මෙක මෙතන දැම්මට මට කේස් එකක් යයිද දන්නෙ නැ#
මෙක මෙතන දැම්මට මට කේස් එකක් යයිද දන්නෙ නැනේ..







Machanlaa mechharai seen eka.. ape office eke FB Page eka ada mata baaradeela thiyenne..
ithin meke likes wadi unoth mage card eka daaganna puluwan oyalage pihiten..
Supp ekak denna puluwan kattiya sup ekak dennoOO




http://www.facebook.com/pages/Multi-Finance-PLC/362134984461
මෙක මෙතන දැම්මට මට කේස් එකක් යයිද දන්නෙ නැනේ..







Machanlaa mechharai seen eka.. ape office eke FB Page eka ada mata baaradeela thiyenne..
ithin meke likes wadi unoth mage card eka daaganna puluwan oyalage pihiten..
Supp ekak denna puluwan kattiya sup ekak dennoOO





http://www.facebook.com/pages/Multi-Finance-PLC/362134984461



