මෙක මෙතන දැම්මට මට කේස් එකක් යයිද දන්නෙ නැ&#35

raz92

Well-known member
  • Oct 3, 2011
    1,533
    315
    83
    මෙක මෙතන දැම්මට මට කේස් එකක් යයිද දන්නෙ නැ&#35

    මෙක මෙතන දැම්මට මට කේස් එකක් යයිද දන්නෙ නැනේ..
    :(:(:(:(:(:(:(

    Machanlaa mechharai seen eka.. ape office eke FB Page eka ada mata baaradeela thiyenne..
    ithin meke likes wadi unoth mage card eka daaganna puluwan oyalage pihiten..
    Supp ekak denna puluwan kattiya sup ekak dennoOO
    :D:D:D:D:D


    http://www.facebook.com/pages/Multi-Finance-PLC/362134984461

    facebook-logo.png