Muslims are not all rich, except Gulf region...in Gulf, countries like Yeman , very poor.
Muslim countries like Sri Lanka,
-Morocco
-Algeria
-Tunesia
-Egypt
Very poor Muslim countries (they speak arabic too)
-Somalia
-Chad
-Mauritania
-Sudan
in these countries, have very black Muslims... (no racism, just wanted to explain)
Somalia is a country who belongs to Arab league
monawada ithin oya miyanna yana point eka?

mama nam methana pohosath Duppath kathawak kiyanne naha..
oyage muslim yaaluwo SL PK match ekakadi SL walata support karanwa wenna puluwan.. Ithin A'ka hondai A'ken adahas karanne mulu lankaawema Muslim un witharai da PK walata support karanne kiyala huh? koi tharam moda Anda manda maanasikathwayak oyalata thiyenawada kiyala oyalata theyrenne nadda?
mama kawadaawath match ekak thiya kisi deyakadi Pakisthan kiyala support karala naha (namuth mage Jaathiyata aparadayak unoth misak)namuth lankaawe unta Amuthuma ledak hadila thiyenne.. un hithanne pakistaane kodiya kola paata una paliyata A'ke handai tharuwai thibuna paliyata A'ka lankaaweth muslimlawa niyojanaya karanwa kiyalai.. Ehema hithanne thanikarama Leywala duwana Jaathiwaadi hangeemakata misak moda kamata newei..
loke koitharam ratawal thiyenne muslimla inna Wadiya Oone naha Api Lankaawe Sinhala Bouddayek Allala Bangala deshayai Pakisthanei cricket match ekak gahuwoth kaage paththada kiyala Ahuwoth uu kiyawi apo pakisthaneta nam mama support karanne naha kiyala bangala deyshaya support karath(ethanadi bagala deyshayath muslim ratak nisa support karanna umbala kamathinaha) A'ken peynawa thanikarama jaathiwaadaya Athiwenne kage patthenda kiyala.. mama lankaawa Kaath ekka cricket gahuwath Lankaawata (mama Epaduna /haduna waduna rata)thamai support kare, karanneth..
namuth Sinhalayo mama muslim weema kiyana Ekama heythuwata maawa pakisthan supporter kenek hatiyatai dakinne.. nikang ahanne umbalagen miyanmaare haamaduruwaru marala daaddi Umbaal A'kata wiruddawa katha karapu nisa Umbala miyanmar jaathikayo wenawada?
A'wage thamai Api apey muslim Jaathiya kiyana nisa pakisthaneta Americansla Aparadayak karaddi Api duk wenne.. Hama Reddakatama Paka Cricket Ekak gaawa ganna tharam sinhalaya modayek wenna epaa.. Nikamata newei Sudda kiwwe Sinhalaya kawm kanna witharai Daksha kiyala.. modakama Uppatthiyenma thiyenne kiyalath..
