මෙන්න අපේ තරිනි දෙරණෙ විවාහ එකේත් ඉඳලා

mAjIc hAt

Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    ඔන්න බලහන් ඉතින් නේද මනුස්ස ජීවිතේ ඒකිගේ :baffled:

    ඔය තරමට හිටපු එකක් නේ අර වගේ උනේ :oo:

    ඒ වීඩියෝ එක දැක්කාම කියන්න දෙයක් හිතා ගන්න බෑ බන් :sorry:

    අමුතුම එකක් එන්නේ :yes:

    ඔය ෆොටෝස්මයි බුකියෙත් දල තියෙන්නේ බන් :cool:

    අකවුන්ට් එක නම් වහලා දලා බන් :rofl:
     

    Psych

    Member
    Jul 23, 2014
    2,058
    507
    0
    ඔන්න බලහන් ඉතින් නේද මනුස්ස ජීවිතේ ඒකිගේ :baffled:

    ඔය තරමට හිටපු එකක් නේ අර වගේ උනේ :oo:

    ඒ වීඩියෝ එක දැක්කාම කියන්න දෙයක් හිතා ගන්න බෑ බන් :sorry:

    අමුතුම එකක් එන්නේ :yes:

    ඔය ෆොටෝස්මයි බුකියෙත් දල තියෙන්නේ බන් :cool:

    අකවුන්ට් එක නම් වහලා දලා බන් :rofl:

    account eka thama thiyeanwa, minihath ekka inna photo tiak ayin karala wage :sorry:
     

    grand1

    Well-known member
  • Jul 23, 2014
    2,102
    312
    83
    හැමතැනම
    මට හිතෙන්නෙ දැන් ඇති නේද බන්.......ඔකී කරපු එවා එකි ගෙනියයි....මම් හිතන්නෙ අපි දැන් ඔය මගුල වමාර වමාර කනවා වැඩියි කියලා.....
    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Kauda yakooo meee Tharaniiiiiiiii................ Kiyapallakooo mokakda me case eka..??