මුස්ලීම්වරුන්ගෙන් ලාංකීය සමාජයට දායකත්&#

Randir

Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    Muslims are not all rich, except Gulf region...in Gulf, countries like Yeman , very poor.
    Muslim countries like Sri Lanka, I mean economy and other things
    -Morocco
    -Algeria
    -Tunesia
    -Egypt

    Very poor Muslim countries (they speak arabic too)

    -Somalia
    -Chad
    -Mauritania
    -Sudan
    in these countries, have very black Muslims... (no racism, just wanted to explain) they are here in Russia asking money from us sometimes. eat only 1 bread for whole day
    Somalia is a country who belongs to Arab league
     
    Last edited:

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A
    Muslims are not all rich, except Gulf region...in Gulf, countries like Yeman , very poor.
    Muslim countries like Sri Lanka,
    -Morocco
    -Algeria
    -Tunesia
    -Egypt

    Very poor Muslim countries (they speak arabic too)

    -Somalia
    -Chad
    -Mauritania
    -Sudan
    in these countries, have very black Muslims... (no racism, just wanted to explain)
    Somalia is a country who belongs to Arab league

    monawada ithin oya miyanna yana point eka?:rolleyes:
    mama nam methana pohosath Duppath kathawak kiyanne naha..
    oyage muslim yaaluwo SL PK match ekakadi SL walata support karanwa wenna puluwan.. Ithin A'ka hondai A'ken adahas karanne mulu lankaawema Muslim un witharai da PK walata support karanne kiyala huh? koi tharam moda Anda manda maanasikathwayak oyalata thiyenawada kiyala oyalata theyrenne nadda?

    mama kawadaawath match ekak thiya kisi deyakadi Pakisthan kiyala support karala naha (namuth mage Jaathiyata aparadayak unoth misak)namuth lankaawe unta Amuthuma ledak hadila thiyenne.. un hithanne pakistaane kodiya kola paata una paliyata A'ke handai tharuwai thibuna paliyata A'ka lankaaweth muslimlawa niyojanaya karanwa kiyalai.. Ehema hithanne thanikarama Leywala duwana Jaathiwaadi hangeemakata misak moda kamata newei..
    loke koitharam ratawal thiyenne muslimla inna Wadiya Oone naha Api Lankaawe Sinhala Bouddayek Allala Bangala deshayai Pakisthanei cricket match ekak gahuwoth kaage paththada kiyala Ahuwoth uu kiyawi apo pakisthaneta nam mama support karanne naha kiyala bangala deyshaya support karath(ethanadi bagala deyshayath muslim ratak nisa support karanna umbala kamathinaha) A'ken peynawa thanikarama jaathiwaadaya Athiwenne kage patthenda kiyala.. mama lankaawa Kaath ekka cricket gahuwath Lankaawata (mama Epaduna /haduna waduna rata)thamai support kare, karanneth..
    namuth Sinhalayo mama muslim weema kiyana Ekama heythuwata maawa pakisthan supporter kenek hatiyatai dakinne.. nikang ahanne umbalagen miyanmaare haamaduruwaru marala daaddi Umbaal A'kata wiruddawa katha karapu nisa Umbala miyanmar jaathikayo wenawada?
    A'wage thamai Api apey muslim Jaathiya kiyana nisa pakisthaneta Americansla Aparadayak karaddi Api duk wenne.. Hama Reddakatama Paka Cricket Ekak gaawa ganna tharam sinhalaya modayek wenna epaa.. Nikamata newei Sudda kiwwe Sinhalaya kawm kanna witharai Daksha kiyala.. modakama Uppatthiyenma thiyenne kiyalath.. :nerd:
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    mn,dont misunderstand what I said, I didnt talk about you .. I saw some ek people support pakistan when there is a cricket match between SL and PK.. So i said, but its not u..
    A person must first support his country, then for the religion...

    You all are muslims, but your ancient grand mothers were sinhalese, because from arab only men came, your great great grand mothers were sinhalese,
    So "Sinhalaya kawm kanna witharai Daksha kiyala" - you said this....
    if it is, that belongs to u also !!!
     
    Last edited:

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    because of you are a muslim, i dont tell that u are pk supporter ,but you can be a fare pk supporter, its ok.. but not when SL Vs Pk (any event) if SL national supports PK against SL, it looks silly..
    Because for Sri Lankans, SL is the only country which always welcomes us .. other countries just give a visa for sometime.. after visa if we stay, they just kick out , doesnt matter what ever our religion is..
     
    Last edited:

    butter cake

    Member
    Sep 29, 2010
    111
    8
    0
    Islam aagame Hama Gahaniyekma Hama pirimiyekma Kasada bandina Eka Aniwaaryay..namuth Umbalage aagamata Anuwa aagame paare giya kenata aagamata anuwa gahanu Eyalage hisa mudu karala thatte gahala chater karana Eka harida Eyalata kasada bandinnath barikarala thiyenney..


    මෙහෙනින් වහන්සෙ නමක් වෙන්නෙ සි‍ය කැමැත්තෙන්. එ‍යා විවාහ‍යට කැමැත්තක් දක්වන්නෙ නැහැ, හිස බු ගා ගත්තු එක කරදරක්ද? උබ දැකලා නැද්ද බන් හොලිවුඩ් නිලි‍යො හිටන් හිස බු ගා ගත්තු අ‍ය ඉන්නවා. අහාලාබලපන් කොච්චර සනිපද කි‍යලා එහෙම කොන්ඩෙ කැපුවහම'
    උබලාගෙ කසාද බදින්නෙ නැතුව මැරෙන ගැනු කි දෙනෙක් ඉන්නවද ‍යකො.? උබලගෙ ආගමෙ හැටි‍යට විවාහ‍යෙන් පිට ලිංගික සම්බන්දතා පව්ත්වන්න තහනම් නෙද? ස්ව‍යං වින්දන‍යෙ ‍යෙදෙන්නත් බැහැ නෙද? එතකොට උබලගෙ බදින්නෙ නැති ගැනුන්ට ඇගිල්ල පු* ගහගෙනද අතල් එකක් ගන්න වෙන්නෙ.:P



    Rajawaru Anthappura thiyan badu gahuwe Un muslim nisada? Dagabawal Wehera wihaara Waw Amunu Hadanakota Eda kaale Rajawarunta Maha sangaya wahansela thamailu paara kiwwe.. ehenam Ara Rajawaru gahanu 1000k thiyan antappura thiyan inna kota ko Ara maha sangaya wahansela hitiye?


    රජ්ජුරුවො අන්තංපුර ති‍යන් හිටි‍යට තමා බන් . අපි රජ්ජුරුවන්ව දෙවත්ව‍යෙන් සලකන්නෙ නැහැනෙ . එ උනාට අර මොහොමඩ් කි‍යලා ගැනු 11/12 බැදපු ඉට අමතරව ව්‍යෙශා ස්ත්‍රින්වත් අසුරු කරපු කෙනාවනෙ උබලා දෙවත්ව‍යෙන් සලකන්නෙ, කි‍යපන් බලන්න නැද්ද කි‍යලා. :angry:
    රජ්ජුරුවො කරන කාර්‍ය වලට හාමුදුරුවන් පලි නැහැ බන්, උබලගෙ මුස්ලිම් නා‍යක‍යො ගිහාමත් හාමුදුරුවො ආශිර්වාද කරනවා බන් හොද මාර්ග‍යට එන්න කි‍යලා .එනෙනෙ නැති එකට හාමුදුරුවන් පලිද?:dull:



    waradi thiyenawa Degollogema.. namuth Wenasa
    Ape Un Ape Jaathiyata Aagamata Pana Dena un ok A'ka nisa Loke Koi mullaka hari ekek Apita Ape Aagamata jaathiyata Kelawanna aawoth Ape Muslim Un pana gana desarayak hithanne naha.. mage pana unath mama ready denna mage aagama Jaathiya wenuwen.. mathaka thiya ganin wenasa..:angry:


    තොට මන් මෙකට උත්තර‍යක් කලින් පොස්ට් එකෙ දිලා ති‍යෙනවා, නිකන් ඔන්ල‍යින් විර‍යෙක් වෙලා කැගහන්නෙ නැතුව ක්‍රි‍යාත්මක වෙලා පෙන්නපන්. නැත්නම් බොරුවට දොඩවන්නෙ නැතුව කට‍යි පු** වහගෙන හිටපන්,:D



    Lankaawe Inna Muslimlata wada dawasakata kapena Harak pramanaya wadi bohodurata..
    Ehenam ko me kapana harak mas tika yanne Muslimla witharamada Kanne?


    එංගලනෙතෙ මුලු ජනගහන‍යෙන් 3% මුස්ලිම් උන් ඉන්නෙ . රෙඩ් මීට් පරිභොජන‍ය 20% . සුද්දො ඔච්චර මස් කන රටෙ උබලා ඔ‍ය වගෙ ප්‍රතිශත‍යක් මස් කනවනම් ලංකාවෙ 99% හරක් මස් කන්නෙ මුස්ලිම් උන් වෙන්න බැරිද බන් :lol:


    "Michael Oakes, board member for rural affairs at Advantage West Midlands, said British Muslims consumed 20% of all red meat sold in the country while making up just 3% of the population."


    source- http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/west_midlands/7906109.stm


    lokema Ape un monawa hari deyak kara kiyala thiyenawa ....


    ඔව් උබලා තම‍යි මිනි මරන්නෙ ලොකෙ වැඩිහරි‍යක්ම. බෙලි කපන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ. නිකන් බොරුවට සුන්නි සහ ෂි‍යා කි‍ය කි‍යා තමන්ගෙ උන්වත් මරන්නෙ.
    උබට ඔනෙමනම් මම ඉදිරි‍යෙ දාන්නම් එවා‍යෙ විස්තර‍යත් විඩි‍යො ෆොටොස් එක්කම.
    ලොකෙ ඉතාමත් සුලු පිරිසක් නෙ බන් සිංහල‍යා කි‍යන්නෙ. ලොක ජනගහන‍ය එක්ක බැලුවහම දශම ගනනක්නෙ. ඉතින් මුස්ලිම් උන්ගෙ ලොක මට්ටමෙන් ලබාගත්ත දෙවල් එක්ක සින්හල‍යන් සංසන්දන‍ය කරන්න අමරු‍යුනෙ බන්,
    ලොකෙම ත්‍රස්තවාද‍ය වපුර වපුර ඉන්නව්, ලොකෙට සෙව‍යක් කරනවට වඩා හානි කරපු කිරිසප්ප‍යන්ටත් තුවක්කු අතට දි‍යා වෙඩිති‍යන්න මිනිමරන්න පුරුදු කරන තිරිසන් ජාති‍යක් බන් උබලා

    මතු සම්බන්ද‍යි!
     

    butter cake

    Member
    Sep 29, 2010
    111
    8
    0
    අස්සලාමු අලෙයිකුම් සැමට ....
    ගසාලි ස‍හෝදරයා පට්ට ප්රති ප්රහාරයක්...
    :P

    අනෙ හුකෙ ඉලගට මම ප්‍රතිප්‍රහාර දෙන්නෙ තොගෙ මොහොමඩ්ව අල්ලගෙන තම‍යි. අල්ලාව මතක් කර කර ‍යඤා කර කර හිටපන්.:lol:
     

    cd_akhila

    Member
    Feb 25, 2008
    106
    19
    0
    http://sgunatunga.blogspot.com/2010/05/blog-post.html
    5y88pc.jpg

    166aljl.jpg

    http://sgunatunga.blogspot.com/2010/05/2.html
    1zmksnt.jpg

    2exsxux.jpg
     

    cd_akhila

    Member
    Feb 25, 2008
    106
    19
    0
    suicide venna balan inna muslim evun puluvanda rata indi kala vaha beela pennanna :lol::lol:


    Narrated Saud:

    I heard Allah's Apostle saying, "If Somebody takes seven 'Ajwa dates in the morning, neither magic nor poison will hurt him that day."

    http://peramunerala.wordpress.com/2010/11/04/ඉළ-ඇදෙන-හැඩිත්-4-rib-ticklingly-funny-hadiths-4/


    අනෙ හුකෙ ඉලගට මම ප්‍රතිප්‍රහාර දෙන්නෙ තොගෙ මොහොමඩ්ව අල්ලගෙන තම‍යි. අල්ලාව මතක් කර කර ‍යඤා කර කර හිටපන්.:lol:
    :lol::lol::lol::lol:
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    Fake ids plz come with ur original ids :P byw - rep dunna kattiyata kiyanne namath ekkama daala yawannko :lol: baninna nemei kavda me ponna wede karanne kiyala balanna :D
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    i wish i didnt had any assingments... awwwwwwww its like those days.. fucking muslim and sri lankan war again.. ado siraj umbalath hadenne nah ban.... ape unuth tikak ehemma ma thama.. boruwata mun wa awsanwa...

    hari hari decemb 12 wenakan meka thibboth math ennam.. supurudu yaluwoth ekka mara ganna.. :)
     

    wisal

    Member
    Jul 2, 2009
    7,624
    759
    0
    Israel
    siraj oyalage karunu thrum ganeema kothana thiyanawada kiyala mamanam danne na.yamak aththa athi satiyen nokiya waten kana allanna epa. weladama samaja sewayak widihata sthana maru karata api dannawa weladama paula nadaththuwa kiyana karanaya athule patan ganna ekak kiyala. ea kiyanne oya weladama karana muslim ho sinhala ho pudgalaya eakata yomu wenna thamange arthike godanaga ganna. eaka samaja sawayak wenne kohomada? mama anthimata samaja sawaya gana kiyannam.
    aththa muslim aya duratheethaye patan weladama pinisa rate wiwida duskara sthana walata thawalam walin giya bawa.namuth eaka eyalata ape ratata palamuwa apu welawe karanna wena wadak thibune nathi nisath anith wada walin salli godak hoyanna bari una nisath.
    othana kiyala thiyana nirbheethawa rata thulata giya kiyana kathandare ape seeyalagen ahapuwama honda uththara labenawa. ea aya sinhala maha samajayata ringuwe bohoma bagapath widihata. ethanadi eyalata sinhala minssunge noyek garahum nisa iwaseemen thamange waladama karagena yanna una
     

    wisal

    Member
    Jul 2, 2009
    7,624
    759
    0
    Israel
    anika thamai adatath muslim sahodarayo pradana wasayen jeewath wenne weladamen. ethanin eha maga penweemak(ea kiyanne tikak durata hari thamange lamainta uganwanna muslim ayata thiyana unanduwa) bohoma nuuthanaye thibunath tika kalekata kalin ehema dayak me rate thibume na (ea gana mage amanapaya prakasa kala newei. eaka hondai) namuth ithihasaya wenas karanna baha. oya hondatama dannawa muslim agam thiyana wenath ratawala muslim arenna wena jathinta thiyana thana. eheu eka oyalata me rate athi padan thamange paduwe wada tika karagena inna puluwan eath oyala wage natte pandith kama wagiwena aya nisa mulu muslim samajayamai nondi wenna
     

    wisal

    Member
    Jul 2, 2009
    7,624
    759
    0
    Israel
    mata kiyanna LTTE prasne welawa oyalage muslim sahodarayangen 100% keeyak yuddayata giyada kiyala. gamaka wenath samaja wadakata muslim aya dakwana sahabagithwaya kohomada kiyala..
    mama kathakale mama dakapu dain.. ea arenna mama muslim aya ekka tharahata newei mewa keewa
     

    wisal

    Member
    Jul 2, 2009
    7,624
    759
    0
    Israel
    anika hondata mathaka thiyaganna muslim waru NALANDA university ekata karapu dawal api katawath amathaka na mama oyata keewa eka dayak witharai