මෙන්න Youtube Video නිසා හිරේ යන්න වෙලා

XibitZ

Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    video ekak delete kala gaman channel ekata sahenna damage ekak wenawa. special mun wage unta.

    චැනල් එකම නැතිකරගන්නවට වඩා ඒක හොදයි. . සබ්ස් ලක්ශේ පැනපු චැනල් එකක්නේ. .