ඒව සෝයි බන්බලහන්කො උන් අපිට දෙන ආතල්
...අනේ වාසනාවන්
![]()
Kellek kollek ge iruwama shoi...
Kollek kollek ge iruwama eeya...
ඒව සෝයි බන්බලහන්කො උන් අපිට දෙන ආතල්
...අනේ වාසනාවන්
![]()
Rochel Rochel is offline
Senior Member
Rochel is an unknown quantity at this point
Posts: 902
Join Date: Aug 2016
අයි ලව් යූ රංගාාාාාාාාාා...... - Today, 03:17 PM
විදා......
මට බොට අරින්න ඕන.
ඉක්මනට බටර් කාලක් අරන් වරෙන් මගේ ගල් කොල්ලෝ...
මම අද බොට අරින්නේ සමනල ආරෙන්...
බොට හොද සැපක් දෙන්නන් මගේ ගලෝ...
අයි ලව් යූ රංගාාාාාාාාාා......



දෙන එකනම් දීල තියෙනවා ට#කෙන්නම 


Kellek kollek ge iruwama shoi...
Kollek kollek ge iruwama eeya...

...දැන් උඹ කොලුකාරයෙක්ද
???මට උඹේ පෝස්ට් දැක්කාම එහෙම හිතෙනවා

...Kellek kollek ge iruwama shoi...
Kollek kollek ge iruwama eeya...


.....................................................................


Kellek kollek ge iruwama shoi...
Kollek kollek ge iruwama eeya...


...
මම අද බොට අරින්නේ සමනල ආරෙන්...![]()

ඊයා බන් උඹ මහ ජරාවක්...හිතහං කෙල්ලෙක් ගැන...හම්මෝ ඒ සැප.....................................................................
![]()
මේක සුද්ද කරන්න කාලේ ඇවිත්
මේකේ ඉන්න rochel කියන එකත් ඔහොම එකෙක් තමයි
මේ තියෙන්නේ දැනට ටික වෙලාවකට කලින් මට දාපු msg එකෙක්
මු මේවා දවස ගානේ දානවා
මුන්ට බැනලත් වැඩක් නෑ බන්
------------------------------------
Rochel Rochel is offline
Senior Member
Rochel is an unknown quantity at this point
Posts: 902
Join Date: Aug 2016
අයි ලව් යූ රංගාාාාාාාාාා...... - Today, 03:17 PM
විදා......
මට බොට අරින්න ඕන.
ඉක්මනට බටර් කාලක් අරන් වරෙන් මගේ ගල් කොල්ලෝ...
මම අද බොට අරින්නේ සමනල ආරෙන්...
බොට හොද සැපක් දෙන්නන් මගේ ගලෝ...
අයි ලව් යූ රංගාාාාාාාාාා......


මුගෙ නම taxacco83
වෙලාව 4.03 යි...2019/2/12
මූ මට කියපි
hi malli
mama podi kollek hoyanawa gay , aurudu 18 tata adu
oya kamathi nadda set wenna math ekka
මම...
නොදකින් පොන්නය පල යන්න කෙල්ලෙක් සෙට් කරගනින් හුකන්න...මම කෙල්ලෙක් දාල දෙන්නම් 18ට අඩු...පොන්නය
ඇයි බන් උඹලට කෙල්ලො ගැන හිතන්න බැරි??? නොදකින් විතරක්
මුගෙන් පරිස්සම් වෙයල්ල...අපි ඉතින් ලැජ්ජ බයට හැදිච්චි කොල්ලොනෙ...ස්තූතියිි...දැනට මෙපමණයි![]()

සමලිoගිකයන්ට අපහාස කිරිමෙන් තමන්ද මතු භවයක සමලිoගිකයකු වන බව එඩ්ගා කේසිගේ පොතක සදහන්.කියවන්න සoසාර මන්දිර පොත.සoසාර ගමන සෙල්ලමක් නෙමේ................![]()


මේක සුද්ද කරන්න කාලේ ඇවිත්
මේකේ ඉන්න rochel කියන එකත් ඔහොම එකෙක් තමයි
මේ තියෙන්නේ දැනට ටික වෙලාවකට කලින් මට දාපු msg එකෙක්
මු මේවා දවස ගානේ දානවා
මුන්ට බැනලත් වැඩක් නෑ බන්
------------------------------------
Rochel Rochel is offline
Senior Member
Rochel is an unknown quantity at this point
Posts: 902
Join Date: Aug 2016
අයි ලව් යූ රංගාාාාාාාාාා...... - Today, 03:17 PM
විදා......
මට බොට අරින්න ඕන.
ඉක්මනට බටර් කාලක් අරන් වරෙන් මගේ ගල් කොල්ලෝ...
මම අද බොට අරින්නේ සමනල ආරෙන්...
බොට හොද සැපක් දෙන්නන් මගේ ගලෝ...
අයි ලව් යූ රංගාාාාාාාාාා......





සමලිoගිකයන්ට අපහාස කිරිමෙන් තමන්ද මතු භවයක සමලිoගිකයකු වන බව එඩ්ගා කේසිගේ පොතක සදහන්.කියවන්න සoසාර මන්දිර පොත.සoසාර ගමන සෙල්ලමක් නෙමේ................![]()


මේක සුද්ද කරන්න කාලේ ඇවිත්
මේකේ ඉන්න rochel කියන එකත් ඔහොම එකෙක් තමයි
මේ තියෙන්නේ දැනට ටික වෙලාවකට කලින් මට දාපු msg එකෙක්
මු මේවා දවස ගානේ දානවා
මුන්ට බැනලත් වැඩක් නෑ බන්
------------------------------------
Rochel Rochel is offline
Senior Member
Rochel is an unknown quantity at this point
Posts: 902
Join Date: Aug 2016
අයි ලව් යූ රංගාාාාාාාාාා...... - Today, 03:17 PM
විදා......
මට බොට අරින්න ඕන.
ඉක්මනට බටර් කාලක් අරන් වරෙන් මගේ ගල් කොල්ලෝ...
මම අද බොට අරින්නේ සමනල ආරෙන්...
බොට හොද සැපක් දෙන්නන් මගේ ගලෝ...
අයි ලව් යූ රංගාාාාාාාාාා......

සමලිoගිකයන්ට අපහාස කිරිමෙන් තමන්ද මතු භවයක සමලිoගිකයකු වන බව එඩ්ගා කේසිගේ පොතක සදහන්.කියවන්න සoසාර මන්දිර පොත.සoසාර ගමන සෙල්ලමක් නෙමේ................![]()


