyata Apita ana karana Potha api Imbalai aagamata Wiruddawa nagee sitina podu hathurawwa marala danne...

European countries වල හිජබ් අඳින එක තහනම් කරෙත් උබලගෙ නෙවි
ow Europe wala Hijab Witharak newei Dan Islam kiwwath bayai Anna Api Ehemai Europe Eka baya karala thiyenne Dana gassala Thiyenne.. Wadiyenma ape aagamata Enne Europe walin anna A'nisai Dan Unta karanna thiyenne Araka meyka ban karala sulu sulu Sathutak windinnai.. namuth api a'watath muhuna denawa Wali daanawaa.. A'kata Umbala Akon Heluwen inna gahanunwa daala Budu pilimayak issaraha natawaddi umbala a'ka balagena nikan indala Akon ta lankawata visa nodee lokuma loku weera kriyawak kare huh?
:rofl::rofl::rofl: Yako Anna Arahe Hollywood wala Buduhama duruwanta Apahaasa karala Film gahanawa A'wata Niwatayo wage balan indala Api walidana Ekatath katha kiyanna Epa.. Mathaka Athine ara Movie Eka Buddah ge oluwa uda Ekek indagena inna pic ekath ekka aawa Movie Eka haa?


lokema Ape un monawa hari deyak kara kiyala thiyenawa Umbala karapu bijjakwath thiyenawada Jaathiyak hatiyata? Anunta Gahala kadawalata Ginithiyala kada kadala badu kolla kaapu.. Satanakadi Yatath wenna kiyala Sudu kodi ussan Ena unta digata harahata wedithiyala marapu Demala minissunwa Samoola gathanaya karapu Umbala babala Ane paw.. :D
 
  • Like
Reactions: shiyan_786

Randir

Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    For gazaly ---

    Can u tell us please what Sri Lankan muslims did ? We dont want to hear what world wide muslims did, we need to hear what Sri Lankan muslims did...

    If we talk about world wide buddhists, with only Japan and China, can tell lot of .....
    Fools fight for everything,
    See, foolish muslims who fight for everything,
    eg- Afghanistan,IraQ,some places in Pakistan, still not developed... they spend very hard life..poorest places in the world !!!!
    Good muslim nations, who dont fight, like UAE,Oman,Morocco - they spend normal good lives..
     
    Last edited:

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    allah mona welada merune?


    llah! La ilaha illa Huwa (There is no god to worship except Him), the Ever Living, the Sustainer and Protector of all that exists. He doesn't get tired and He doesn't sleep. Everything in the universe belongs to Him. Who then, could intercede between Him and his creatures without His Permission? He Knows everything about them and they have no knowledge except as He wills. His kursi (stool or chair) extends over the entire universe and He doesn't get tired of guarding and preserving it. He is Most High, the Most Great.


    [This Verse is called Ayat-ul-Kursi.] [Noble Quran 2:255]



    :D:D:D
     

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A
    For gazaly ---

    Can u tell us please what Sri Lankan muslims did ? We dont want to hear what world wide muslims did, we need to hear what Sri Lankan muslims did...

    If we talk about world wide buddhists, with only Japan and China, can tell lot of .....
    Fools fight for everything,
    See, foolish muslims who fight for everything,
    eg- Afghanistan,IraQ,some places in Pakistan, still not developed... they spend very hard life..poorest places in the world !!!!
    Good muslim nations, who dont fight, like UAE,Oman,Morocco - they spend normal good lives..



    Muslimla kiyala aawama Srilankan Muslim non Srilankan Muslim Kiyala Bedanna baha.. Arath Lankawe Muslimlatamonawada karanna denne Umbala? Adu tharame Maha Putuwata Ennawath Denne naha...
    Bouddayek Witharamai Kiyala Karala thiyenne Ai Ehenam? Ape Ayata Deyak karanna Awasthawak Deela Api Nikang Hitiya wagei Kathawa..
    Lankawe Sulujaathinta Dan Salakana hati Api witharak newei Dan Mey mulokema Katha karana Subject Ekak wela.. Ai A'ka boruda?
    Ginnak nathiwa Dumak kohenda aawe..?

    Iraq, Pakistan afganistan katada Honda natthy? Lankawatada? Americawatada? mathakaine Lankaawath Amaricawe Honda list Eke nathi Withthiya.. Yudde kaaledi Pakistane Help kare eyalagen Help gatthy Ai Ochcharama Pakistane wsinhalayata Bouddayata epa karapu rataknam? Ai Iraq wala galawana Yakada Paalam Lankaawata Ganne lankaawe tea Iraq Iran walata Wikunanne Ochcharatama Eyala Epa karapu Ratawalnam? Uwamana Welawata ganai wadey kerunama Atha arinnai kiyana purudda oyalata jammen aawa deyakda?:rolleyes:
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    1. Muslimla kiyala aawama Srilankan Muslim non Srilankan Muslim Kiyala Bedanna baha.. Arath Lankawe Muslimlatamonawada karanna denne Umbala? Adu tharame Maha Putuwata Ennawath Denne naha...
    Bouddayek Witharamai Kiyala Karala thiyenne Ai Ehenam? Ape Ayata Deyak karanna Awasthawak Deela Api Nikang Hitiya wagei Kathawa..
    Lankawe Sulujaathinta Dan Salakana hati Api witharak newei Dan Mey mulokema Katha karana Subject Ekak wela.. Ai A'ka boruda?
    Ginnak nathiwa Dumak kohenda aawe..?

    Iraq, Pakistan afganistan katada Honda natthy? Lankawatada? Americawatada? mathakaine Lankaawath Amaricawe Honda list Eke nathi Withthiya.. 2. Yudde kaaledi Pakistane Help kare eyalagen Help gatthy Ai Ochcharama Pakistane wsinhalayata Bouddayata epa karapu rataknam? Ai Iraq wala galawana Yakada Paalam Lankaawata Ganne lankaawe tea Iraq Iran walata Wikunanne Ochcharatama Eyala Epa karapu Ratawalnam? Uwamana Welawata ganai wadey kerunama Atha arinnai kiyana purudda oyalata jammen aawa deyakda?:rolleyes:

    1. ekane thopila cricket match ekakadi lankawa parada weda.. Muslim symbol eka thiyana Pakistan karayo dinanawata asa neda?? ubala karana wede hari sri lankan Muslim kiyala ekek ne ( ubamai kiyanne)

    sri lankawe president wenna puluwan sri lankan kenek ta.. ubama kiyanawanam sri lankan muslim ne kiyala nayakathwaya denna be... okkomata kalin kiyapan e status ekata sudulu ekak wath.... :lol::lol:

    lankawe leadership ekadi sulu jathi kiyala adu selakili ne u talented nam... ekata hodama example eka thama " Laxman Kadiragamar"

    kawruth nodanna deyak thama Chandrika eyawa Prime minister path karanna heduwa Mahinda nethuwa... ekata kagen wath wiruddathwarak thibbe ne.. but nokale... ehema kala nam SLPF eka mahinda kadan yana nisa... eka dannawada ???

    2. yudde karaddi pakistan support kale ekka paid projects nettam against india... api eka hariyata manage kala... un free service dunne ne.... dunne india ekaka thiyana bala thulanaya karanna... anith ratawaluth ehemai...

    apita free help karanne pakistan, muslim countrys nemei... Japan... kochchara project karanawada free... e moko.... real friendship and Buddhism !
    api un wenuweth talk karapu nisa world war ekedi.. (JR)

    ewa wedak ne... kiyapan lankawe leadership ekata ganna hoda muslim leader kenek ??? :lol::lol: