මෙතනින් හොඳ වයිරස් ගාඩ් එකක් කියහන්.

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,383
    1
    101,265
    113
    34
    Kalutara
    Adobe Suite එක ගත්තා මාසෙකට 2000 ගානෙ. දැන් වයිරස් ගාඩ් එකක් දාන්න තියෙන්නෙ. මෙතනින් හොඳ එකක් කියපන්.


    Eset Internet - 1950// 1year/
    ESET Nod32 Antivirus 2022 - 2450 - 1year/
    Eset Smart Premium 2022- 2850- 1 Year/
    =============================
    Kaspersky Internet 1450// 1year
    Kaspersky Total 1750// 1year
    Kaspersky New Standard 2022- 2750// 1year

    Kaspersky Internet Security Compatibility : - Windows
    Kaspersky Total Security Compatibility: - Windows - Mac, Android, iOS New Kaspersky Standard 2022 Compatibility - Windows - MAC, Android
    ==========================
    Bitdefender Total- 3849// 1year
    Bitdefender Internet- 3949// 1year
    ============================
    Norton premium 360 - 4350// 1year
    Norton Delux 360 - 3850// 1year
    Norton Internet- 3950// 1year
    ==========================
    Avast Premium Security Antivirus 2022 - 1 D 1 Y - 1850/
    2 D 1 Y - 2750/
    3D 1Y - 3350/
    Avast Premium Security Ultimate Suite Antivirus 2022
    1 D 1 Y - 2350/
    2 D 1 Y - 3150/
    3D 1Y - 3950/
    =======================
    Mcafee Total 10 years 2149//
    Mcafee LiveSafe 10 years 2249//
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    uba cracked software dan use karanne nathnam, win 10 defender eketh okkoma settings enable kalama enough.

    but onema nam, mage suggestions as below

    1.BitDefender internet
    2.eset internet or kaspersky internet

    but bitdefender tikak expensive wage, ekanisa eset or kaspersky balanna.

    habai oya thunama oita aduwata daraz official store wala athi. (bitdefender eka ehema 2400 wage)
    kaspersky slt teleshop site eke balanna, aduwata thiyenawa

    https://eteleshop.slt.lk/product/kaspersky-internet-security-1-year
    https://www.daraz.lk/products/origi....8553159.0.0.38548c6dE08hhy&search=store&mp=3
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,383
    1
    101,265
    113
    34
    Kalutara
    mewwa thama wadada?

    uba cracked software dan use karanne nathnam, win 10 defender eketh okkoma settings enable kalama enough.

    but onema nam, mage suggestions as below

    1.BitDefender internet
    2.eset internet or kaspersky internet

    but bitdefender tikak expensive wage, ekanisa eset or kaspersky balanna.

    habai oya thunama oita aduwata daraz official store wala athi. (bitdefender eka ehema 2400 wage)
    kaspersky slt teleshop site eke balanna, aduwata thiyenawa

    https://eteleshop.slt.lk/product/kaspersky-internet-security-1-year
    https://www.daraz.lk/products/origi....8553159.0.0.38548c6dE08hhy&search=store&mp=3
    cracked nodammata habai nohat wage site walin shutterstock images bagannawa.
    ------ Post added on Dec 12, 2022 at 6:49 PM
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    මම මේ පාවිච්චි කරන 8 වෙනි අව්රුද්ද
    මම මේ පාවිච්චි කරන හැම එකම free promotion වලින් දාගත්තුව. කවදාවත් සල්ලි දීල ගත්තේ නැ. උන්ගේ නිතරම අව්රුද්ද, මාස 6, මාස 3 promo දෙනවා.