යාලුවනේ, මං දැනට youtube , fb, tiktok playform 3ම content creation කරනව. දැනට සැලකිය යුතු followersl , engagement ටික්කුත් තියෙනව.
මට ආසයි side එකේ මූන පෙන්නල video හදන්න. හැබැයි පොඩි බය ගතියකුයි ලැජ්ජා ගතියකුයි තියෙනව මට. කොටින්ම ආසයි බයයි සීන් එකක් තියෙන්නෙ. සමහර විට මං ඉදිරිපත් කරන දේවල අව්ලක් තිබිල බැනුම් අහන්න වෙයිද කියල වගේ ඒවත් හිතෙනවා. මං දන්නව මේක සමහර අයට කීව ගමන් ඕක මොකක් ද කෙල්ලො එලියට ඇවිත් onlyfans වගේ ඒව කරන්නෙ කියල කියයි. හැබැයි මට එහෙමවත් gut & confidence එකක් නෑ කියල හිතෙනවා.
මං ලොකුවටම social කෙනෙකුත් නෙවෙයි ටිකක් විතර overthink කරනවද මන්ද. මට මේ සයිඩ් එකේ ඉන්න කෙනෙක් මේකට advice එකක් දෙන්න පුලුවන් ද? නැත්තම් මං නොමල් විදිහට වැඩ ටික කරන් යන්නද
මට ආසයි side එකේ මූන පෙන්නල video හදන්න. හැබැයි පොඩි බය ගතියකුයි ලැජ්ජා ගතියකුයි තියෙනව මට. කොටින්ම ආසයි බයයි සීන් එකක් තියෙන්නෙ. සමහර විට මං ඉදිරිපත් කරන දේවල අව්ලක් තිබිල බැනුම් අහන්න වෙයිද කියල වගේ ඒවත් හිතෙනවා. මං දන්නව මේක සමහර අයට කීව ගමන් ඕක මොකක් ද කෙල්ලො එලියට ඇවිත් onlyfans වගේ ඒව කරන්නෙ කියල කියයි. හැබැයි මට එහෙමවත් gut & confidence එකක් නෑ කියල හිතෙනවා.
මං ලොකුවටම social කෙනෙකුත් නෙවෙයි ටිකක් විතර overthink කරනවද මන්ද. මට මේ සයිඩ් එකේ ඉන්න කෙනෙක් මේකට advice එකක් දෙන්න පුලුවන් ද? නැත්තම් මං නොමල් විදිහට වැඩ ටික කරන් යන්නද